גלית אבישי הוספה למעקב

מנכ"לית ארגון "אמון הציבור"

כתבות אחרונות

 
גלית אבישי / צילום: תמר מצפי

מאמון הציבור לביטוח: גלית אבישי תצטרף לוועדה לבחינת עתיד הענף

וגם: שמואל פלאטו-שרון מארח את מרסל אלין דה סוזה, נשיא ארגון מדינות מערב אפריקה

שירי דובר 25.07.2016

גלית אבישי פורשת מניהול אמון הציבור: מירב כהן תחליף אותה

כהן - לשעבר חברת מועצת העיר ירושלים, ממייסדי תנועת "התעוררות" ועיתונאית כלכלית - תחליף את אבישי, שתמשיך לכהן כיו"ר מוסדות הארגון

מיכל רז-חיימוביץ' 17.11.2013

אמון הציבור משיק מוסד ליישוב מחלוקות בין צרכנים לעסקים

עלות ההליך שינוהל על-ידי מומחים: 30 שקל לצרכן, 200 שקל לבית העסק

מיכל רז-חיימוביץ' 26.06.2012

אלרוב: "המחאה עלולה להפוך לאלימה"

עמיר פרץ בכנס שדרות: "במקום שיש ילדה רעבה - הממשלה איבדה תוקף למשול" ■ מנכ"לית אמון הציבור: "שוק המזון מאוד ריכוזי - כישלון מוחלט של הרגולטור"

אורי חודי 30.11.2011

איציק אלרוב בדיון על המלצות ועדת קדמי: "שוק המזון - על גבול הפלילים"

שרון קדמי: "המלצות סופיות - עד סוף השנה" ■ יחימוביץ': "אם שר אוצר במדינה אירופית היה פותח כך את שוק החלב ליבוא - היו סוקלים אותו באבנים" ■ הורידו את המצגת של קדמי

יוסי ניסן ויובל אזולאי 07.11.2011

האם למהפכת הקוטג' יש סיכוי?

גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור": "יש באזז מטורף ומחאה אחרת לגמרי שבאה מלמטה" ■ רמי לוי: "המטרה היא לא רק הקוטג', צריך להתנהג לאורך כל הדרך באופן נבון"

אפרת אהרוני 17.06.2011

רמי לוי: הורדתי את מחיר הקוטג' ל-4.99 שקלים

גם שופרסל רוכבת על הגל: תמכור קוטג' במבצע 1+1 ■ גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור", בתגובה למחאת המחירים: "לא ניתן שיגזרו על הצרכנים בישראל קופון בלתי הגיוני"

שירות גלובס 14.06.2011

תחתום פה, פה ופה: מילון למונחים נפוצים בחוזים שונים

כולנו חותמים על חוזים שניסינו לקרוא ולא הבנו ■ "גלובס" עיין בכמה מההסכמים שיש לכל אחד מאיתנו בבית, גיבש תרגומון לעברית פשוטה ובדק את מי משרתת העמימות הלשונית

יעל גרוס-אנגלנדר 26.05.2011

האם התביעה הייצוגית נגד הצינתוק תביא קץ לתופעה המטרידה?

בשבוע שעבר אישר בית המשפט בקשה לתביעה ייצוגית נגד חברות הנוהגות לפרסם מוצרים בשיטת הצלצול-ניתוק, לאחר שקבע כי הטריק הטורדני מהווה הפרה של חוק הספאם

חן מענית 12.04.2011

תו "אמון הציבור" נשלל מרשת 5 נגרים

בין הכשלים שאותרו בתלונות נגד החברה ולא טופלו: אי-עמידה בדרישות החוק, שירות לקוחות לקוי, מכירת מוצרים פגומים ועיכובים חריגים באספקת מוצרים

אפרת אהרוני 23.03.2011

2 מכל 3 תלונות צרכנים ל"אמון הציבור" - על חברות תקשורת

סיכום 2010 של "אמון הציבור" מאשר: חברות הסלולר, הכבלים, הלוויין, האינטרנט והטלפון ממשיכות לקשור את הצרכנים בהסכמים כובלים ולהבטיח הבטחות מבלי לקיים

מיכל רז-חיימוביץ' 16.03.2011

זהירות, אהבה: גל תלונות נגד אתרי היכרויות ומשרדי שידוכים

החיפוש אחר זוגיות הפך כבר מזמן לעסק מסחרי משגשג, אך דוח שהפיק ארגון "אמון הציבור" מגלה כי העסק כואב לא רק בלב - אלא גם בכיס

מיכל רז-חיימוביץ' 15.02.2011

קל לעיקול: השימוש המדאיג בשיטות הפחדה לצורך גבייה

הגופים משתנים, השיטה דומה: הלקוח מקבל שיחת טלפון מאיימת מעו"ד או זימון להוצל"פ בגין חוב שלא תמיד ידע עליו ■ כל גוף יכול לנהל את הגבייה כרצונו ולגלגל את העלויות על הצרכן

מיכל רז-חיימוביץ' 01.02.2011

"גלובס" מציג: מהפכת ההחזר הכספי - המדריך המלא לצרכנים

רגע לפני שאחד החוקים הכי צרכניים שנחקקו אי-פעם בישראל יוצא לדרך, "גלובס" מקבץ תשובות לשאלות שיתמודדו איתן הצרכנים, ומתעכב במיוחד על הסיטואציות הפחות מובנות

אפרת אהרוני 13.12.2010

בקשות לייצוגיות ב-2.4 מיליארד שקל נגד סלקום בעקבות התקלה

(עדכון) - לקוחות תובעים מסלקום לפצות אותם בגין "עוגמת-נפש" ■ אחת התובעות: "אסור שתקרה תקלה כזו ברשת בסדר גודל של סלקום; מדובר במחדל גדול מאין כמותו"

אפרת אהרוני ועדי בן ישראל 02.12.2010

המועצה לצרכנות: "אנו מצפים מסלקום לפצות באופן הולם"

עו"ד יצחק אבירם: "לא כל תקלה היא עילה לתביעה ייצוגית. השאלה היא כמה זמן תימשך התקלה ואיך סלקום תנהג" ■ "אמון הציבור": "סלקום צריכה לקחת אחריות ולייצר מנגנון פיצוי"

דפנה הראל-כפיר 01.12.2010

   12   

   נמצאו 29 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988