ויסוצקי בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
רשת מחסני כמעט חינם: להכריז על ויסוצקי מונופול
רשת השיווק מכריזה מלחמה על יצרנית התה המובילה: "ויסוצקי היא מונופול בשוק התה החם, והיא עבדה על הממונה בפעם הראשונה שהוא בדק את השוק"
  
 
ראובני-פרידן זכה במכרז הפרסום של קונדיטוריית לחמי
מותג הקונדיטוריה "לחמי" צפוי לעבור מיתוג מחדש תחת הבעלות של ויסוצקי
  
 
סופר-פארם - המותג הכי מושקע השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מזרחי-טפחות עם כ-1.59 מיליון שקל
  
 
ראובני, אדלר וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של לחמי
ויסוצקי רכשה את קונדיטוריית לחמי בתחילת 2011 מידי איש העסקים סטף ורטהיימר ומשפחת זהר תמורת כ-6.5 מיליון דולר, והיא עומדת לבצע השקה מחודשת למותג
  
 
אילנית חיות, כתבת גלובס לענייני קמעונאות
אילנית חיות
עכשיו נזכרתם?
הניסיון של זיתא להטיל את האחריות על מחיר שמן הזית על הממשלה בלבד הוא יותר מתמוה
הניסיון של בית הבד שמן זית זיתא להטיל את האחריות הבלעדית על מחירי שמן הזית הגבוהים בארץ על הממשלה בלבד הוא יותר מתמוה. החברה בחרה ...המשך
  
 
מוצרי מזון ישראליים זולים יותר בארה"ב
המשך בדיקת "גלובס" על יוקר מחירי המזון: תה ירוק ויסוצקי עולה בישראל יותר מכפליים, ומחיר מסטיק מאסט של עלית גבוה ב-85% מהמחיר בארה"ב ■ בישראל אין לחברות הוצאות שינוע - ובכל זאת כאן יותר יקר ■ בכיר לשעבר בתעשייה: "ספקים מעטים שולטים כאן בשוק"
  
 
תקציב ויסוצקי עובר מיהושע TBWA לראובני-פרידן
ב-2010 עמד תקציב הפרסום של החברה על 3.6 מיליון‏‎ ‎דולר‎ ‎במחירי מחירון
  
 
סמנכ"ל ויסוצקי: "המנכ"ל וינשטיין אמר לי שאפי רוזנהויז משתולל"
בעדותו חיזק נתי בר עדויות של בכירים נוספים בענף המזון, לפיהם מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, הוריד ממדפי הרשת מוצרים של חברות שמוצריהן הופיעו במבצע של רבוע כחול בדצמבר 2008
  
 
מנכ"ל ויסוצקי: "רוזנהויז ביקש שאפסיק לספק סחורה לרבוע כחול"
נפתח המשפט נגד שופרסל, המנכ"ל אפי רוזנהויז והסמנכ"ל אלי גידור, המואשמים בהפרת תנאי המיזוג עם קלאבמרקט ובניסיון להגיע להסדר כובל
  
 
ויסוצקי רוכשת את קונדיטוריית לחמי ב-40 מיליון שקל
זאת מידי סטף ורטהיימר ■ ‎המהלך הוא חלק מאסטרטגיית הרחבת הפעילות של קבוצת ויסוצקי
  
 
מנכ"ל ויסוצקי: "נהפוך לשחקן משמעותי בארה"ב ובאירופה"
לרוני וינשטיין יש תוכניות גרנדיוזיות: רכישת חברות בארץ ובחו"ל, העמקת מגוון המוצרים בתחום הפרימיום וערוצי מכירה חדשים ■ לדידו, התה מעולם לא היה חם יותר
  
 
קרב הוופלות של עלית - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: השילוב בין קמפיין טלוויזיה לאינטרנט מזניק לפסגה את הפרסומת של עלית
  
 
התחזיות של האו"ם שחורות; כיצד יושפע ענף המזון בישראל?
דו"ח האו"ם בנושא עליית מחירי חומרי הגלם בעולם אינו מותיר הרבה מקום לאופטימיות ■ ואולם, תעשיינים וקמעונאים ישראלים לא מתרגשים: "באו"ם מנבאים שחורות, ולא תמיד הם צודקים"
  
 
קמפיין "כחול-לבן": סומנו מוצרי תלמה, יוניליוור, ויסוצקי, סנו וכיתן
למעלה מ-70 יצרנים כבר סימנו את מוצריהם בלוגו "מיוצר בישראל", בעקבות הקמפיין של התאחדות התעשיינים ומשרד התמ"ת שנועד לעודד רכש מקומי
  
 
10 הפלונטרים השכיחים בעסקים משפחתיים - ואיך מתירים אותם
98% מהעסקים בישראל הם עסקים משפחתיים, אבל אם לא יודעים לנהל אותם נכון - מדובר בעסק ביש ■ ד"ר אורניה יפה-ינאי וד"ר תמר מלוא מחברת "ע.מ.י עסקים משפחתיים" מסבירות איך עושים זאת נכון
  
 
בדיקת "גלובס": סל הקניות השנה זול ב-8% מאשר בשנה שעברה
מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל
  
 

   123    >

   נמצאו 44 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988