הניסיון של זיתא להטיל את האחריות על מחיר שמן הזית על הממשלה בלבד הוא יותר מתמוה
המשך בדיקת "גלובס" על יוקר מחירי המזון: תה ירוק ויסוצקי עולה בישראל יותר מכפליים, ומחיר מסטיק מאסט של עלית גבוה ב-85% מהמחיר בארה"ב ■ בישראל אין לחברות הוצאות שינוע - ובכל זאת כאן יותר יקר ■ בכיר לשעבר בתעשייה: "ספקים מעטים שולטים כאן בשוק"
ב-2010 עמד תקציב הפרסום של החברה על 3.6 מיליון דולר במחירי מחירון
בעדותו חיזק נתי בר עדויות של בכירים נוספים בענף המזון, לפיהם מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, הוריד ממדפי הרשת מוצרים של חברות שמוצריהן הופיעו במבצע של רבוע כחול בדצמבר 2008
נפתח המשפט נגד שופרסל, המנכ"ל אפי רוזנהויז והסמנכ"ל אלי גידור, המואשמים בהפרת תנאי המיזוג עם קלאבמרקט ובניסיון להגיע להסדר כובל
זאת מידי סטף ורטהיימר ■ המהלך הוא חלק מאסטרטגיית הרחבת הפעילות של קבוצת ויסוצקי
לרוני וינשטיין יש תוכניות גרנדיוזיות: רכישת חברות בארץ ובחו"ל, העמקת מגוון המוצרים בתחום הפרימיום וערוצי מכירה חדשים ■ לדידו, התה מעולם לא היה חם יותר
גיאוקרטוגרפיה: השילוב בין קמפיין טלוויזיה לאינטרנט מזניק לפסגה את הפרסומת של עלית
דו"ח האו"ם בנושא עליית מחירי חומרי הגלם בעולם אינו מותיר הרבה מקום לאופטימיות ■ ואולם, תעשיינים וקמעונאים ישראלים לא מתרגשים: "באו"ם מנבאים שחורות, ולא תמיד הם צודקים"
למעלה מ-70 יצרנים כבר סימנו את מוצריהם בלוגו "מיוצר בישראל", בעקבות הקמפיין של התאחדות התעשיינים ומשרד התמ"ת שנועד לעודד רכש מקומי
98% מהעסקים בישראל הם עסקים משפחתיים, אבל אם לא יודעים לנהל אותם נכון - מדובר בעסק ביש ■ ד"ר אורניה יפה-ינאי וד"ר תמר מלוא מחברת "ע.מ.י עסקים משפחתיים" מסבירות איך עושים זאת נכון
מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל
מהחברה נמסר כי במהלך יושקעו כ-750 אלף שקל במטרה לשנות את הרגלי השוק בתחום התה הקר
"גלובס" חשף בדצמבר כי שופרסל הסירה מהמדפים מותגים של קוקה-קולה, ויסוצקי ואסם, כצעד של לחץ על הספקים במסגרת מאבקה ברבוע כחול ■ ספקים שונים נחקרו בימים האחרונים על מעורבות רוזנהויז בפרשה
קולה זירו סייע למותג המטריה קוקה-קולה לפתוח פער גדול מול המתחרים מותגי המיצים פריגת וספרינג רושמים ירידה החדשות הרעות לענף: טרנד הבריאות והמיתון פגעו בשוק המשקאות והזניקו את האהדה למים רגילים
כזכור, שופרסל הורידה מהמדפים שישיות מים של נביעות, קרטוניות מיץ של פריגת, קפה נמס רד מאג של אסם ותה קר "אייס T" של ויסוצקי חודשיים לאחר המהלך, המרוויחים הגדולים מהמשבר הם המותגים עין גדי וספרינג
רשות התחרותהעלאת מחיריםיוקר המחיהמונופולמיכל כהןניר ברקתענף המזוןקמפייןשטראוסתה