ויסוצקי בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
ויסוצקי יוצאת במהלך שיווקי לעידוד שתיית תה קר בקיץ
מהחברה נמסר כי במהלך יושקעו כ-750 אלף שקל במטרה לשנות את הרגלי השוק בתחום התה הקר
  
 
מסתמן: כתב אישום נגד מנכ"ל שופרסל אפי רוזנהויז בפרשת הורדת המוצרים
"גלובס" חשף בדצמבר כי שופרסל הסירה מהמדפים מותגים של קוקה-קולה, ויסוצקי ואסם, כצעד של לחץ על הספקים במסגרת מאבקה ברבוע כחול ■ ספקים שונים נחקרו בימים האחרונים על מעורבות רוזנהויז בפרשה
  
 
דירוג המותגים השנתי - משקאות קלים: קוקה-קולה מוביל, פריגת נשחק והמים בעלייה
קולה זירו סייע למותג המטריה קוקה-קולה לפתוח פער גדול מול המתחרים ; מותגי המיצים פריגת וספרינג רושמים ירידה ; החדשות הרעות לענף: טרנד הבריאות והמיתון פגעו בשוק המשקאות והזניקו את האהדה למים רגילים
  
 
נביעות ופריגת מאבדות נתחי שוק בעקבות הורדתן ממדפי שופרסל
כזכור, שופרסל הורידה מהמדפים שישיות מים של נביעות, קרטוניות מיץ של פריגת, קפה נמס רד מאג של אסם ותה קר "אייס T" של ויסוצקי ; חודשיים לאחר המהלך, המרוויחים הגדולים מהמשבר הם המותגים עין גדי וספרינג
  
 
ויסוצקי יוצאת מקטגוריית התה הקר: מוחקת את המותג "אייס T"
החברה יוצאת מהקטגוריה לאחר שספגה בה הפסדים ולאחר שכשלו מגעיה להעביר את המכירות וההפצה לאחת מחברות המשקאות ; במקביל בוחנת בארץ ובחו"ל כניסה לקטגוריות חדשות בתחום המזון
  
 
ויסוצקי במגעים לרכישת השליטה בבייגל בייגל מידי יוניליוור
בייגל בייגל, הנמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל ומשפחת בייגל, מחזיקה בנתח שוק כספי של 63% מקטגוריית הבייגלה ומגלגלת מחזור מכירות שנתי של 90 מיליון שקל ; ויסוצקי שואפת להתרחב לתחומים נוספים
  
 
ויסוצקי ופרטנר ממשיכות להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: פרטנר מובילה את דירוג הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות עם 10.6% זכירות ; ויסוצקי בראש דירוג הפרסומות האהובות עם 22.6% אהדה
  
 
טוטו ווינר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-490 אלף דולר
נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט בהשקעה של כ-200 אלף דולר
  
 
אלי יצפאן מקפיץ את ויסוצקי לראש דירוג הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הסרטון בכיכובו של יצפאן, באמצעות יהושע TBWA, זכה ל-23.4% אהדה ; סרטון הדובים של אורנג' - הזכור ביותר השבוע עם 13.3%
  
 
הממונה על ההגבלים העסקיים שוקלת להכריז על ויסוצקי כעל מנופול באספקת תה וחליטות צמחים
הרשות מצאה כי נתח השוק של ויסוצקי עולה על מחצית בכל אחד ואחד מהתחומים ולכן ויסוצקי היא לכאורה בעלת מונופול באספקת תה וחליטות צמחים
  
 
הכונס של ברנוביץ: ויסוצקי חייבת 800 אלף שקל דמי שכירות עבור בית ויסוצקי בפ"ת
כונס הנכסים מטעם בנק אגוד על בית ויסוצקי, שהיה בבעלות א.צ ברנוביץ, טוען כי ויסוצקי חייבת לברנוביץ דמי שכירות עבור 2004, אותם שילמה רק בחלקם, וכן כפל שכירות עבור ינואר 2005, בתוספת ריבית מקסימלית
  
 
ביהמ"ש: משפחת רג'ואן היא בעלת המותג "רג'ואן" - למעט במוצרי קפה
ויסוצקי רכשה 50% מקפה רג'ואן ב-2001, אך השותפות התפרקה בטונים צורמים ; ביהמ"ש דחה את בקשת ויסוצקי לאסור על משפ' רג'ואן מלהשתמש במותג "רג'ואן", וקבע כי ויסוצקי רכשה רק את המותג "קפה רג'ואן"
  
 

<    123   

   נמצאו 44 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988