טמפו בחדשות

סוכן חדשות
 
אייל טרגרמן, CFO טמפו משקאות/ צילום: סימונה אבוקסיס
ניהול כספים מתקדם: "שילוב אמצעים טכנולוגיים נמצא בראש סדר העדיפויות"
אייל טרגרמן CFO טמפו משקאות, סבור כי על העבודה האנושית להתמקד בחשיבה ויצירתיות והיתר - שיטופל בעזרת טכנולוגיה ומיכון עליהם הוא שם דגש
  
 
ז'ק בר / צילום: יוסי כהן
מנכ"ל טמפו מגיב לתחקיר "כאן" על יקבי ברקן: אנחנו לא גזענים
בעקבות תחקיר "כאן חדשות", שחשף כי נאסר על עובדים ממוצא אתיופי ביקבי ברקן לגעת ביין בגלל דרישה שהציב בד"ץ העדה החרדית, הפיץ יו"ר קבוצת טמפו ז'ק בר מכתב לעובדים, בו הוא טוען כי הכותרת שניתנה לכתבה - "גזענות ביקבי ברקן: עובדים הודחו כי הם לא יהודים מספיק" – היא "שקרית וחסרת אחיזה במציאות"
  
 
מוצרי יפאורה / מתוך: מצגת החברה
לא עמדו ביעדי המיחזור: הקנסות על יצרניות המשקאות נחשפו
יפאורה-תבורי קיבלה קנס בגובה של 9 מיליון שקל, ואילו טמפו נקנסה ב-6.7 מיליון שקל ● החברה המרכזית למשקאות קלים וחברת מעיינות עדן סירבו לחשוף את היקפי הקנסות שהוטלו עליהן
  
 
ערן גוטדנקר סמנכ"ל השיווק והמכירות של וואלה / צילום: יחצ
סוכנות הדאטה של וואלה בפיילוט עם טמפו, בינתיים בלי בזק
הסוכנות, שכנראה תיקרא BU, החלה בפגישות עם מפרסמים, ולעת עתה לא תכלול מידע משאר הקבוצה ■ המשנה למנכ"ל וואלה, ערן גוטדנקר: "המיזם נבחן תפעולית"
  
 
טמפו לוגו / צילום: יחצ
מגבירים תחרות: טמפו תמכור החזקותיה בתאגיד המיחזור אל"ה
זאת במטרה לעודד תחרות בשוק האיסוף ומיחזור מיכלי משקה ■ המשך פעילותה של אל"ה הותנה גם במתן שירותים בתנאים שוויוניים בחוזים בני עד שנה
  
 
נסטי / צילום: אלי אטיאס
השפעות הפיצול לא נעצרות: נסטי ירדה למקום ה-3 בקטגוריה
פיוז טי הולכת וכובשת את השוק עם נתח של 75%, וספרינג טי של יפאורה מחזיקה ב-13% ■ לפי טמפו, שהמותג נסטי עבר לידיה במארס ומאז ביטלה את הגרסה המוגזת והעלתה מחירים, דווקא נראית מגמת שיפור
  
 
קימבו / צילום: יחצ
טמפו תשווק את מותג הקפה האיטלקי קימבו
החברה, שפעילה שנים רבות בענף המשקאות הקרים, תשווק קפסולות תואמות למכונות נספרסו ותערובת פולי קפה לאספרסו
  
 
נסטי / צילום: אלי אטיאס
מסתמן: משרדו של גדעון עמיחי יטפל בתקציב נסטי
בכך יגדל נתח התקציבים שהוא מחזיק במערך הפרסום של קבוצת טמפו ■ מדובר באתגר שיווקי-פרסומי לא קל, שכן נסטי עבר טלטלות בשוק המקומי ולא הצליח להמריא
  
 
משקאות XL / צילום: אתר החברה
תוספת אנרגיה לטמפו: מאריכה ב-10 שנים שיווק משקאות XL
חברת המשקאות תתחיל לשווק את משקה האנרגיה גם בקפריסין ■ בטמפו, שבשליטת ז'ק בר והיינקן, לא חושפים את המספרים במסגרת ההסכם: "תמורת ההפצה תהיה XL זכאית לשיעורים מסוימים מהרווח, כפי שהוגדר"
  
 
Guarana, ג'ומקס ואיילנד, מותגי אדיר / צילום: אתר החברה
טמפו מגדילה את חלקה באדיר סחר תמורת 9.5 מיליון שקל
חברת המשקאות החליטה לממש את האופציה מלפני שנה, אז רכשה 30% ממניות יבואנית ומשווקת המשקאות הקלים תמורת כ-13 מיליון שקל ■ כעת מחזיקה טמפו ב-50% ממניות החברה
  
 
פפסיקו/ צילום: רויטרס
החגיגה של חברות המשקאות: עליות בהכנסות ורווחיות גבוהה
מדוחות שתי החברות הציבוריות בשוק המשקאות - יפאורה-תבורי וטמפו - עולים שיעורי רווחיות גבוהים ■ לדברי קמעונאי, הדבר נובע מכך שהן "שומרות זו על זו" ■ החברות: "לא היו דברים מעולם"
  
 
נסטי / צילום: יחצ
נסטלה העבירה את הזיכיון על המותג נסטי מאסם-נסטלה לטמפו
בטמפו נערכים עכשיו לתחילת הייצור של נסטי בארץ ללא מים מינרליים וגם להפסקת מבצעי הכסאח על המותג ■ והצרכן? הוא כנראה ישלם יותר
  
 
משקאות של יפאורה (מימין) וטמפו / צילומים: יח"צאלי ציפורי / איור: גיל ג'יבלי
אלי ציפורי
לוקש חוק הריכוזיות
פסטיבל הריכוזיות - הולכת השולל הגדולה בעשור האחרון, אחרי ועדת בכר
1. לפני 3 שנים כמעט סקרנו את שוק המשקאות ה"ריכוזי" בישראל, הנמצא בשליטת החברה המרכזית למשקאות, טמפו ויפאורה. השבוע, עם פרס...המשך
  
 
משקאות של יפאורה (מימין) וטמפו / צילומים: יח"צ
שותות ישירות מהארנקים שלנו: זינוק ברווחי טמפו ויפאורה
ניתוח הדוחות של יצרניות המשקאות לא מותיר מקום לספק: יוקר המחיה בישראל אינו גזירת גורל, אלא שילוב בין יצרנים תאבי רווח לצרכנים העונים להגדרה "פראיירים"
  
 
בירה גולדסטאר  / צלם: אריאל ירוזלימסקי
טמפו: תקציב גולדסטאר למנצ'; יינות ברקן לגדעון עמיחי
כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הופסקה ההתקשרות בין מקאן ת"א לטמפו אחרי 13 שנה ■ היקף הפרסום של טמפו עמד ב-2015 על כ-15 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
גולדסטאר / צילום: יחצ
אחרי 13 שנה: תקציב טמפו עוזב את מקאן
החלק הארי של תקציב טמפו טופל מזה שנים ארוכות במקאן, והוא עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ שאר התקציב מטופל במשרד "אלנבי"
  
 

   12345    >

   נמצאו 77 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5