בכך משיג המשרד דריסת רגל בתקציב הפרסום של טמפו ■ שני המותגים לא פרסמו בשנים האחרונות בהיקף כספי משמעותי
בהתאם להצעת הרכש שהוגשה מוקדם יותר החודש, נרכשו כ-10% מהון המניות של טמפו, במחיר של 33 שקל למניה
הצרכנים אוגרים משקאות לפני ההתייקרות הצפויה עקב העלאת מס הקנייה על אלכוהול ■ הנתונים מתייחסים לחודש יוני ואינם כוללים את מוצרי היין והבירה
פרסמה הצעת רכש לרכישת החזקות הציבור ■ ההצעה היא לפי שווי של 33 שקל למניה, סכום הגבוה ב-25% ממחיר המניה ביום חמישי שעמד על 26.4 שקל
כדי להגדיל את כוח הייצור, החברה חנכה מבשלת בירה חדשה בנתניה בהשקעה של 60 מיליון שקל ■ משיקה בירה חדשה בשם "גולדסטאר UNFILTERED"
מאחורי הרווחים על הבירה: הדואופול משמר מחירים גבוהים - והצרכנים משלמים
ועדת הכספים הכריעה: מס הקנייה על הבירה לא יירד ■ יצרני הבירה הזדעקו - אך מנהלים לשעבר בענף אומרים: "הרווח הגולמי על הבירה הוא 60%; כשמס הקנייה ירד, יצרניות הבירה לקחו עשרות מיליונים לכיס ולא השיתו את ההוזלה על הצרכן"
מכירות טמפו משקאות הסתכמו בשנת 2012 בכ–1.066 מיליארד שקל, עלייה של כ-3% לעומת 2011
שוק המשקאות בישראל צמח ב-2012 ב-1.8% ל-4.2 מיליארד שקל ■ מכירות פריגת צנחו ריאלית בכ-13.9% ■ יפאורה-תבורי וטמפו התחזקו
ל"גלובס" נודע כי זוגלובק תכריז מחר על התייקרות של עד 5% במוצריה, בעוד טמפו תייקר את המשקאות שהיא משווקת, כולל בירות, בשיעור של עד 6%
ברקוביץ' ושותפו אילן טריגר דורשים מימוש פסק הדין שהורה לטמפו לשלם לשניים 400 אלף שקל בגין חלקם בייזום עסקה ליבוא המשקה האלכוהולי "בקרדי בריזר" מאנגליה לישראל
מדובר במחירים למסעדות וברים ■ מסעדן: "זו חזירות הולכת וגוברת. הן מוכרות עשרות אלפי חביות בירה בחודש, ויש להן שליטה אבסולוטית על שוק הבירה"
מדובר בבירה הראשונה שיוצרה במבשלות טמפו בנתניה בראשית ימי המדינה
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
תחקיר "גלובס": קוקה-קולה, אסם, תנובה, שטראוס, טמפו ויוניליוור מטיסות את בעלי הסופרמרקטים לאירועים נחשקים בכל העולם, בתמורה לקידום מוצריהן ■ יעדי המכירות מעלים חשש לקידום של החברות הגדולות על חשבון המתחרים הקטנים
רשתות השיווק דיווחו היום כי הן עדיין לא רואות השפעה על מכירות הקולה בעקבות הפרסומים בעולם כי צריכה מוגברת של חומר הקרמל במשקאות גורמת לסרטן
החברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםיוקר המחיהיפאורה תבורימחירי המזוןמי עדןמים מינרלייםמשקאותמשקאות קליםקוקה קולה