טמפו

כתבות אחרונות

 
לפני כולם

שוק המשקאות מתכווץ: ירידה של 5.7% במכירות

זאת ב-4 החודשים הראשונים של 2011 - כך עפ"י נילסן ■ חברות המים המינרליים הן הנפגעות העיקריות ■ בחברות המשקאות מייחסים את הירידה הריאלית בצריכה למזג-האוויר החורפי

אילנית חיות 16/05/2011

מרק רונסון ל"גלובס": "ההופעות בישראל זכורות לי כחוויה מדהימה"

רונסון, שיופיע הערב בת"א כחלק מתחרות "XL nightlife awards" של טמפו, אומר בראיון ל"גלובס": "עבור רוב הנגנים זה היה ביקור ראשון כאן, והקהל קיבל אותנו בהתלהבות שעלתה על כל הציפיות שלנו"

טל פרי 12/04/2011

מנכ"ל טמפו לשעבר רפי בהרב עובר לקוקה-קולה ישראל

בהרב מונה לסגן נשיא שיווק קונצרני בקוקה-קולה ישראל ■ הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה, מונה למנכ"ל קרלסברג ישראל ‏

אילנית חיות ‏ 08/03/2011

שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק

שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר

אילנית חיות 13/02/2011

תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו

כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל

אילנית חיות 20/01/2011

מריאנה ברנע מונתה למנהלת השיווק בחברת טמפו משקאות

במסגרת תפקידה תרכז את פעילות השיווק של כל מוצרי החברה הכוללים את תחום הבירה, המוגזים והבריאות

שירות גלובס 03/01/2011

סנו, יפאורה-תבורי וטמפו מעלות מחירים ב-3%-8%

כל החברות הודיעו על עליית מחיר גורפת בכלל המוצרים ■ יוניליוור מייקרת חטיפים ומוצרי ניקוי ■ עדי צים, מבעלי רשת כמעט חינם: "עליות המחיר לא מוצדקות, והספקים מנצלים את החגיגה"

אילנית חיות 02/01/2011

השוק מבעבע: קוקה-קולה במו"מ לשיווק מותגי קמפארי צינזאנו

המו"מ מתנהל באמצעות חברת IBBLS שבבעלות קוקה-קולה ■ מותגי הדגל של קמפארי צינזאנו, "קמפארי" ו-"אוזו 12", נותר בינתיים בידי חברת הכרם

ניר קיפניס 13/12/2010

טמפו סוגרת רבעון: גידול של 12% ברווח הנקי

מכירות טמפו משקאות הסתכמו ב-9 החודשים הראשונים של 2010 בכ-763.4 מיליון שקל, לעומת 628.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-22%

שירות גלובס 28/11/2010

סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי

שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות

אילנית חיות 10/10/2010

אלשיך מינתה מפרק זמני לזכיינית קופי בין בישראל

זאת לבקשת חברת טמפו ■ השופטת: ‏"על-פי העובדות שפורטו בפניי בהרחבה, הרי שחברת סיטי פוד הגיעה לסוף דרכה" ■ בשלב זה לא ימומשו נכסי החברה

חן מענית 10/10/2010

תוצאות טובות לטמפו: רווח של 10.4 מיליון שקל ברבעון השני

זאת לעומת רווח של 2.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ■ המכירות של חברת המשקאות הסתכמו ברבעון בכ-241.3 מיליון שקל - גידול של כ-25% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

קובי ישעיהו 29/08/2010

מחצית 2010: אסם וקוקה-קולה עלו; תנובה ושטראוס ירדו

כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל

אילנית חיות 11/07/2010

הכרם נפרדת מוודקה אבסולוט: מותגי פרנו ריקארד יעברו לטמפו

מותג הדגל של פרנו ריקארד הוא וודקה אבסולוט, שהוחדרה לישראל ע"י הכרם והיתה במשך שנים מותג האלכוהול הנמכר ביותר בארץ ■ הכרם: "הפרידה נעשית על רקע תכתיבים של פרנו ריקארד שלא היו מקובלים עלינו"

ניר קיפניס 07/07/2010

פפסי מקס תשקיע 10 מיליון שקל במהלך שיווקי בפייסבוק

המהלך ברשת החברתית יגובה בקמפיין טלוויזיה, רדיו, פעילות קד"מ וניו-מדיה ■ הזוכה שייבחר ע"י הגולשים יוכל לממש את פנטזיית הבזבוזים שלו

שירות גלובס 10/05/2010

הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת: החרשים של סלקום

Twisted Fly: כ-53% מהגולשים הביעו השבוע סנטימנט חיובי כלפי הפרסומת, אך חלק מהגולשים טענו כי מדובר בשימוש ציני בחרשים

ענת ביין-לובוביץ' 26/04/2010

   123456   

   נמצאו 96 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 6