זאת לעומת רווח של 2.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ■ המכירות של חברת המשקאות הסתכמו ברבעון בכ-241.3 מיליון שקל - גידול של כ-25% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל
מותג הדגל של פרנו ריקארד הוא וודקה אבסולוט, שהוחדרה לישראל ע"י הכרם והיתה במשך שנים מותג האלכוהול הנמכר ביותר בארץ ■ הכרם: "הפרידה נעשית על רקע תכתיבים של פרנו ריקארד שלא היו מקובלים עלינו"
המהלך ברשת החברתית יגובה בקמפיין טלוויזיה, רדיו, פעילות קד"מ וניו-מדיה ■ הזוכה שייבחר ע"י הגולשים יוכל לממש את פנטזיית הבזבוזים שלו
Twisted Fly: כ-53% מהגולשים הביעו השבוע סנטימנט חיובי כלפי הפרסומת, אך חלק מהגולשים טענו כי מדובר בשימוש ציני בחרשים
רשמה שחיקה ברווח הגולמי וברווח התפעולי ■ מנסה להחזיר עטרה ליושנה: תשקיע 6 מיליון שקל במותג שנדי
זאת עקב חשש לתסיסה ■ מדובר בבקבוקי מיץ 1.5 ליטר של המותג ג'אמפ
הנפיקה אג"ח בריבית נתית של 5.5% לעומת ריבית מקסימלית בתקשיף של 5.6% ■ המכרז זכה לביקושי יתר של כ-160 מיליון שקל ■ החברה מתכוונת להקים מרכז לוגיסטי ולהתרחב בתחום המשקאות האלכוהוליים
בנוסף מימשה אופציה לרכישת מניות יקבי ברקן בכ-30 מיליון שקל ■ החברה-הבת טמפו משקאות הגישה טיוטת תשקיף לרשות ני"ע לקראת הנפקת אג"ח
בשיא המשבר הגיעה הירידה במכירות משקאות המותג לכ-25%-30% ■ סטורנקסט: הנתח הכספי של משקאות המותג ירד באותה תקופה מ-74% ל-69.5% ■ יפאורה-תבורי וטמפו המתחרות נהנו מהמשבר רק באופן חלקי
על התקציב של מותג משקאות האנרגיה התמודדו משרדי הפרסום של טמפו: מקאן-אריקסון, גליקמן-נטלר-סמסונוב וגיתם ■ היקף התקציב מוערך בכ-3 מיליון דולר
מסתמן כי גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL במכרז שנערך בין משרדי הפרסום של טמפו ■ מתחילת השנה הושקעו בפרסום XL כ-6.8 מיליון דולר במחירי מחירון
מה משותף לאגאדיר, בירה מכבי, סיגל דקל ואתר זאפ? כולם מציעים הטבות למי שיצטרף למועדון האוהדים שלהם בפייסבוק ■ "גלובס" בודק מה יקבל מי שיאפשר לחברות המסחריות להציץ בפרטיו האישיים ברשת החברתית
בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר
תערוכת המשקאות דרינטק 2009 שנערכה בשבוע שעבר במינכן הפגישה את החדשנות עם המיתון ועם אורח החיים הבריא ■ התוצאה: חזרה לאריזות גדולות, פפסי מרכיבים טבעיים בלבד ומשקאות מסוכרים שאינם מזיקים לגוף
סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים
החברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםיוקר המחיהיפאורה תבורימחירי המזוןמי עדןמים מינרלייםמשקאותמשקאות קליםקוקה קולה