טמפו

כתבות אחרונות

 

תוצאות טובות לטמפו: רווח של 10.4 מיליון שקל ברבעון השני

זאת לעומת רווח של 2.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ■ המכירות של חברת המשקאות הסתכמו ברבעון בכ-241.3 מיליון שקל - גידול של כ-25% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

קובי ישעיהו 29.08.2010

מחצית 2010: אסם וקוקה-קולה עלו; תנובה ושטראוס ירדו

כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל

אילנית חיות 11.07.2010

הכרם נפרדת מוודקה אבסולוט: מותגי פרנו ריקארד יעברו לטמפו

מותג הדגל של פרנו ריקארד הוא וודקה אבסולוט, שהוחדרה לישראל ע"י הכרם והיתה במשך שנים מותג האלכוהול הנמכר ביותר בארץ ■ הכרם: "הפרידה נעשית על רקע תכתיבים של פרנו ריקארד שלא היו מקובלים עלינו"

ניר קיפניס 07.07.2010

פפסי מקס תשקיע 10 מיליון שקל במהלך שיווקי בפייסבוק

המהלך ברשת החברתית יגובה בקמפיין טלוויזיה, רדיו, פעילות קד"מ וניו-מדיה ■ הזוכה שייבחר ע"י הגולשים יוכל לממש את פנטזיית הבזבוזים שלו

שירות גלובס 10.05.2010

הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת: החרשים של סלקום

Twisted Fly: כ-53% מהגולשים הביעו השבוע סנטימנט חיובי כלפי הפרסומת, אך חלק מהגולשים טענו כי מדובר בשימוש ציני בחרשים

ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2010

טמפו חותמת את 2009 עם גידול מזערי במכירות ושחיקה ברווחיות

רשמה שחיקה ברווח הגולמי וברווח התפעולי ■ מנסה להחזיר עטרה ליושנה: תשקיע 6 מיליון שקל במותג שנדי

אילנית חיות 12.04.2010

טמפו אוספת מהמדפים בקבוקי מיץ מנגו-פסיפלורה ותות-בננה

זאת עקב חשש לתסיסה ■ מדובר בבקבוקי מיץ 1.5 ליטר של המותג ג'אמפ

אילנית חיות 18.03.2010

גם טמפו מנצלת את הגיאות בבורסה: גייסה 120 מיליון שקל

הנפיקה אג"ח בריבית נתית של 5.5% לעומת ריבית מקסימלית בתקשיף של 5.6% ■ המכרז זכה לביקושי יתר של כ-160 מיליון שקל ■ החברה מתכוונת להקים מרכז לוגיסטי ולהתרחב בתחום המשקאות האלכוהוליים

יעל גרונטמן 10.03.2010

תוסס בחברת טמפו: מקימה מרכז לוגיסטי בנתניה בכ-70 מיליון שקל

בנוסף מימשה אופציה לרכישת מניות יקבי ברקן בכ-30 מיליון שקל ■ החברה-הבת טמפו משקאות הגישה טיוטת תשקיף לרשות ני"ע לקראת הנפקת אג"ח

אביב לוי 13.01.2010

חודש למשבר קוקה-קולה: הירידה במכירות התמתנה ל-8%

בשיא המשבר הגיעה הירידה במכירות משקאות המותג לכ-25%-30% ■ סטורנקסט: הנתח הכספי של משקאות המותג ירד באותה תקופה מ-74% ל-69.5% ■ יפאורה-תבורי וטמפו המתחרות נהנו מהמשבר רק באופן חלקי

אילנית חיות 27.12.2009

גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של XL

על התקציב של מותג משקאות האנרגיה התמודדו משרדי הפרסום של טמפו: מקאן-אריקסון, גליקמן-נטלר-סמסונוב וגיתם ■ היקף התקציב מוערך בכ-3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2009

טמפו שוקלת לבצע רה-ארגון במערך הפרסום שלה

מסתמן כי גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL במכרז שנערך בין משרדי הפרסום של טמפו ■ מתחילת השנה הושקעו בפרסום XL כ-6.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2009

פייסבוק מציג: מועדוני לקוחות - OUT, מועדוני מעריצים - IN

מה משותף לאגאדיר, בירה מכבי, סיגל דקל ואתר זאפ? כולם מציעים הטבות למי שיצטרף למועדון האוהדים שלהם בפייסבוק ■ "גלובס" בודק מה יקבל מי שיאפשר לחברות המסחריות להציץ בפרטיו האישיים ברשת החברתית

מיכל רז-חיימוביץ' 16.11.2009

מקאן-אריקסון, גיתם וגליקמן-נטלר-סמסונוב מתמודדים על תקציב XL

בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2009

הדור הבא של המשקאות: בירה ללא אלכוהול וקולה מרכיבים טבעיים

תערוכת המשקאות דרינטק 2009 שנערכה בשבוע שעבר במינכן הפגישה את החדשנות עם המיתון ועם אורח החיים הבריא ■ התוצאה: חזרה לאריזות גדולות, פפסי מרכיבים טבעיים בלבד ומשקאות מסוכרים שאינם מזיקים לגוף

גיל סמסונוב ויובל גרופי 30.09.2009

זכרונות מהמיתון: ירידה של 2.6% בצריכה במשק במחצית הראשונה השנה

סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים

אילנית חיות 20.08.2009

   1234567   

   נמצאו 101 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7