עד עכשיו פעלה החברה בתחום השליחויות של מוצרי מזון, וכעת היא מציעה להקים למסעדנים אתרי אינטרנט ייעודיים ולהפעיל את המשלוחים • המודל: מחיר קבוע למשלוח ולא כאחוז ממחיר ההזמנה • יאנגו מכוונת גם לשוק האי קומרס ותתחרה בגט דליברי
יאנגו, שירותי המשלוחים של הענקית הרוסית, יציע ללקוחות בארץ משלוחים ב-15 דקות, ללא דמי משלוח ובלי הגבלת מינימום • למרות התזמון הטוב - מגפה, חורף וישראלים שהתמכרו להזמנות - החברה תצטרך למצוא את האיזון העדין בין תמחור סל קניות קטן לעלות המשלוח
השירות החדש, שנקרא "DELI מבית יאנגו", יחל לפעול היום - בשלב הראשון בת"א, ברמת גן ובגבעתיים • לתקופת ההשקה החברה מציעה משלוח חינם וללא מינימום הזמנה, כך שניתן יהיה להזמין אפילו מוצר אחד בודד
החברה הרוסית שהחלה להפעיל שירותי מוניות בישראל לפני כשנתיים, מתרחבת גם לתחום משלוחי המזון • הפיילוט צפוי לצאת לדרך כבר בימים הקרובים ויתמקד באזור תל אביב
שנת 2020 הייתה אמורה להיות שנת הרכב האוטונומי, אבל מכשולים של רגולציה, טכנולוגיה ועלויות דוחקים כיום את לוח הזמנים קדימה בחמש שנים לפחות • המשקיעים לא ממהרים לשפוך כספים על אוטו-טק, והתעשייה עברה למצב הישרדות
מנכ"ל יאנגו יניב אלפי מכיר היטב את הסיטואציה שבה בשעות השיא נהגי מוניות מכבים את האפליקציות, וגם את החאפרים שמנסים לנגוס לו ברווחים • זה לא מונע ממנו להתגאות במודל העסקי שבזכותו החברה מרחיבה את פעילותה בישראל • "כשהשירות טוב, אנשים מוכנים לשלם עליו"
עד סוף השנה החברה מתכוונת להפעיל צי של 100 רכבים, מתוכם עשרה בישראל והיתר ברוסיה
בזמן ששוב לא הצלחתם לתפוס מונית באף אחת מהאפליקציות בשעות העומס, גם נהגי המוניות לא בדיוק מלקקים דבש • עכשיו נכנס לשוק גם הענק הרוסי יאנדקס ומבטיח לשפר את המצב, אבל בענף סקפטיים • "נהג מונית הולך היום הביתה עם שכר של 30 שקל לשעה, לא משנה מה הוא יעשה"
שירות סטרימינג המוזיקה של הענקית הרוסית הושק היום בארץ • התנסות בו מגלה שהאלגוריתם לומד מהר את העדפות המשתמש – אבל שהגרסה החינמית כמעט חסרת תועלת • מצד שני, כרגע המחיר הוא 10 שקלים בחודש בלבד
מובילאיי (Mobileye)אוטוטקיאנגומוניותמסעדותמרכז פיתוחמשלוחיםקניות באינטרנטרכב אוטונומישופרסל