דוח אמון
2019
עמוד הבית > חברות > יורו ישראל

יורו ישראל בחדשות

סוכן חדשות
 
חן מענית ומנכ"ל יורו ישראל שמחוני חדד והסמנכ"לית עופרה חדד / צילום: כדיה לוי
"אם כחלון היה חושב יחד עם הקבלנים, היינו מגיעים לפתרונות טובים יותר"
ניידת הבחירות של "גלובס" ממשיכה בנסיעה באשקלון • בראיון לכתב "גלובס" חן מענית מספרים שמחוני חדד, מנכ"ל יורו ישראל, ועופרה חדד, הסמנכ"לית, כי דירות 4 חדרים בפרויקט יעלו החל מ-1.6 מיליון שקל בקומה ראשונה ועד 5 מיליון שקל לפנטהאוז
  
 
שכונה חדשה באור עקיבא / צילום: כנען שנהב אדריכלים
שיכון ובינוי, אלקטרה בע"מ ויורו ישראל זכו במכרז ל-973 יח"ד
במכרז הראשון של החברה לפיתוח קיסריה באור-עקיבא זכתה חברת שיכון ובינוי נדל"ן במתחם הגדול ביותר להקמת 596 יחידות דיור ועוד 1,800 מ"ר שטחי מסחר שיוקמו בבניינים בני 6-17 קומות ■ במתחם נוסף להקמת 286 זכתה אלקטרה בע"מ
  
 
נדחתה תביעת יורו ישראל נגד יורם שכטר: "פעל בתום-לב"
יורו ישראל והאחים ארד טענו כי שכטר הטעה אותם באשר למצב הכלכלי של היל"ת, בעלת מותג התקשורת הלו 015, וזו לא עמדה בהתחייבויות כלפיהם ■ ביהמ"ש: שכטר האמין בזמן אמת כי היל"ת תתאושש, ואייל ארד היה מודע לקשיים
  
 
האם יצחקי הגיש תצהירים סותרים בתביעת ארד-שכטר?
לפני כשנה הגישו יורו ישראל ואייל ארד תביעה ב-3.5 מיליון שקל נגד יורם שכטר, יו"ר היל"ת ■ האם רביב יצחקי, סמנכ"ל היל"ת, הגיש תצהירים סותרים בתביעה?
  
 
המו"מ בין יורו לענבר-מרחב-ניסן עלה על שרטון
בסוכנות יורו הבינל' הציעו למשרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן הצעה שהוגדרה ע"י מקורבים כ"לא אטרקטיבית", וגם הצעה נגדית של ענבר-מרחב-ניסן לא התקבלה
  
 
פרסום ענבר-מרחב-ניסן ויורו ישראל במו"מ למיזוג
ככל הנראה העסקה המתגבשת היא החלפת מניות ללא תשלום כספי ■ בשיחות לוקחים חלק גם נציגי קבוצת HAVAS הבינלאומית, בעלת השליטה ביורו ישראל
  
 
משרד הפרסום יורו ישראל עובר מיתוג מחדש
לדברי יובל ארד, יישום המיתוג החדש בישראל יבוצע בשבועות הקרובים ויבוא לידי ביטוי בשינוי שמה של סוכנות Euro RSCG Israel ל-Havas WW Israel
  
 
"ברוב משרדי הפרסום בארץ הקריאייטיב סביר פלוס"
הזוכים הגדולים של "קקטוס הזהב" המריאו אתמול לפסטיבל הפרסום בקאן ■ בראיון מיוחד לקראת התחרות חושפים טל ריבן, מנהל הקרייאיטיב באדלר-חומסקי, ובן סבר, מקבילו ביורו ישראל, את המנוע הקריאטיבי של ענף הפרסום בישראל
  
 
יורו ישראל תובע 3.5 מיליון שקל מיורם שכטר, בעלי הלו 015
לטענת משרד הפרסום, שכטר ערב אישית לחובות של חברת היל"ת ליורו ישראל
  
 
אדלר-חומסקי הוא הזוכה בתחרות קקטוס הזהב 2012
אדלר-חומסקי, שזו לו הזכייה הראשונה בתואר משרד הפרסום של השנה, מנצח בפער גדול מול המשרד הבא אחריו: 80 נקודות לעומת 53 נקודות לגיתם BBDO ■ טוויסטד זכה ב-15 נקודות בזכות קמפיין הדיגיטל "הבולבולים" עבור דורקס
  
 
אדלר, גיתם, ראובני ושמעוני עלו שלב במכרז הרכבת
‎‎בשלב הבא יגישו המשרדים הצעות קריאייטיב‏ לתקציב הפרסום של רכבת ישראל
  
 
יורו ישראל ודרורי-שלומי מצטרפים למכרז סטימצקי
מדובר במכרז הכולל בשלב זה מצגות אסטרטגיה בלבד על תקציב שעומד על-פי ההערכות על כ-6 מיליון שקל
  
 
יורו ישראל תנהל את תקציב המדיה של מותג "הלו 015"
■התקציב יעמוד על כ-15 מיליון שקל * החברה שמספקת שירותי שיחות בינלאומיות תנהל את הפעילות הפרסומית בעצמה
  
 
ליימן שליסל יוצאת במכרז על חלק מתקציב המדיה
היקף התקציב עומד על 3 מיליון דולר ■ המותגים העיקריים שייכללו במכרז: קליית גת, ורטרס אורגינל, מרסי, מנטוס ולואקר
  
 
הילה בז'ז'נסקי מונתה לסמנכ"לית שיווק קמעונאי בטוטו
בז'ז'נסקי שימשה עד לאחרונה כמנכ"לית משרד הפרסום יורו ישראל
  
 
יורו ישראל זכה בתקציב הפרסום של עיריית ירושלים
המכרז יצא לדרך כבר לפני כשנה אך התעכב מטעמים משפטיים ■ היקף התקציב עומד על 5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
  
 

   12    >

   נמצאו 29 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2