יבואנית ממתקים
רשות התחרות אישרה לדיפלומט, גורי וליימן שליסל לחבור לבר הפצה ולנאייקס ולהקים מיזם משותף תחת השם "נילוס" • המיזם יתמקד במתן שירות לנקודות מכירה, בדגש על קטנות ומרוחקות, ויתחרה בפעילות של שופרסל עסקים
ליימן שליסל, שנחשבת לאחת מעשר חברות המזון הגדולות בישראל ומזוהה עם ממתקים כמו מנטוס ולואקר, רוכשת מחצית מההחזקות ביצרנית המזון מקריית שמונה • לפי הערכות, העסקה משקפת לטעמי הגליל שווי של כ-20 מיליון שקל
הפניקס יחד עם המתחרה ליימן שליסל ומפיץ התרופות דוד פורר רכשו מניות של חברת ההפצה גלוברנדס בעשרות מיליוני שקלים
מדובר בטבלאות שוקולד צ'וקטה וצ'וקולטה מכל תאריכי התפוגה עד 6 בפברואר 2019 ■ "עקב מספר תלונות, החברה חוששת מאפשרות של מספר מועט של מקרי חדירת עש הקמח בנקודות המכירה השונות והמזווה הביתי, וזאת ללא יכולת שליטה של היצרן או היבואן"
על רקע בדיקת הסדרי ההפצה בתחום המזון, הרשות אישרה את הסכם ההפצה במסגרתו מפיצה ליימן שליסל מספר מוצרי שוקולד מתוצרת נסטלה, המשווקים ע"י חברת אסמים המוחזקת ע"י אסם
חודש אחרי נטילת הזיכיון מליימן שליסל, שלוחת פררו רושה בארץ לא הגיעה להסכמים עם הקמעונאים, שמתלוננים על המחירים הגבוהים ■ התוצאה: מותגי החברה נעדרים מהמדפים
המשמעות: איסור לסדר את המוצרים, להתערב במחיר, בשטח המדף ובהיקף הרכישות ברשתות ■ ואולם, לאחרונה אישר משרד הממונה לליימן שליסל פטור זמני מהאיסורים, בכפוף למגבלות, עד סוף יוני
הסיבה לאיסוף אריזות צ'ילי גרוס 80 גרם של תבליני מימון: חשד לרמות גבוהות מהמותר של רעלנים ■ הסיבה לריקול של שוקולד מרסי: השמטת אזהרת האלרגיה לבוטנים ולאגוזים
החברה העולמית פררו רושה הודיעה לליימן שליסל על נטילת הזיכיון למותגים בישראל, ועפ"י הערכות היא תפתח שלוחה עצמאית בארץ ■ ליימן: "שתי החברות מסכימות כי לא ניתן להמשיך במודל שיתוף-הפעולה הנוכחי"
החברה עורכת מכרז על תקציבי המדיה של מנטוס וטופיפי ■ על-פי הערכות, היקף שני המותגים יחד עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה
"תשאלי מי זאת ליימן-שליסל, חוץ משניים וחצי אנשים אף אחד לא יודע. ומה עם חברת דיפלומט? אף אחד לא יודע מי זו. וגם שסטוביץ שקופה לצרכן הישראלי"
מוטי קרן אמר את הדברים בוועידת ענף המזון והקמעונאות של קבוצת שטיר ■ ליימן שליסל: "ההוזלה של מגה גורמת להרבה מהומות, אבל אסור לנו להתערב"
הנסיקה בנתח השוק של מנטוס חלה לאחר השקת מנטוס 3D בפברואר ■ מנטוס תפס את המקום הרביעי בשוק המסטיקים ומתכנן לתפוס את המקום השלישי
ליימן שליסל, יבואנית ממרח השוקולד: "הספק בחו"ל העלה לנו את המחיר" ■ בתוך כך, החברה עצרה את אספקת נוטלה לרשת שופרסל על רקע מחלוקת מסחרית
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
תחקיר "גלובס": קוקה-קולה, אסם, תנובה, שטראוס, טמפו ויוניליוור מטיסות את בעלי הסופרמרקטים לאירועים נחשקים בכל העולם, בתמורה לקידום מוצריהן ■ יעדי המכירות מעלים חשש לקידום של החברות הגדולות על חשבון המתחרים הקטנים
בר הפצהגורידיפלומטקמעונאות