החברה עורכת מכרז על תקציבי המדיה של מנטוס וטופיפי ■ על-פי הערכות, היקף שני המותגים יחד עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה
"תשאלי מי זאת ליימן-שליסל, חוץ משניים וחצי אנשים אף אחד לא יודע. ומה עם חברת דיפלומט? אף אחד לא יודע מי זו. וגם שסטוביץ שקופה לצרכן הישראלי"
מוטי קרן אמר את הדברים בוועידת ענף המזון והקמעונאות של קבוצת שטיר ■ ליימן שליסל: "ההוזלה של מגה גורמת להרבה מהומות, אבל אסור לנו להתערב"
הנסיקה בנתח השוק של מנטוס חלה לאחר השקת מנטוס 3D בפברואר ■ מנטוס תפס את המקום הרביעי בשוק המסטיקים ומתכנן לתפוס את המקום השלישי
ליימן שליסל, יבואנית ממרח השוקולד: "הספק בחו"ל העלה לנו את המחיר" ■ בתוך כך, החברה עצרה את אספקת נוטלה לרשת שופרסל על רקע מחלוקת מסחרית
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
תחקיר "גלובס": קוקה-קולה, אסם, תנובה, שטראוס, טמפו ויוניליוור מטיסות את בעלי הסופרמרקטים לאירועים נחשקים בכל העולם, בתמורה לקידום מוצריהן ■ יעדי המכירות מעלים חשש לקידום של החברות הגדולות על חשבון המתחרים הקטנים
היקף התקציב עומד על 3 מיליון דולר ■ המותגים העיקריים שייכללו במכרז: קליית גת, ורטרס אורגינל, מרסי, מנטוס ולואקר
ובינתיים, המחירים ממשיכים לטפס: גלידות שטראוס התייקרו ב-2.4%, ליימן שליסל ייקרה את השוקולד ב-5%, ואסם תעלה את מחירי הסירופים למרות שמחיר הסוכר ירד
עקב הסכסוך המסחרי, במשך 10.5 חודשים נעדרו ממדפי רבוע כחול מותגי פררו שמשווקת ליימן שליסל, מה שהביא לירידה במכירות של מותגים אלה בשוק המבורקד
בין המוצרים: פסטות, מנות חמות, אבקות מרק ורטבים של אסם; חומוס, טחינה ונקניקים; קפה נמס עלית; חטיפי שוקולד של ליימן שלייסל; משקאות מוגזים, מיצים של פריגת ודגני בוקר
ליימן, מבעלי ליימן שליסל, מנהל יחד עם קבוצת משקיעים מגעים עם משפחת ברגר, בעלי טית בית תעשיות מזון, לפי שווי חברה של יותר מ-100 מיליון שקל ■ מחזור מכירות החברה נאמד ב-400-350 מיליון שקל בשנה
התובע טען כי החברה הטעה את צרכני המוצר סוכריות טיק-טק בטעמים מנטה ותפוז, שיוצרו עד מאי 2006 ויובאו לישראל על-ידה, בכך שבניגוד לכתוב על החפיסה - תוקף אישור הכשרות של המוצר פג בסוף 2005
בדיקה בשירות הלקוחות של 10 מחברות המזון הגדולות מפתיעה לטובה: הנציגים אדיבים, הבירור מהיר ומקצועי והפיצוי נדיב חבל רק שלא כולן מאפשרות פנייה לשירות הלקוחות דרך אתר האינטרנט שלהן
מ-MONDAY נמסר כי באמצעות ההסכם תורחב פריסת המוצרים ברשתות השיווק המאורגנות והפרטיות
אסםדיפלומטהעלאת מחיריםיוניליווריוקר המחיהליפטוןמחירי המזוןקמעונאותקבוצת שסטוביץתה