לפ"מ

לשכת הפרסום הממשלתית

כתבות אחרונות

 
אולפן ערוץ 20 / צילום: איל יצהר

משבר זמני? לפ"מ הפסיקה לפרסם בערוץ 20

בערוץ 20 רומזים כי העלאת המחיר היא תירוץ בלבד, וכי מאחורי ההקפאה מסתתרים מניעים זרים; ואילו בלפ"מ טוענים כי הערוץ העלה את מחירי הפרסום מבלי שעדכן את אותם ומבלי לנהל על כך דיון מסחרי

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2021
שחר בן מאיר/ צילום: יונתן בלום

לפ"מ פועלת לגיבוש כללי גילוי נאות ביחס לתוכן שיווקי ופרסום סמוי

ההודעה ניתנה במסגרת עתירה שהגיש עו"ד שחר בן מאיר, שביקש להורות ליועמ"ש וללפ"מ להסביר מדוע לא יורו לכלל משרדי הממשלה ולגורמים ממשלתיים נוספים שלא להתקשר עם כל גורם תקשורתי בעסקאות תוכן שיווקי

ענת ביין-לובוביץ' 12.04.2021
הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית. מנגישים גם מסר יבש / צילום: לפ"מ

ברוח הבחירות והמלחמה בקורונה: לפ"מ מעבירה מסרים בהצלחה

הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית היא הזכורה ביותר בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של yes+ עדיין אהודה • פסח בפתח, ורק שתי פרסומות ברוח החג נכנסו לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2021
יולי אדלשטיין + בנימין נתניהו מתחם חיסוני קורונה קופת חולים לאומית אשדוד / צילום: אבי רוקח ידיעות אחרונות

משרד הבריאות משקיע חצי מיליון שקל בקמפיין משפיענים המעודד צעירים להתחסן

כמו כל הקמפיינים של משרד הבריאות, גם קמפיין המשפיענים נוצר ע"י לפ"מ, אולם המשרד לא פנה ישירות לסלבריטאים, אלא התקשר עם שתי סוכנויות משפיענים שגייסו כ-100 איש

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
חרדי תושב בני ברק עם מסכת פנים סוחב עגלת קניות  / צילום: Oded Balilty, AP

עתירה לבג"ץ: "הפרסום הממשלתי למגזר החרדי חסר, מוגבל ובלתי מונגש"

יו"ר פורום הערים החרדיות מבקש כי המדינה תנמק מדוע תקציבי הפרסום הממשלתיים אינם מוקצים באופן שוויוני בהתאם לחלקו היחסי של כל אחד מהמגזרים תוך בחירת המדיה האפקטיבית והרלוונטית למגזר • "הפרסום הממשלתי למגזר החרדי מביא לפערים קשים של מידע לציבור זה אשר מובילים אף לסיכון חייו"

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2021
קמפיין משרד הבריאות / צילום: יח"צ

ביטוח, בריאות: 9 מיליון והקורונה כובשות את טבלת הפרסומות

הפרסומת של משרד הבריאות באמצעות לפ"מ היא הזכורה ביותר • 9 מיליון - האהובה • הקמפיין של Quik - סופרמרקט אונליין הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 29.10.2020
הפרסומת של משרד הבריאות להגברת השימוש במסכות / צילום: משרד הבריאות

בריאות מעל לכל: פרסומות הקורונה כובשות את ראשות הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של משרד הבריאות הוא הזכיר ביותר וגם המושקע ביותר תקציבית • פרסומת פריגת - האהובה ביותר

דוד ורטהיים 15.10.2020
הבוזגלוס בקמפיין החדש של בזק / צילום: יח"צ

קטורזה והבוזגלוס כובשים את צמרת הפרסומות הזכורות והאהובות

אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה: "הפרסומת לבזק אינטרנט בכיכובם של גידי גוב ומשפחת בוזגלו מציגה שיעורי זכירה הגבוהים ב-81% מהממוצע" • הפרסומת של משרד הבריאות לחבישת מסכות - האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2020
יועז הנדל / צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

למרות עצירת התיירות הנכנסת, בלפ"מ האריכו את האופציה לפרסום בגוגל ופייסבוק בחו"ל

לאחרונה מימשה לשכת הפרסום הממשלתית את האופציה להארכת ההתקשרות עם חברות הדיגיטל מייפל ופודיום שנותנות את שירותי ניהול הקמפיינים בחו"ל • אלא שבחודשים האחרונים אין קמפיינים של לפ"מ לחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 23.07.2020
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: לפ"ם

משרד התיירות עלה בקמפיין לנופש בישראל; מדוע בלפ"מ מיהרו לעצור אותו?

וגם: לוויה בשידור חי, על מסכות והסחות, מצנח הזהב וחדשות טובות • השיחה

ענת ביין-לובוביץ' ושירי דובר 17.06.2020
מתוך קמפיין ההסברה של משרד הבריאות על הדבקה בתקופת הקורונה / צילום: לפ"ם

שיהיה להן לבריאות: פרסומות הקורונה ממשיכות לככב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של משרד הבריאות "מפגשים הם סכנת חיים" עומדת בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר גם השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2020
בנימין נתניהו / צילום: איל יצהר, גלובס

300 מיליון שקל בשנה: האחריות על לשכת הפרסום הממשלתית חוזרת לנתניהו

עפ"י ההסכם הקואליציוני שנחתם אמש, האחריות על לשכת הפרסום הממשלתית תהיה תחת משרד רה"מ ולא תחת משרד התרבות • המשמעות: מאות מיליוני השקלים שאמורים לשמש לדברור פעולותיו של רה"מ יהיו נתונים למרותו הישירה של נתניהו

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2020
קמפיין הקורונה במגזר הערבי / צילום: לפ"ם

האם הממשלה מזניחה את ההסברה אודות הקורונה בחברה הערבית?

עמותת סיכוי, מרכז אעלאם והקליניקה לזכויות האזרח טוענים כי היקף וסוג הפרסום שמקצה לפ"מ למגזר הערבי לקראת חגיגות הרמדאן בצל הקורונה, אינו מספק בהשוואה למגזר היהודי • לפ"מ: "כל פרסומי משרדי הממשלה באמצעותנו מקבלים ביטוי גם בשפה הערבית"

ענת ביין-לובוביץ' 19.04.2020
קמפיין משרד הבריאות / צילום: לפ"ם

משרד הבריאות כובש גם את הפסקות הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של משרד הבריאות "מפגשים הם סכנת חיים", באמצעות לפ"מ • בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת תנובה עם קמפיין "חפשו בגוגל זמן משפחה"

ענת ביין-לובוביץ' 16.04.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

מי המפרסמים שמעדיפים את גוגל על האתרים הישראלים בשעת משבר?

אתמול חשף "גלובס" כי מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, בועז סטמבלר, הנחה את עובדי המשרד לתעדף את הפרסום באתרים הישראלים - אך לפחות בשלב הזה לא כל המפרסמים נוהגים כך

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2020
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר

ברדיו האזורי זועמים: "בלפ"מ מסיטים קמפיינים על הקורונה לתחנות של מקורבי ראש הממשלה – על חשבוננו"

בכירים ברדיו האזורי מעלים תהיות לגבי הסיבות שבעטיין בוחרים בלשכת הפרסום הממשלתית לפרסם רק בתחנות הרדיו החרדי • גורם בלפ"מ: "אין התערבות פוליטית. למגזר הזה יש מסרים אחרים"

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020

   12345   

   נמצאו 78 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988