מדיה בחדשות

סוכן חדשות
 
פרופגנדה אפקטיבית /צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
חפשו את הנבל, את הדפוס ואת הפרופגנדה: הכירו את החוקרת שמלמדת לצרוך תקשורת באופן ביקורתי
פרופ' רנה הובס, שעוסקת בחינוך לצריכת מדיה באופן ביקורתי, חושבת שפרופגנדה היא לא בהכרח דבר רע והיא חלק בלתי נפרד מהדמוקרטיה, לא רק ממשטרים אפלים • הבעיה מתחילה בחוסר הבנה של תפקיד הרגש בגיבוש האידיאולוגיה ובחוסר מודעות להטיות של הסיפור
  
 
הנערים /צילום: רן מנדלסון
היעד המרכזי של שר התקשורת הבא: להתאים את הרגולציה לעולם המדיה המשתנה
המדיה הישראלית מורכבת משרשרת של תעשיות הקשורות זו בזו, וחלקן מתמודדות עם סכנה קיומית • ולא, הפלטפורמות הבינ"ל הן לא הגורם היחיד לתחלואים • טעויות בניהול, קריאה לא נכונה של המפה או קרבות אגו אשמים לא פחות • "גלובס" איתר את כשלי השוק בתחום המדיה - ומציע פתרונות • חלק שני בפרויקט
  
 
אורי ברקוביץ'/צילום:מתן פורטנוי
פודקאסטים: המדריך של גלובסטק לגולש הנבוך
שמעתם על פודקאסטים אבל לא הבנתם מה זה בדיוק? איך מאזינים לזה, ולמה זה טוב? • מדריך "גלובסטק" למאזין המתחיל
  
 
יאנג קינגפ, נשיא הגוואנגז'ו דיילי גרופ וד"ר שוקי גלייטמן
"יש בסין תהליך מתמיד של שיפור והקפדה בנושאי קניין רוחני"
הדברים נאמרו במסגרת ביקור בישראל של ראשי המדיה של דרום סין, כחלק מיוזמה משותפת של ממשלת גוואנגז'ו ונציגות גוואנגז'ו בישראל, בהובלת ד"ר שוקי גלייטמן
  
 
תעשיית הבידור/ צילום: א.ס.א.פ קרייטיב / Shutterstock
הדור ה-5 מאיים על תעשיית הבידור המסורתית; הם בישראל מוכנים למהפכה?
מחקר חדש של אינטל חושף טפח מהשינויים שצפויים לעבור על עולם המדיה והבידור כתוצאה מכניסת הדור החמישי • ג'ונתן ווד, מנהל בכיר בחברה: "השינוי ישפיע על כל התעשייה ומחייב עסקים לשאול את עצמם כבר עכשיו - האם הם ערוכים" • האם בישראל מתכוננים כראוי?
  
 
בינה מלאכותית / צילום: שאטרסטוק
סקיי הבריטית השקיעה בסטארט-אפ בינה מלאכותית ישראלי
ענקית החדשות והבידור הבריטית השקיעה בסטארט אפ הישראלי Vault Analytics באמצעות קרן ההשקעות Remagine, המשקיעה בחברות ישראליות בתחום המדיה • Vault משתמשת בבינה מלאכותית וניתוח שפה טבעית, כדי לחזות הצלחה של תוכן טלוויזיוני ושל סרטים לפני שנוצרו
  
 
שידורי ספורט בערוץ ESPN בו שולטת דיסני. / צילום: רויטרס  AI Project
לשחות עם הזרם: איך שירותי הסטרימינג כבשו את העולם
שירותי הסטרימינג כובשים את הצרכנים ברחבי העולם ומשנים את תעשיית הבידור והמדיה כולה • מבחינת המשקיעים, קשה להתייחס אל תחום המדיה והתוכן כהשקעה סקטוריאלית, ונדרש ניתוח ובחירה במספר מצומצם של חברות עם סיכויים גבוהים לנצח במרוץ התוכן
  
 
שיין סמית / צילום: בלומברג
"בשנה הבאה יהיה מרחץ דמים במדיה המסורתית"
כך העריך שיין סמית, מנכ"ל תאגיד המדיה Vice ■ "פוקס כבר יצאה בהצעת רכש לטיים וורנר. אפל יצאה בהצעה לטיים וורנר, והיא רוצה לקנות גם את נטפליקס. בששת החודשים הבאים כולם ינסו לקנות מישהו אחר, ואנחנו נשב ונתגלגל מצחוק"
  
 
תאורת לד/ צילום: תמר מצפי
עולם חדש: הדיגיטל מוטט את החומות בין הקריאייטיב למדיה
המולטי-טאלנט החדש בענף הפרסום, גם בצד של הלקוח, חייב יהיה להבין ולנצל את היתרונות של כל האגפים בעולם הפרסום החדש - קריאייטיב, אסטרטגיה, מדיה, תוכן וטכנולוגיה
  
 
הדילמה של היינקן והרמברנדט החדש של בנק ING / צילום מסך
פסטיבל הפרסום בקאן 2016: כל הדרכים מובילות אל הבאזז
עולם הפרסום מתמודד עם אתגרים חדשים כל הזמן ■ בפסטיבל הפרסום בקאן, שנערך בשבוע שעבר, בלטו 5 מגמות חדשות בקטגוריית המדיה שהצליחו לפענח את הנוסחה ב-2015
  
 
מייקל וולף/ צילום:יחצ
"הדיגיטל פגע בענפים שונים במדיה אך רק חיזק את הטלוויזיה"
בראיון לרגל השתתפותו בכנס הטלוויזיה EffecTV בארץ, הסופר ועיתונאי המדיה האמריקאי מייקל וולף מסביר מדוע הטלוויזיה תמשיך להיות עסק רווחי, גם בזכות נטפליקס, ומה הייתה הטעות הגדולה של העיתונות
  
 
גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק
מה זה Header Bidding - ולמה הוא יכניס לכם יותר כסף?
במציאות שהייתה קיימת עד כה בקמפיינים לא ישירים, התחרות לא באמת הייתה קיימת, וה-CPM לא תמיד מיצה את כל הפוטנציאל ■ לא עוד
  
 
דפי פרבמן / צילום:תמר מצפי
השכר בתקשורת: תחקירן מתחיל - 4,000 ש'; עורך ראשי - 80 אלף
מה שנהוג היה לכנות בעבר "משבר בשוק התקשורת" הוא היום מציאות מזדחלת ■ שוק הטלוויזיה והעיתונות, גם המודפסת וגם הדיגיטלית, שאנשיו מתמעטים, לוקחים על עצמם בהשלמה יותר מתפקיד אחד, ובעוד כוחם מתכווץ - שכרם פוגש תקרת זכוכית חדשה, נמוכה יותר
  
 
פסטיבל קאן לפרסום
פסטיבל קאן 2015: להמציא את המדיה מחדש
יותר מ-3,000 עבודות התחרו על מעט מאוד פרסים בקטגוריית המדיה בקאן ■ אילו מגמות בלטו בקטגוריה?
  
 
רועי כ"ץ / צילום: מאיר אזולאי
השכר בענף התקשורת: עד 70 אלף שקל בחודש לטאלנט
עיתונים ואתרי אינטרנט החליפו ידיים, הטלוויזיה המסחרית עומדת בפני שינויים דרמטיים, ושחקנים חדשים מתכננים כניסה לשוק
  
 
"בענף המדיה, אגו הוא לפעמים גם כלכלה"
מי שצופה בפריים-טיים לא יכול שלא להבחין שמשהו משמעותי השתנה: המסך שלנו נשטף בפחות ברייקים לפרסומות והם ממוקמים בתחילת ובסוף התוכנית
  
 

   123    >

   נמצאו 41 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988