תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

עבודת אנשי השיווק סובלת מעודף מידע והם זקוקים לפתרונות שיספקו להם את השורה התחתונה

מנכ"ל חברת סקופר, המתמחה בניטור וניתוח שיח גולשים ברשתות החברתיות: "הטכנולוגיה שלנו שמאפשרת לספק בזמן אמת לאנשי השיווק תמונה מלאה, נקייה מרעשי רקע, ותובנות ברורות ומעשיות, מכל זירות השיח והמדיה היא היתרון המובהק מול שלנו המתחרים בשוק הישראלי"

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

הכתבה בשיתוף Scooper

"נכון להיום, עבודת אנשי השיווק סובלת מעודף מידע בעקבות ריבוי הפלטפורמות, הכלים והנתונים ולכן המטרה שלי היא לספק להם כלים ושירותים שקודם כל יתנו להם את השורה התחתונה, יחסכו להם זמן ויביאו תוצאות בזמן אמת ולאורך זמן" כך טוען יונתן חסידים, מנכ"ל חברת סקופר המתמחה בניטור מידע באמצעי המדיה המסורתיים והדיגיטליים.

הוא מוסיף: "סקופר הוקמה ב-2009 על מנת לספק מענה לביקוש הרב שהצטבר בקרב מנהלי שיווק, דוברים ומשרדי יח"צ לפתרונות טכנולוגיים לעבודה שהיתה מבוססת דאז על ספרי טלפונים עבי קרס ומכשירי פקס".

יונתן חסידים, מנכ''ל חברת סקופר / צילום: גל איזנר
 יונתן חסידים, מנכ''ל חברת סקופר / צילום: גל איזנר

מ-2009 ועד לעת הנוכחית הזירה התקשורתית עברה ועוד עוברת תהפוכות, גם במדיה המסורתית וגם בזו הדיגיטלית. כלי תקשורת מובילים נסגרו וכלי תקשורת חדשים הצטרפו לשוק הקיים, כניסתן של הרשתות החברתיות לחיינו שינו את השיח התקשורתי והציבורי מקצה לקצה, מדד האמון בכלי התקשורת השתנה לחלוטין והרשימה עוד ארוכה. מהו מקומה של סקופר בתוך רכבת ההרים הזו?

"ממערכת אחת לחיבור משרדי יח"צ ודוברים לעיתונאים, סקופר הפכה לחברה עם מספר מערכות שנועדו לתת מענה כולל לנשות ואנשי השיווק: הוספנו יכולות לניטור כתבות באתרים בשביל לראות מה נכתב על לקוחות ועל המתחרים שלהם. עם עלייתן של הרשתות החברתיות הבנו מהר שגם תפקידם של הדוברים והיחצ"נים השתנה - מחוליה המקשרת בין הלקוח לאמצעי התקשורת, הם הפכו לגורם שצריך לשלוט בשיח הציבורי הכולל ואין דרך לעשות זאת מבלי לשלוט בשיח ברשתות החברתיות. הקמנו עבורם את המערכת המתקדמת בישראל לניטור וניתוח שיח גולשים. הייעוד של המערכת הזו הוא בעצם לספק ללקוחות שלנו את הכלים הדרושים שיעזרו להם לשלוט בתדמית המותג ברשת. לדעת בכל זמן נתון מה כותב על המותג שלהם קהל היעד, לשפר את השירות ללקוחות ולהתבסס על נתונים אמפיריים אודות השיח אם הם רוצים לממש את האסטרטגיה אותה בנו. המערכות שלנו מנטרות את כלי התקשורת הישראלים ברדיו, טלוויזיה והעיתונות הכתובה, במעל ל-150 מיליון אתרי חדשות ותוכן ב-192 מדינות ב-187 שפות, וברשתות החברתיות. מלבד זאת, המערכת יודעת לנתח מידע מהנכסים הדיגיטליים ולנטר ביקורות בחנויות האפליקציות של IOS ואנדוראיד, בגוגל, בפייסבוק ונוספים. הטכנולוגיה שלנו שמאפשרת לספק בזמן אמת לאנשי השיווק תמונה מלאה, נקייה מרעשי רקע, ותובנות ברורות ומעשיות, מכל זירות השיח והמדיה היא היתרון המובהק מול שלנו המתחרים בשוק הישראלי".

לפרטים ומידע על שירותי Scooper הקליקו כאן>>

נראה שהעתיד כבר כאן והבינה המלאכותית תשנה בקרוב גם את הזירה התקשורתית והשיח המתקיים בו. איפה אתם רואים את עצמכם בתוך המציאות החדשה הזו?

"ממש לאחרונה הוספנו מערכת לניטור אזכורים ברדיו ובטלוויזיה בזמן אמת שיודעת להקליט, לתמלל, לערוך ולשלוח את התוכן ללקוח ללא התערבות יד אדם. העולם הופך למהיר יותר ויותר ואם אתה, מנהל שיווק, דובר, יחצ"ן, מנהל מותג או בכלל איש תקשורת, אתה חייב להיות מעודכן בכל נושא רלוונטי בזמן אמת. אנחנו מציעים ללקוחותינו גישה ללוח בקרה אישי שמאופיין לתפקיד שלהם ומתעדכן בזמן אמת, דרכו הם יכולים לצפות באזכורים על המותג או הלקוח, לנתח את המגמות ולזהות משפיענים רלוונטיים לשיח אותו אתה רוצה לקיים ולהפיק דו"חות. הדשבורד בעצם מאפשר שליטה ומהווה כלי אפקטיבי לבניית אסטרטגיה לטווח ארוך ולא פחות חשוב מכך, היא מאפשרת תגובה בזמן אמת לכל משבר ואירוע כזה או אחר. בנוסף, אנו מחזיקים מחלקת מחקר שבה צוות האנליסטים שלנו עושה ניתוח קמפיינים, בנצ'מרק מתחרים, ניתוח תדמית תקופתית ומחקרים ודוחות לכל צורך ועניין. אנחנו מבינים שהעתיד, לפחות זה הקרוב, נמצא בעולם הויזואלי, בעיקר בזה הנוגע בוידאו. ההתחזקות של טיקטוק, סרטוני הרילס באינסטגרם ועלייה במספר הצפיות בסרטוני יוטיוב מרמזים על כך ולכן אנו משלבים כבר היום מנועי תמלול שמתרגמים בזמן אמת את התוכן לטקסט שיהיה ניתן לנתח אותו ויהיה ניתן לזהות שם מידע שחשוב ללקוחות שלנו. בנוסף, אנו יודעים לזהות גם כל מה שקשור בעולם ויזואלי כמו תמונות, תמונות עם כיתובים שונים ולוגואים. נושא הבינה המלאכותית הוא בהחלט השיח הלוהט של הרגע, אבל אנחנו נמצאים שם כבר במשך תקופה ומשתמשים במנועי AI לניתוח הסנטימט לזיהוי מגמות בשיח, זיהוי טרנדים מובילים ומיפוי השפעה וקשרים בין חשבונות וגורמים שונים ברשתות. בשנים האחרונות אנחנו בסקופר מבינים שהשיח השולט ביותר ברשתות מושפע מהאירועים המתפרסמים קודם כל במדיה המסורתית, אך מה שמעניין לראות הוא שישנה דו כיווניות - לא מעט אייטמים מתקיימים על בסיס אירועים שפורסמו ברשת. המערכת שלנו מזהה את קצב התפתחות האירועים באופן מהיר ומשוכלל. מלבד זאת, אנו עדים לצמיחה בחשיבות נושא "שירות לקוחות" ברשתות החברתיות - אם בעבר דפי מותגים וחברות היו מסתפקים בתגובה כלשהי לתלונה בדף החשבון שלהם, היום מתבססת ההבנה בקרבם שזה לא מספק ועליהם לנטר את השיח בצורה מהירה ויעילה על מנת להגיע אל אותם לקוחות שכותבים גם בקהילות מסוימות, קבוצות ומקומות שלרוב נסתרים מעיניו של מנהלי המותג. סקופר חרטה על דגלה את ערך המצוינות ומכירה בחשיבות הקידמה והפיתוח הטכנולוגי ולכן, בכל מקום ונקודת זמן בהם הזירה התקשורתית תחווה שינויים בעקבות שינויים טכנולוגיים, סקופר תדע תמיד להיות חלוצה בתחומה ולהיות נוכחת ורלוונטית תמיד עבור קהל הלקוחות שלה".

לפרטים ומידע על שירותי Scooper הקליקו כאן>>

צרו איתנו קשר *5988