מוזיקה בחדשות

סוכן חדשות
 
אפליקצית ספוטיפיי / צילום: שאטרסטוק
הניסוי של ספוטיפיי: לשמוע מוזיקה חינם - ולדלג על פרסומות
שירות הזרמת השירים בוחן באוסטרליה אפשרות לתת למאזינים לשלוט בפרסום שהם נחשפים אליו: "זה יעזור לנו ללמוד על העדפותיהם"
  
 
שירת הקופירייטר - צילומים: אוהד רומנו, באדיבות בזק, חן תמרי. עיבוד מחשב: ורד שלמה
כך הפכו משרדי הפרסום ליצרני הלהיטים הגדולים בישראל
"קומסי קומסה", אחד הלהיטים החמים של הקיץ, שמבוצע על-ידי כוכב הילדים והנוער סטפן לגר, נולד במשרד פרסום, והוא לא לבד ● המוזיקה והפרסום, שתי תעשיות עם שצריכות כיום להמציא את עצמן מחדש, משלבות ידיים ומייצרות להיטים  ● ווין-ווין וכולם מרוויחים או מדרון מסחרי חלקלק? ניתוח G
  
 
בן יפת מנצח על אירוע קוללם במגדל דוד / צילום: טלי רז
התופעה הוויראלית של המיזם המוזיקלי-חברתי קולולם
קולולם, המחבר אנשים זרים לביצוע שיר אחד ביחד, הצליח תוך פחות משנה להגיע לאלפי לבבות ולעשרות אלפי בתים ● בסטארט-אפ הזה השיר הוא רק האמצעי, ההון הוא אנושי, הכסף רק דלק למנוע שדוהר קדימה לכבוש עוד לבבות, ולמשקיעים בו מובטח בעיקר עושר רגשי ● מדד המותגים
  
 
נטפליקס / צילום: שאטרסטוק
כישלון האלגוריתם: מדוע הצרכנים מאוכזבים מנטפליקס וספוטיפיי?
ענקיות הסטרימינג מספקות לנו היצע בלתי נתפס של סדרות, סרטים ומוזיקה - ובכל זאת לא מעט צרכנים מדווחים על תסכול ושיעמום ● איך ייתכן שאלגוריתמים משוכללים כל-כך ממליצים על תוכן שחוזר על עצמו, ומה אפשר לעשות כדי לשנות את זה?
  
 
האטסונה מיקו. קריפטון יצרה פנטיזה / צילום: רויטרס
הכירו את הזמרות הווירטואליות שסוחפות את העולם
יש להן מיליוני מעריצים ועוקבים אדוקים, שירים שכובשים את המצעדים, אלפי סרטונים ביוטיוב, הופעות במגזינים ושיתופי-פעולה מסחריים - אבל הן בכלל לא אמיתיות ● הכירו את האטסונה מיקו ומיקיילה סוסה, זמרות וירטואליות שעקפו בקלות זמרים מצליחים ● מדד המותגים
  
 
יזהר אשדות “כך הולך הרוח” / עטיפת הדיסק
מוזיקה | יזהר אשדות מחדש באמצעות הליכה לשורשים
יזהר אשדות חוזר אל תחילת דרכו כמוזיקאי באלבום החדש "כך הולך הרוח". בהאזנה ראשונה זה נשמע מוזר, אבל שווה לשמוע שוב - ושוב
  
 
דן אטינגר / צילום: כפיר זיו
המנצח דן אטינגר: "כשאין פשרות, יש לזה מחיר נפשי"
הוא היה בן טיפוחיו של דניאל בארנבוים וכיום הוא מנהל אופרה ושתי תזמורות סימפוניות ● המנצח דן אטינגר חי את המקצוע שלו באופן הכי טוטאלי שרק אפשרי: "עם אורח חיים של מטוסים, בתי מלון ודירות שכורות, קשה לנהל חיים אישיים, לקיים זוגיות" ● ראיון
  
 
סטארט-אפ המוזיקה MyPart / צילום: דוד באלם
עברי לידר מצטרף כשותף לסטארט-אפ מוזיקה
הזמר והיוצר עברי לידר הפך בשנים האחרונות לאנג'ל וליועץ לקרן השקעות ● עתה, לראשונה, הוא מצטרף כשותף ב-MyPart, סטארט-אפ המקשר בין יוצרי מוזיקה לכותבי שירים ● בראיון ל"גלובס" הוא אומר: "אני כותב בעפרונות, ויש לי מצלמת פילם, אבל צריך לבנות אמון עם הטכנולוגיה החדשה"
  
 
מפגן אדיר של מוזיקה אלקטרונית עכשווית / צילום: Tomorrowland__Dave_Sips
המונדיאל של הפסטיבלים: פסטיבל המוזיקה הססגוני באירופה
פסטיבל Tomorrowland בבלגיה מזמין את "אנשי המחר מכל העולם" לחוות את פסטיבל המוזיקה האלקטרונית הגדול בתבל, תופעה תרבותית שמשלבת מוזיקה, קרקס, תפאורות דמיוניות, פסטיבל אוכל ועוד ● גם למי שאינו נמנה עם חובבי הז'אנר, קשה שלא להיסחף באנרגיה המטורפת
  
 
הזמר דרייק / צילום: רויטרס
המאזינים נגד ספוטיפיי: "תפסיקו לקדם את האלבום של דרייק"
מנויי שירות הסטרימינג ספוטיפיי זועמים על קידום אינטנסיבי של דרייק, כולל בחשבונות פרימיום בהם משלמים עבור שירות ללא פרסומות
  
 
עטיפת הדיסק
מוזיקה | החדש של עמיר לב הוא כתב חידה שמוביל למטמון
כל שיר באלבום "חשמל מהשמש" הוא פיסת עור אנושי מרושת עצבים
  
 
חנן בן ארי / עטיפת הדיסק
מוזיקה | אחרי "החיים שלנו תותים", חנן בן ארי צולל עמוק יותר
באלבומו השני חנן בן ארי כבר יותר ספציפי ופחות כללי, כלומר יוצר דתי במופגן, אבל כזה שגם חווה לפעמים משברי אמונה ● ביקורת מוזיקה
  
 
מאור כהן / צילום: באדיבות הבלוג של יובל אראל
מוזיקה | "מקום שקוף" של מאור כהן: התשוקה נלפתת בעצב
מאור כהן ממשיך ליצור מוזיקה נהדרת ועמוקה, במסווה של שטותניק שלא שם קצוץ ● ביקורת אלבום וקצת הופעה
  
 
מיטל מיכאלי / צילום: כפיר זיו
"קשה לאבד אמא, ויותר קשה כשאת לא נשואה ואין ילדים"
אחרי דה ווייס, פלפלים צהובים וגאליס, היא מימנה את האלבום שלה באמצעות הביטוח של אמא שלה שנפטרה בפתאומיות ● הכירו את מיטל מיכאלי
  
 
אורן ברזילי / צילום: כפיר זיו
"המצווה הכי גדולה - לא החובה, המצווה - היא לחיות פה"
המוזיקאי אורן ברזילי, שחוגג 25 שנה לד"ר קספר ("היינו הסטטיק ובן אל של אז"), מגייס הדסטארט לאלבום סולו חדש ורוחני, ומבהיר: "אני לא חוזר בתשובה"
  
 
youtube / צילום: שאטרסטוק
הקרב על האוזניים: יוטיוב תשיק שירות מתחרה לספוטיפיי
יוטיוב משנה גישה ומתחילה להתמקד גם בתכני מוזיקה ולא רק בגרסאות וידאו ● השירות החדש יושק בשתי גרסאות, האחת ללא תשלום, שתציג מודעות למשתמשים, וגרסה בתשלום בעלות של 10 דולר בחודש ● עד כה ישראל לא נכללת במדינות בהן יופעל השירות
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 809 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 51