עולם וירטואלי

כתבות אחרונות

 
פגישה עסקית דרך אפליקציית זום / צילום: Roman Baluk, רויטרס

ישראל מעצמת סייבר? עכשיו הגיע זמן ההוכחות

נגיף הקורונה וההתמודדות עימו יוצרים תהליכים היסטוריים, המציפים הזדמנויות חד-פעמיות במישורים המדיניים, החברתיים, הכלכליים והטכנולוגיים. תהיה זו בכייה לדורות אם לא נשכיל למנף אותן

משה ליפסקר 11.06.2020
איור: חן ליבמן

עולם בהפרעה: ה"אסים" של המנהיגות העסקית החדשה

תשכחו ממה שהכרתם לפני הקורונה • העולם הארגוני החדש ייראה אחרת לגמרי, והעשייה הניהולית תושפע בהתאם • חשוב שתשחקו נכון עם הקלפים שבידיכם

ניל"י גולדפיין 05.06.2020
עבודה מהבית / צילום: shutterstock

ניפגש במשרד הווירטואלי: מה יקרה לעבודה כשהמציאות כבר לא תהיה מציאות

בעשור הקרוב טכנולוגיות של מציאות וירטואלית ומציאות רבודה צפויות להתרחב הרבה מעבר לעולם המשחקים ולשנות גם את האופן שבו אנחנו עובדים

נירית כהן 26.10.2019
ריי (ריימונד) ווא/ צילום:  יחצ

מתקרב היום שבו המחשב יגיד לך: "תבטל פגישה, המשפחה שלך חשובה יותר"

ריי (ריימונד) ווא, סגן נשיא בכיר בקבוצת מוצרי הצריכה של חברת Dell העולמית מספר בשיחה עם "גלובס" על האופן שבו החיים המודרניים משפיעים על שוק המחשבים, על האופן שבו הספורט האלקטרוני שינה את התחום וגם כמה תחזיות לעתיד ("אם קבעתי שיחת סקייפ בערב, למה שאחייג בעצמי? המחשב יתריע שהמועד מתקרב ויחייג עבורי")

אושרית גן-אל 26.01.2019
האטסונה מיקו. קריפטון יצרה פנטיזה / צילום: רויטרס

הכירו את הזמרות הווירטואליות שסוחפות את העולם

יש להן מיליוני מעריצים ועוקבים אדוקים, שירים שכובשים את המצעדים, אלפי סרטונים ביוטיוב, הופעות במגזינים ושיתופי-פעולה מסחריים - אבל הן בכלל לא אמיתיות • הכירו את האטסונה מיקו ומיקיילה סוסה, זמרות וירטואליות שעקפו בקלות זמרים מצליחים • מדד המותגים

ויקי אוסלנדר, ניו-יורק 23.07.2018
ירון ישינסקי / צילום: רונן פדידה

"בעידן ה-VR אנשים כבר לא יצטרכו לצאת מהבית"

בעידן טשטוש הגבולות של המציאות המדומה, מסכים יחליפו את החברים שלנו, ואת יחסי המין יספקו אפליקציות ■ יזם ה-VR ירון ישינסקי: "הווירטואלי יהפוך לעולם האמיתי. לא נזדקק לרוב הדברים הפיזיים" ■ ראיון "ליידי גלובס"

שני פרידן-גפן 13.02.2018
סיור וירטואלי- הדרך לשווק דירות על הנייר/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

טוב מראה עיניים: איך לשווק דירה על הנייר באופן מיטבי?

סיור וירטואלי באמצעות הדמיות יכול לשמש לקוחות פוטנציאלים, המתעניינים ברכישת דירה על נייר להיכרות עם הנכס ואף להוות תמריץ מכירתי

קורן דור 30.10.2016
אפליקציה לשיחת ועידה וירטואלית V Time , משקפי מציאות מרובדת / צילום: יח"צ

פיתוח חדש: כך ננהל שיחות ועידה בעתיד הקרוב

טכנולוגיה חדשה שנחשפה לאחרונה מאפשרת לכל אחד לייצר לעצמו דמות אווטאר שלמה ולבצע בעזרתה שיחות ועידה בזמן אמת ובסביבה וירטואלית משתנה אותה יבחרו המשתתפים ■ כך זה עובד

אוריאל הרמן 15.03.2016
אבי בן טל ynet / צילום: יח"צ
ynet | לפני כולם

אתר ynet רכש את אתר הילדים "מיקמק"

על-פי הערכות, שווי העסקה עומד על מיליוני שקלים בודדים ■ פעילות "מיקמק קפה" לא נרכשה, והיא כנראה תיסגר

לי-אור אברבך 30.09.2014
משקפי אוקולוס / צילום: יחצ

האם המציאות הווירטואלית תשנה את פני תעשיית הפרסום?

קוקה-קולה, HBO וניסאן מנסות להיות החלוצות בפרסום בעולם המציאות הווירטואלית ■ אם המהלך יצליח, עשוי הפרסום לעבור שינוי משמעותי - מעבר מפרסומות שרק מפריעות לצרכן, לחוויות שיותירו אימפקט אמיתי על המשתמשים

אדוורטייזינג אייג' 05.08.2014

אילו משחקי ספורט וירטואלי קיימים בשוק - וכמה זה עולה?

אין כמעט ילד שלא מבלה חלק מזמנו במשחק ספורט וירטואלי ■ "גלובס" מציג את כל הדרכים לשחק, להתעמל ולעשות כושר בלי לצאת מהבית

צחי הופמן ויעל הראל 15.10.2011

מה מציעים העולמות הווירטואליים לילדים באינטרנט?

הם מטפחים דמויות וירטואליות, קונים בכסף וירטואלי ונפגשים עם חברים וירטואליים ■ רגע אחרי שנפתחה שנת הלימודים, "גלובס" בדק מה מציעים 5 אתרי העולמות הווירטואליים המובילים

מיכל רז-חיימוביץ' 06.09.2011

אוגמנטד ריאליטי: גימיק או תחילתה של מהפכה?

גלעד בכר, מנהל בחברת OnTheMob, במדור חודשי חדש המסקר את שוק הפרסום בסלולר בארץ ובעולם ■ והפעם: אוגמנטד ריאליטי - מאיפה זה נולד, ולאן זה עוד צפוי להגיע

גלעד בכר 28.04.2011

בחזרה לחיים האמיתיים

והרי הודעה למי ששכח את הסיסמה לחייו האמיתיים: השיווק חוזר לשם, עם טוויסט

אדם שוב 16.03.2011

תורת המשחקים: מהם הטרנדים החדשים בשוק הצעצועים?

האם יש נוסחה לבניית מותג לילדים? ■ באילו גילאים נמצא הצרכן הפוטנציאלי הכי רווחי? ■ כיצד פוקימון ו-Webkinz שינו את השוק - ומהו האתגר הבא שעומד בפני תעשיית הילדים?

יעל ארד 01.02.2011

פרסום דיגיטלי: דוגמאות לפלטפורמות פרסום חדשניות במיוחד

דוגמאות עדכניות מכנס אד טק מראות איך חברות כמו זינגה, פורסקוור ו-DealMap שיתפו פעולה עם ענקיות כמו מקדונלד'ס, קוקה-קולה וקרוקס ליצירת קמפיינים שעשו את ההבדל

נועה פרג, ניו-יורק 13.11.2010

   12   

   נמצאו 18 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988