ענת ביין-לובוביץ' בחדשות

סוכן חדשות
 
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר
יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של קבוצת זאפה
היקף התקציב עומד על כ-7 מיליון שקל • על התקציב התמודדו כשישה משרדים בסדרי גודל שונים, לרבות משרדי דיגיטל וסושיאל
  
 
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב
משרדי הפרסום הצביעו ברגליים: תקציב חברת החשמל נשאר באדלר-חומסקי
תקציב הפרסום של חברת החשמל הוא כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל משרדי הפרסום הגדולים לרצות להתמודד עליו • עם זאת, במשרדים חשו שבחברה הייתה העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב – ולכן הם בחרו שלא להתמודד
  
 
ענת סרגוסטי / צילום: איל יצהר, גלובס
ארגון העיתונאים: מינויים חדשים למנכ"ל ולמנהלת תחום חופש העיתונות
ארגון העיתונאים ממשיך בהתארגנות אחרי הפרידה מההסתדרות • אלי גרשנקרוין מונה למנכ"ל, והעיתונאית ענת סרגוסטי מונתה למנהלת תחום חופש העיתונות בארגון
  
 
אבי בן טל (מימין) ויוסי ורשבסקי / צילומים: יח"צ Ynet ואביב חופי
הדרמה בצמרת רשת: לאן מכוונים בעלי המניות, ומה אפשר ללמוד מהמינוי של אבי בן טל?
ההחלטה של בעלי המניות ברשת 13 להיפרד מיוסי ורשבסקי לא הפתיעה איש בתעשיית המדיה • אבי בן טל, המנכ"ל החדש, חתום על הצלחות רבות ב-ynet ונחשב לבעל הבנה רבה בדיגיטל אולם פחות בתחום הטלוויזיה • "גלובס" מנתח את הרקע ואת ההשלכות של המהלך
  
 
יוסי ורשבסקי ואבי בן טל / צילומים: אביב חופי, ynet
טלטלה ברשת 13: המנכ"ל יוסי ורשבסקי עוזב; אבי בן טל יחליפו
גורמים ברשת 13 אמרו ל"גלובס" כי ההחלטה על עזיבתו של ורשבסקי נובעת מאכזבה מביצועי הערוץ • בן טל, שכיהן כמנכ"ל ynet ב-13 השנים האחרונות, ייכנס לתפקידו כמנכ"ל רשת בתוך כחודש וצפוי בין היתר לקדם את תחום הדיגיטל בערוץ
  
 
אופיר כהן/  צילום: יחצ
מינויים חדשים בזרוע הדיגיטל של קבוצת מקאן
אופיר כהן, עד לאחרונה המשנה למנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל, מונה למנכ"ל החברה • בנוסף מצטרף לקבוצה רון כספית, אחד הדמויות המוערכות בענף בתחום ה-CRM והמרקטינג אוטומיישן, שמונה למנכ"ל MRM - חברת הדאטה החדשה שהקימה מקאן
  
 
אבי ניר / צילום: תמר מצפי
קשת 12 יוצאת למהלכים דרמטיים בשוק התקשורת. מה עומד מאחוריהם, ומהם הסיכונים?
ערוץ הטלוויזיה החזק בישראל מקדם במקביל שני מהלכים שעשויים לייצר טלטלה בשוק התקשורת ולהוות מנועי צמיחה לחברה • מהם הסיכונים בהקמת N12 ובחבירה לאקספון?
  
 
יאיר טרצ’צקי/ צילום: שלומי יוסף
ארבעה כלי תקשורת הצטרפו לארגון העיתונאים העצמאי
ההיפרדות של ארגון העיתונאים מההסתדרות קורם עור וגידים • כלי התקשורת שעברו לארגון העצמאי הם קבוצת "הארץ-דה מרקר", "טיים אאוט", וואלה וערוץ 20
  
 
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב
סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, בזק הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: עם כניסת חוק סימון המוצרים לתוקף עלה לאוויר קמפיין אגרסיבי של משרד הבריאות, שנועד ליידע את הקהל ולהסביר את מהות הסימונים; הקמפיין אומנם לא זוכה לשיעורי אהדה גבוהים וממוקם רק במקום האחרון בדירוג הזכירה, אך מבחינת אהדה הוא ממוקם במקום השלישי והמכובד
  
 
מתוך קמפיין סימון המוצרים. / צילום מסך  מתוך יוטיוב
לא הקדימו תרופה למכה? רפורמת סימון המוצרים מבלבלת את מפרסמי המזון
קמפיין משרד הבריאות המסביר את מהלכי רפורמת סימון המוצרים, הקדים את מפרסמי חברות המזון ואף הפתיע אותם • בכירים בענף מסבירים מדוע הזירה התקשורתית נותרה פתוחה, איך צריך לנהל אותה, והיכן, אם בכלל, נראה שינוי אמיתי בהרגלי הצריכה
  
 
אבי וייס / צילום: איל יצהר
ראש בראש עם ynet: חדשות 12 משיקה אתר חדש - N12
חדשות 12 מסמנת יעד חדש: להפוך לחברת החדשות המובילה גם בדיגיטל • לצורך כך היא ממירה את האפליקציה הוותיקה שלה באתר חדש, N12, שאמור להפוך לזרוע דיגיטלית משמעותית ולהילחם באתר החדשות הגדול ביותר הקיים היום בישראל: ynet
  
 
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום, גלובס
גדעון עמיחי יטפל בתקציב הפרסום של המותג SKYMAX
היות שמשרד הפרסום מקאן ת"א מחזיק בתקציב של MAX אבל גם בזה של אל על, הוחלט ב-MAX כי תקציב תת-המותג SKYMAX יטופל ב"משרד קטן בעל ניסיון של משרד גדול"
  
 
אלדד קובלנץ / צילום: דן חיימוביץ
היד על השלט, האצבע בעין: ועדת המדרוג תפרסם גם את נתוני הרייטינג של תאגיד השידור
עד עתה הופצו לגורמים המקצועיים נתוני הרייטינג של חברי הוועדה בלבד • נתוני הצפייה של תאגיד "כאן" רחוקים מלהרשים, ולאחרונה החליט התאגיד לפרוש מוועדת המדרוג בטענה ל"מדידה מיושנת"
  
 
בניין קשת / צילום: תמר מצפי, גלובס
בפעם השנייה מאז המיזוג: מחיר הפרסום בטלוויזיה שוב עולה
עיקר ההתייקרות השנה צפוי להתרחש בקשת, שהודיעה על העלאה של 10% בפרסום ברצועת החדשות • בענף מעריכים כי המהלכים יביאו לעליית מחיר ממוצעת של כ-5%
  
 
יוסי לובטון ועמית משיח / צילום: איל יצהר, גלובס
פרטנר כמשל: החיבור המפתיע למקאן מסמן את העתיד המטריד של חברות התקשורת
ההחלטה של פרטנר להעביר את תקציבי הפרסום שלה מקבוצת פובליסיס למקאן ת"א הגיעה בעיתוי מפתיע • כיצד ישפיע המהלך על המתחרות שנדרשות היום לבנות מותג, אבל ללא תקציבי העתק לו הן הורגלו בעבר?
  
 
עיריית ירושלים  / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
קנסות על איחורים וזמינות גם בשבת: בענף זועמים על מכרז הפרסום שהוציאה עיריית י-ם
מכרז הפרסום של עיריית ירושלים העומד על 8-12 מיליון שקל מעורר בשבועות האחרונים תרעומת בקרב משרדי הפרסום השוקלים להתמודד בו, בשל תנאיו • דד-ליינים קשיחים והיעדר בלעדיות הם רק חלק מהם • גורמים בענף: "זה מכרז הזוי"
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 829 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 52

צרו איתנו קשר *5988