ענת ביין-לובוביץ' מונתה לסמנכ"לית תקשורת ודוברת ברשת 13

ביין-לובוביץ', לשעבר כתבת המדיה והפרסום של גלובס, תחליף את רועי ברגר, שכיהן כשנה כסמנכ"ל תקשורת וכדובר רשת וביקש לסיים את תפקידו באחרונה

ענת ביין-לובוביץ' / צילום: איל יצהר
ענת ביין-לובוביץ' / צילום: איל יצהר

מינוי נוסף ברשת 13: ענת ביין-לובוביץ', לשעבר כתבת המדיה והפרסום של גלובס, תמונה לתפקיד סמנכ"ל תקשורת ודוברות בחברה. ביין-לובוביץ' תחליף את רועי ברגר, שהיה שנה בתפקיד וביקש לסיים את תפקידו בתקופה האחרונה.

במסגרת תפקידה תנהל את הפעילות התקשורתית והדוברות החיצונית והפנימית של הערוץ, תהיה אחראית על בניית אסטרטגיה תקשורתית וקידום החברה ומותגי התוכן שלה, ותכהן כחברת הנהלה. 

● "אנחנו נהיה חברת מדיה גלובלית": האיש החזק ברשת 13 מדבר לראשונה 

ביין-לובוביץ' עבדה בכלי תקשורת שונים, ובמשך כ-20 שנה סיקרה את תחומי המדיה, הפרסום והדיגיטל בעיתון גלובס, עד שפרשה לפני מספר חודשים. לפני שהפכה לעיתונאית, עבדה כמנהלת מסחרית של תוכניות טלוויזיה וחיברה בין העולם המסחרי לשוק התוכן.

המינוי של ביין-לובוביץ' מצטרף לצד מינויים רבים שנעשו לאחרונה בהנהלת רשת 13, כמו מאיר קוטלר, שמונה למשנה למנכ"ל ולראש זרוע התוכן של רשת 13; אופיר רבינוביץ', שמונה לסמנכ"ל התוכניות וההפקה; אסא רם, שמונה לסמנכ"ל אופרציה ופיתוח עסקי; ענת גזית, שמונתה לסמנכ"לית שידורים ופרוגרמינג; והילה ברש, שמונתה לסמנכ"לית החטיבה העסקית.

יורם אלטמן, מנכ"ל רשת 13, בירך על הצטרפותה של ביין-לובוביץ' ומסר: "אני בטוח שרשת 13 תרוויח מהיכרותה העמוקה של ענת עם הענף, מניסיונה ומכישוריה. אין לי ספק שיחד עם אנשיה המצוינים של רשת 13, ענת תסייע להוביל את הערוץ באתגרי שוק המדיה המשתנה".