דוח אמון
2019

פורמולה 1 בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
העתיד הפיננסי הוורוד של הפורמולה 1
דו"ח: הכנסות הספורט המוטורי יצמחו ב-104% עד שנת 2016 לסך של 3.253 מיליארד דולר; נתח ההכנסה העיקרי: מכירת זיכיונות להפעלת מסלולי מירוצים
  
 
כמה באמת שווה המותג "פורמולה 1"?
הספורט המוטורי סיים את 2010 עם רווח נקי של 137.1 מיליון דולר; השווי הכולל שלו, לפי הערכות, נע בין 5 ל-7 מיליארד דולר
  
 
100 הספורטאים העשירים בבריטניה עשירים היום יותר
רשימת העושר של "הסאנדיי טיימס": 100 הספורטאים "הכבדים" ביותר בממלכה שווים יחד 2.7 מיליארד ליש"ט, 13% יותר מב-2010; בקהאם מוביל את הפעילים עם 135 מיליון ליש"ט
  
 
בעלי יובנטוס ירכשו את הפורמולה 1?
דיווחים: תאגיד ניוז קורפ של רופרט מרדוק יחבור לחברת Exor של משפחת אניילי האיטלקית, במטרה לרכוש את השליטה על ענף המירוצים
  
 
היעד הבא של מרדוק: הפורמולה 1
דיווחים: איל המדיה, בשיתוף-פעולה עם המיליארדר המקסיקני קרלוס סלים, יגישו הצעה לרכישת הזכויות המסחריות של הענף, שמוחזקות כיום ע"י קרן ההשקעות CVC Capital Partners
  
 
הפורמולה 1 חילקה לקבוצות בונוסים בסך 658 מיליון דולר ב-2010
הסכום משקף עלייה של 21% לעומת הסכום שקיבלו בעונה שלפני כן ■ ‏מחזור המכירות בשנת 2010 הסתכם ב-1.08 מיליארד דולר
  
 
התכנון: סבב פורמולה 1 לרכבים חשמליים החל מ-2013
האיחוד האירופי ביקש מההתאחדות המוטורית העולמית להתחיל לבצע את ההכנות לקיום סבב מירוצי פורמולה לרכבים חשמליים בלבד; ברני אקלסטון צפוי להתנגד
  
 
לראשונה בהיסטוריה: קבוצת פורמולה 1 הונפקה בבורסה
קבוצת וויליאמס הבריטית הנפיקה מניות בשווי 60 מיליון אירו; מייסדי החברה, פטריק הד ופרנק וויליאמס, יכניסו לכיסם לאחר השלמת התהליך 36 מיליון אירו ו-16 מיליון אירו בהתאמה
  
 
פורמולה 1: נסיך בחריין ביטל את מירוץ הפתיחה של העונה
"המדינה צריכה להתרכז בעניינים הלאומיים שלה, זה יותר חשוב כרגע", אמר סלמן בין חאמד אל-חליפה על התחרות שהיתה אמורה להתקיים ב-13 במארס
  
 
החיים בפול-ספיד
נהגי פורמולה 1 הם אנשים שחיים על הקצה וחייבים את האקסטרה ריגוש, בעיקר בתקופת הפגרה. אצל רוברט קוביצה זה נגמר רע מאוד בתחרות ראלי זניחה
  
 
כמה באמת פופולרי הפורמולה 1 באירופה?
מירוץ סיום העונה באבו-דאבי גרף נתוני צפייה מעולים בגרמניה, ספרד, בריטניה, אנגליה וצרפת ■ השיאנית: איטליה, עם 10.3 מיליון צופים בממוצע
  
 
מקום ראשון או כלום
שיטת הניקוד החדשה שהנהיגו השנה בפורמולה 1 גרמה לשינוי משמעותי בענף: היא הפכה ניצחון בכל מירוץ להרבה יותר משמעותי, כשהמקום הראשון מתוגמל יותר מבעבר ■ היא גם יצרה צפיפות מטורפת בצמרת, כשעדיין בלתי אפשרי לדעת מי יהיה אלוף ב-14 בנובמבר
  
 
איך הופכים 66 מיליון אירו להצלחה בפורמולה 1
קבוצת רד-בול השקיעה ב-2009 כ-66 מיליון אירו במחקר ופיתוח, עלייה של 18.8% לעומת ההשקעה בשנה שלפני כן. ב-2010 היא בדרך לזכות באליפות היצרנים בפורמולה 1
  
 
כמה כסף שווה אליפות בפורמולה 1?
לפי דיווח ב"בלומברג", קבוצת בראון GP רשמה רווח של 98.5 מיליון ליש"ט בשנת 2009 - שבה זכתה באליפות היצרנים וגם באליפות הנהגים; המנהלים קיבלו 20 מיליון ליש"ט מהסכום
  
 
התגעגעתי, אז באתי
ספורטאים גדולים חזרו מפרישה בגיל מבוגר, ולא הצליחו לחזור לשיא תהילתם. זה קרה למייקל ג'ורדן, לאנס ארמסטרונג. עכשיו תורו של מיכאל שומאכר, בגיל 41, להתקמבק לפורמולה 1. האם יש לו את זה? לא ברור. דבר אחד בטוח: הבאזז סביב הקאמבק שלו כבר הפך את עונת 2010 שיוצאת לדרך לעונה מטורפת
  
 
פורמולה 1: הקבוצה האמריקנית USF1 נכנעה למשבר הכלכלי
התאחדות הספורט המוטורי הודיעה כי עונת 2010 תחל עם 12 קבוצות בלבד, אחרי שהאמריקנים לא הצליחו לגייס ספונסרים ולשלם משכורות לעובדים ■ היו אמורים להיות הקבוצה האמריקנית הראשונה בסבב מזה 40 שנה
  
 

<    1234567891011    >

   נמצאו 164 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 11