פורמולה 1

כתבות אחרונות

 

החיים בפול-ספיד

נהגי פורמולה 1 הם אנשים שחיים על הקצה וחייבים את האקסטרה ריגוש, בעיקר בתקופת הפגרה. אצל רוברט קוביצה זה נגמר רע מאוד בתחרות ראלי זניחה

רוני חבשוש 21.02.2011

כמה באמת פופולרי הפורמולה 1 באירופה?

מירוץ סיום העונה באבו-דאבי גרף נתוני צפייה מעולים בגרמניה, ספרד, בריטניה, אנגליה וצרפת ■ השיאנית: איטליה, עם 10.3 מיליון צופים בממוצע

מערכת גלובס ספורט 17.11.2010

מקום ראשון או כלום

שיטת הניקוד החדשה שהנהיגו השנה בפורמולה 1 גרמה לשינוי משמעותי בענף: היא הפכה ניצחון בכל מירוץ להרבה יותר משמעותי, כשהמקום הראשון מתוגמל יותר מבעבר ■ היא גם יצרה צפיפות מטורפת בצמרת, כשעדיין בלתי אפשרי לדעת מי יהיה אלוף ב-14 בנובמבר

רוני חבשוש 06.11.2010

איך הופכים 66 מיליון אירו להצלחה בפורמולה 1

קבוצת רד-בול השקיעה ב-2009 כ-66 מיליון אירו במחקר ופיתוח, עלייה של 18.8% לעומת ההשקעה בשנה שלפני כן. ב-2010 היא בדרך לזכות באליפות היצרנים בפורמולה 1

מערכת גלובס ספורט 02.11.2010

כמה כסף שווה אליפות בפורמולה 1?

לפי דיווח ב"בלומברג", קבוצת בראון GP רשמה רווח של 98.5 מיליון ליש"ט בשנת 2009 - שבה זכתה באליפות היצרנים וגם באליפות הנהגים; המנהלים קיבלו 20 מיליון ליש"ט מהסכום

מערכת גלובס ספורט 15.09.2010

התגעגעתי, אז באתי

ספורטאים גדולים חזרו מפרישה בגיל מבוגר, ולא הצליחו לחזור לשיא תהילתם. זה קרה למייקל ג'ורדן, לאנס ארמסטרונג. עכשיו תורו של מיכאל שומאכר, בגיל 41, להתקמבק לפורמולה 1. האם יש לו את זה? לא ברור. דבר אחד בטוח: הבאזז סביב הקאמבק שלו כבר הפך את עונת 2010 שיוצאת לדרך לעונה מטורפת

רוני חבשוש 13.03.2010

פורמולה 1: הקבוצה האמריקנית USF1 נכנעה למשבר הכלכלי

התאחדות הספורט המוטורי הודיעה כי עונת 2010 תחל עם 12 קבוצות בלבד, אחרי שהאמריקנים לא הצליחו לגייס ספונסרים ולשלם משכורות לעובדים ■ היו אמורים להיות הקבוצה האמריקנית הראשונה בסבב מזה 40 שנה

מערכת גלובס ספורט 04.03.2010

פורמולה 1: אין כסף, הקבוצה האמריקנית מוותרת על העונה

הקבוצה USF1, שבסיסה בשארלוט, לא מצליחה לגייס ספונסרים ולא שילמה לעובדים את משכורות חודש ינואר ■ נכון לעכשיו הצליחה הקבוצה להחתים רק נהג אחד - הארגנטיני חוזה מריה לופז

מערכת גלובס ספורט 18.02.2010

מיכאל שומאכר, גירסת הרצליה

רוי ניסני בן ה-15 חתם לשנתיים בקבוצת "מויקה מוטור ספורט" הגרמנית, שתתחרה בסבב הפורמולה ב.מ.וו ■ בין הנהגים שצמחו בקבוצה: סבסטיאן ווטל, שסיים בעונה שעברה במקום השני בפורמולה 1

מערכת גלובס ספורט 15.02.2010

לשומאכר כבר יש ספונסרים

חודש לפני פתיחת עונת הפורמולה 1 בבחריין, חתם הנהג הגרמני על חסויות עם שתי חברות האופנה Jet Set ו-Navyboot, שישלמו לו 2 מיליון דולר בשנה הקרובה

מערכת גלובס ספורט 12.02.2010

הדרך אל פסגת הפורמולה 1: לרוי ניסני יש כבר קצין תקשורת ישראלי

ירון מיכאלי ישמש כקצין התקשורת בישראל של נהג המירוצים רוי ניסני ■ ניסני בן ה-15 ינהג בעונה הקרובה במסגרת תחרויות הפורמולה ב.מ.וו, אחרי שחתם בקבוצת הניהול G1 האירופית

מערכת גלובס ספורט 08.02.2010

"אדרנלין, כוח, אנרגיה. אי-אפשר שלא להתחבר לזה"

בגיל 25 הבין כריסטיאן הורנר כי הקריירה שלו כנהג מרוצים לא תהפוך אותו למיכאל שומאכר ■ בגיל 31 הוא הפך להיות המנהל של קבוצת רד-בול, המנהל הצעיר אי-פעם בפורמולה 1, עם 560 עובדים תחתיו ■ בראיון ל"גלובס" הוא מנסה להסביר מה סוד הקסם של הענף הזה

רוני חבשוש 30.01.2010

יום בגיהינום הירוק: נסיעה על יגואר עם 510 כוחות סוס

ב.מיכאל בילה יום על מסלול נירבורגרינג - המכה של חובבי הנהיגה בעולם ■ לדעתו, יגואר עברה לידיים הודיות, אך דומה כי דווקא עתה היא עולה על דרך נכונה וטובה

ב. מיכאל 02.01.2010

המושיע

בגיל 41, שלוש שנים אחרי שפרש, חוזר מיכאל שומאכר לפורמולה 1 בשביל שכר זעום של 7 מיליון אירו בעונה. אבל מה זה הכסף מול האפשרות להיות אלוף עולם בפעם השמינית

רוני חבשוש 27.12.2009

רשמית: שומאכר חוזר להתחרות בפורמולה 1

(עדכון) הנהג בן ה-40, שזכה שבע פעמים באליפות העולם, יחזור להתחרות תחת קבוצת מרצדס GP; ירוויח 7 מיליון אירו בעונה

מערכת גלובס ספורט 23.12.2009

פורמולה יותר מעניין מכדורגל

לפחות אם תשאלו את חובבי הספורט בהונגריה, שהביאו בשנה האחרונה רייטינג גבוה יותר לפורמולה 1 מאשר לכדורגל ■ באיטליה שידורי הפורמולה 1 נעקפו רק על-ידי השידורים של נבחרת הכדורגל במוקדמות המונדיאל

מערכת גלובס ספורט 13.12.2009

   1234567891011   

   נמצאו 171 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 11