מנכ”ל הרשת שמוליק ברוך מספר בראיון לגלובס על השינויים במודל העסקי בימי הקורונה ומדוע הם מתחילים לגבות תשלום על המשלוחים • הוא מתנגד למודל ההעסקה של שליחים בוולט, אבל שמח שהיא חינכה את הציבור לשלם על שליחות
רשת הפיצריות פיתחה עם חברת TICTUK הישראלית מערכת הזמנות שמאפשרת רכישה מלאה בוואטסאפ, ללא מעבר לדף אינטרנט חיצוני
NPC, שמפעילה 1,227 סניפים של פיצה האט ועוד כ־400 סניפים של וונדי'ס, הגישה בקשה לצ'פטר 11 בבית המשפט בטקסס
דרגון טייל של אודי שמאי, המפתחת פתרונות תוכנה לאופטימיזציה של ניהול המשלוחים במסעדות מזון מהיר, מבקשת להיעזר בכספי הגיוס לחדירה לשוק האמריקאי
הסיבה לזינוק: השקעה של קרן טייגר בחברה שהנפיק זכיין פיצה האט בישראל - אשר פיתחה תוכנה המסייעת למסעדות מזון מהיר באופטימיזציה של ניהול המשלוחים • שווי דרגון טייל נסק לכ-160 מיליון שקל
ניב זילברשטיין, מבעלי פיצה האט: "הם סולקי כספים כמו חברות כרטיסי אשראי שאף אחד לא מגביל את עמלת הסליקה שלהן. זה הגיוני שחברה תיקח עמלת סליקה של 10%? זה כמו ריבית בשוק אפור" ■ תן ביס: "בפיצה האט לא לגמרי מבינים מה ההבדל בין חברת אשראי לתן ביס"
אודי שמאי, מנכ"ל ומבעלי פיצה האט ישראל החוגגת 90 סניפים, מסביר למה לא צריך לפחד לפתוח סניפים קרובים, מה המדיניות שלו לגבי שיימינג ברשת, ומדוע לא יוותר לעולם על הכשרות
החברה הישראלית שייסד אודי שמאי מספקת פתרון תוכנה שמאפשר אופטימיזציה של ניהול המשלוחים לרשתות, ובהן פיצה האט, KFC ודומינו'ס
כ-10 חברות טכנולוגיה ישראליות כבר רשומות למסחר בבורסה האוסטרלית, ועפ"י הערכות מספר זה צפוי לגדול משמעותית בשנה הקרובה ■ עו"ד איאן רוסטובסקי: "האוסטרלים מוכנים לקבל סיכון אם יש סיכוי משמעותי במקביל, וזה משהו שהחברות הישראליות יכולות לספק"
חשפה היום בהשקה עולמית אפליקציה שתפעל באמצעות הרובוט Pepper, שתתממשק עם שירות התשלומים של מאסטרקארד, MasterPass, ותאפשר תשלומים דיגיטליים מאובטחים בהתקנים שונים
מינתה לתפקיד את דיוויד טים, ששימש בתפקידו הקודם כסמנכ"ל השיווק של רשת KFC בארה"ב
הגולשים התרעמו על כך שהפיצה החדשה לא כוללת תחליף גבינה כמו אצל המתחרים ונמכרת ב"מחיר השקה" של 60 שקל ■ הרשת נכנעה לחלק מהלחצים, מחקה את הפוסט עם התגובות והורידה את המחיר
דומינו'ס פיצה השיקה שירות להזמנה בלחיצת כפתור, ופיצה האט מציעה מעקב אחר מיקומו של השליח ■ רק חבל שבשתי הרשתות הפיצה עדיין לא מגיעה בזמן, והשירותים החדשים לא תמיד עובדים
האפליקציה מציגה חיווי בזמן אמת על מיקום השליח של פיצה האט בדרכו ללקוח
המבורגרים שחורים, תוספות ביזאריות בתוך פיצה ומשקה בטעם דוריטוס: רשתות המזון המהיר והיצרניות עושות מאמץ לבלוט מעל המתחרות, ובדרך הן לא מהססות לחפש שילוב טעמים אקסטרימי
משיקה אתר ולוגו חדשים וכן את קמפיין פרסום הגדול בתולדותיה ■ מנכ"ל פיצה האט: "אנחנו ממציאים מחדש את הקטגוריה"
WhatsApp (וואטסאפ)מסעדותמשלוחיםנגיף הקורונהפיצריות