פרסום דיגיטלי הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
משרדי דיגיטל/  צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

תעשייה על פרשת דרכים: "רוב משרדי הדיגיטל יגוועו וייסגרו"

משרדי הדיגיטל הקטנים היו חוד החנית של החדשנות בפרסום • הלקוחות נהרו אליהם, ורובם קיבלו הצעות רכישה ממשרדי פרסום מסורתיים שחיפשו לחדור לעולם החדש • ואולם לאחרונה הודבק הפער ויצר עבורם איום קיומי • בכיר בענף: "כמה כבר אפשר להרוויח מתקציב של 2-3 מיליון שקל מגוגל ופייסבוק?"

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2019
פרסום מטורגט / אילוסטרציה: Shutterstock
גוגל | בלעדי

סוכנות הפרסום הדיגיטלית Jellyfish רוכשת את Perelview הישראלית

לאחר השלמה של תהליך הטמעה תהפוך Perelview לשלוחה הישראלית הרשמית של הקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2019
יו טיוב, עכשיו גם לאורך. צילום: Shutterstock

האם רשתות הטלוויזיה לוקחות נתח פרסום מיוטיוב?

מפרסמים מוציאים פחות על מודעות ביוטיוב ויותר על שירותי האונליין של רשתות הטלוויזיה - כך עולה מנתונים של חברת MediaRadar שנאספו לבקשת רויטרס

אושרית גן-אל 13.05.2019
גוגל / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

החששות לגבי חריקות בפעילות הפרסום של גוגל הגיעו לשורת ההכנסות

מניית אלפבית צללה אמש במסחר המאוחר ב-7%, לאחר שהחברה פיספסה את תחזית ההכנסות • הבעיה: אלפבית ממעטת לפרסם נתונים על פעילות הפרסום שלה ומקשה על המשקיעים לנתח את החולשה בתחום • ניתוח

אושרית גן-אל 30.04.2019
מיקרואינפלאונסרים / צילום: Shutterstock.com/ א.ס.א.פ קראייטיב

חולמים להיות משפיענים? הכירו את הצד האפל של הלייקים

בשנים האחרונות מתחזק כוחם של המשפיענים שצומחים ברשת, והפרסומאים נותנים להם נפח בכל קמפיין • אלא שהמאמץ הסיזיפי לשמור על רלוונטיות על בסיס יומי, לצד החשיפה לקהל עצום וביקורתי, מייצרים לחצים נפשיים קשים • "ליידי גלובס" בודק: מה קורה כשמכונת הלייקים נכנסת לדיכאון

דורון אביגד 21.04.2019
אדיר רגב/צילום:סיון פרג'

אדיר רגב עוזב את קבוצת אדלר-חומסקי

כ-3 שנים לאחר שקבוצת אדלר-חומסקי רכשה את סוכנות הדיגיטל GO אינטראקטיב, מגיע הרומן של הקבוצה עם מייסד הסוכנות אל קיצו

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2019
מארק צוקרברג, גרסת 2019 / צילום: Shutterstock

לא רק פייסבוק וגוגל: למה מתקוונים כשמדברים על פרסום

בענף הפרסום הדיגיטלי, המחליף את השוק המסורתי הדועך, שולטות ללא עוררין שתי ענקיות טכנולוגיה - גוגל ופייסבוק • מבין השתיים, הדומיננטיות של פייסבוק בשוק, מנועי הצמיחה שלה לשנים הבאות והתמחור האטרקטיבי של המניה הופכים את החברה לאפשרות השקעה מעניינת מאוד

שמוליק קרפף 12.03.2019
הסמל של גוגל כיום / צילום: רויטרס
בחירות 2019 | בלעדי

"גלובס" חושף: החלטה דרמטית של גוגל - עוצרת פרסום מותאם אישית בזמן בחירות

חברות המדיה הישראליות קיבלו את ההודעה בתחילת השבוע • מדובר במהלך של גוגל העולמית כחלק מהמאבק במניפולציות פרסומיות במהלך בחירות • גוגל יוצאת למהלך למרות אובדן הכנסות גבוה שייגרם לה • בזירת הפעילות הבעייתית נותרת כעת רק פייסבוק

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2019
סונדאר פיצ'אי מנכ"ל גוגל וסמנכ"ל גוגל באזור אירופה /  צילום: רויטרס, HANNIBAL HANSCHKE

למרות הדוחות הטובים: האם העוצמה של גוגל בשוק הפרסום מתחילה להיסדק?

סימנים מדאיגים לגבי פעילות הפרסום של גוגל, השקעות גבוהות שפגעו ברווחיות וביקורת של אנליסטים על היעדר שקיפות • אלפבית, החברה-האם של גוגל, פרסמה אמש תוצאות טובות מהצפוי, אבל השאירה את המשקיעים עם סימני שאלה • פרשנות

אושרית גן-אל 05.02.2019
מארק צוקרברג / צילום: shutterstock

מארק צוקרברג: "אלה הם העקרונות מאחורי הפרסום בפייסבוק"

בטור מיוחד שכתב מייסד ומנכ"ל פייסבוק ל"וול סטריט ג'ורנל", הוא מפרט את חשיבות המודל העסקי של הרשת החברתית • "אנחנו לא מוכרים מידע של אנשים, למרות שלעתים קרובות מדווח שאנחנו עושים זאת"

וול סטריט ג'ורנל 25.01.2019
ליעם גלין / צילום: יחצ

מחזיקי האג"ח במטומי הצביעו בעד הצעת הנציגות להסדר חוב: מתווה החברה בתוספת 3.5 מיליון דולר

המחזיקים התנגדו למתווה המקורי, שלא כלל הזרמה זו מבעלי המניות • ההצעה שנבחרה לא אושרה על ידי החברה ובעלי המניות שלה - כלומר, עדיין נותר פער של כ-3.5 מיליון דולר בין הצדדים

שירי חביב ולדהורן 20.01.2019
ג'ף בזוס   / צילום: רויטרס

"הענק התעורר": האם אמזון בדרך להשתלט גם על עולם הפרסום המקוון?

לפי חברות מחקר, ענקית הקניות צפויה להכפיל את הרווחים שלה מפרסום עוד השנה ולהפוך לאיום מהותי על פייסבוק וגוגל • בניגוד למתחרים, לאמזון אפשרויות יש פרסום מגוונות ורבות - החל מפעילות קידום המוצרים באתר, דרך אריזות המשלוחים, אירועי ספורט בשידורים חיים שהיא מכסה ועד לחנויות של הול פודס

וול סטריט ג'ורנל 12.12.2018
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק

מציאות רבודה וניתוח קהלים פולשני יותר: הכלים החדשים בעולם הפרסום הדיגיטלי

רוב עוגת הפרסום מגיע היום לשתי ענקיות הטכנולוגיה - גוגל ופייסבוק • ואולם, הגידול ברכישות האונליין ואמזון שמזנבת מאחור מחייבים את השתיים להתחדש ולפתח כלים חדשים • על החידושים שבדרך לישראל ומה מצפה לנו ב-2019 • מגזין פירמה משרדי פרסום

יסמין יבלונקו 02.12.2018
חברת המדיה מטומי / צילום: אתר החברה

קבוצת מחזיקי אג"ח מטומי מתנגדת למתווה ההנהלה לשיקום החברה

המתווה שמחזיקי האג"ח מתנגדים לו כולל הזרמת הון מצד בעלי המניות הקיימים לצד הקלה בקובננטס של האג"ח, ואולי גם שינוי בלוח הסילוקין של החזר החוב • בימים האחרונים קרסו האג"ח והמניה של מטומי, על רקע הצורך להעביר 18 מיליון דולר לרכישת יתרת המניות ב-Team Internet • נציג מחזיקי האג"ח: "אם מטומי תבצע את ההשקעה בחברה הבת, כל הביצים יהיו בסל אחד וזה מאוד מסוכן"

שירי חביב ולדהורן 28.11.2018
אילן שילוח / צלם: עידו איז'ק

אילן שילוח על קריסת מטומי: "האחראים לכישלון ידועים וברורים"

היו"ר לשעבר ומבעלי המניות העיקריים בחברת הפרסום הדיגיטלי, שהמניה והאג"ח שלה קרסו השבוע, הודף את הטענות נגדו: "הניסיון לגלגל לפתחי את הכישלון של החברה, לאחר שאני כבר לא מעורב בה 3 שנים, הוא בריחה מאחריות של אלה שהובילו את החברה לאחר שהתפטרתי" • ממטומי לא נמסרה תגובה

שירי חביב-ולדהורן 27.11.2018
אילן שילוח / צלם: עידו איז'ק

לאחר הקריסה: התרחישים העומדים בפני מטומי, נושיה ובעלי מניותיה

התאוששות מסוימת נרשמה באג"ח של חברת הפרסום הדיגיטלי, שעלו היום בכ-10%, אבל הן עדיין נסחרות בתשואת "זבל" גבוהה של 35%, המשקפת תספורת של עשרות אחוזים על החוב • ביום רביעי תתכנס אסיפת מחזיקי האג"ח "לצורך דיווח והתייעצות"

שירי חביב-ולדהורן 26.11.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 332 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988