פרסומות

כתבות אחרונות

 
אייל מליס / יחצ רמי זרנגר
יופלה | לפני כולם

המכירות ירדו - ותנובה חוזרת להשקיע בפרסום

ברבעון הבא תנובה תעלה עם כמה קמפיינים במקביל, בהיקף שלא נראה מצדה בעשור האחרון, לאחר שבעבר הייתה המפרסמת הגדולה במשק ■ צפויה גם לחזור לתמוך בקוטג', שהסלוגן שלו הפך לחרב פיפיות אחרי המכירה לסינים

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2017
סיגריות / צילום: thinkstock

נלחמים בעישון: אושר החוק לאיסור פרסום מוצרי טבק וסיגריות

החוק מפרט שורה של הגבלות הנוגעות לפרסום ושיווק מוצרי עישון - ובין היתר אוסר על פרסום באינטרנט, פרסום סמוי, פרסום ישיר ועקיף ■ המפרים צפויים לקנסות כבדים

מיכל רז-חיימוביץ' 24.12.2017
מריה שראפובה / צילום: רויטרס

הנדל"ן ההודי של שראפובה

למה לא מחילים אחריות גם על הפרזנטורים המפרסמים מוצרים כושלים?

מתי גולן 06.12.2017
YouTube, יו-טיוב / צלם: יח"צ

"קל להעלים עין מפרסום בעייתי ביוטיוב כי אין שם מבוגרים"

חברות כמו אדידס, ריגלי ו-HP השהו את הפרסום ביוטיוב לאחר שהופיע לצד תכנים לא הולמים המופנים לילדים, אך בישראל אין לתופעה התייחסות, אף שהיא קיימת ■ בכיר בתעשייה: "בטלוויזיה המנהלים רואים אם הפרסומת שלהם מופיעה על תוכן שמציג אונס או פיגוע, אבל בדיגיטל לא"

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2017
כריסמס סנטה קלאוס חג המולד סילבסטר עץ אשוח  / צלם: thinkstock

חג מולד שמח

4 פרסומות שמצליחות לגשר על הבלתי אפשרי ולבנות משמעות מנחמת

עטרה בילר 19.11.2017
סמסונג נוט 8 / צילום: יח"צ

ויראלי ברשת: סמסונג לועגת לאפל ולאייפון X בסרטון חדש

בעקבות השקת אייפון X, המתחרה סמסונג שחררה סרטון חדש המקדם את מכשיר הדגל שלה - גלקסי נוט 8 ■ הפרסומת החדשה "יורדת" בלשון העם על מכשיר הדגל המדובר של אפל, כשהיא עוברת דרך מספר תחנות בהיסטוריה של האייפון ומבליטה את חסרונותיו

עמית ברנשטיין 07.11.2017
גל גדות / צילום: רויטרס

מי תככב בפרסומת האחרונה אי-פעם על מסך ערוץ 2?

השחקנית גל גדות ("וונדר וומן") תופיע בספיישל מיוחד ב"ברייק הזהב" האחרון שתשדר הזכיינית קשת ביום שלישי בסמוך לחצות ■ זו תהיה הפרסומת שתיכנס להיסטוריה כפרסומת האחרונה אי-פעם של אפיק 22 בשלט, לפני שיוחשך

יפעת פרייז 29.10.2017
עדיקה/ צילום: ערן סלם

"לעזור עם הבטן הנפוחה": הקמפיין שהרגיז את מנכ"ל עדיקה

סופהרב העלו קמפיין שצולם בחנות של עדיקה והציגו אותו כשיתוף-פעולה עם המותג - זאת ללא שסוכם על שיתוף-פעולה כלשהו ומבלי שסופרהב ביקשו אישור להציגו ככזה ■ הקמפיין עורר תגובות זועמות ברשת ועורר גם את זעמו של מנכ"ל עדיקה דדי שוורצברג, שמאיים בתביעה

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2017
לוגו משרד הפרסום לעומק התודעה / צלם: יחצ

לעומק התודעה ופרסום אלנבי זכו בפרסים בתחרות אפ"י אירופה

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה במדליית כסף עבור מהלך למותג הסלולר הסיני וואווי, ובית הקונספטים אלנבי זכה במדליית ארד עבור מהלך לסודה סטרים

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2017
אסי שביט / צילום: איל יצהר

הקו הדק בין ניימינג לשיימינג

תם זמנו של הטון המתנצל על פרסומות פוגעניות. הגיע זמן התגובה

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2017
מנכ"לית שדולת הנשים / צילום: רן מלמד

שדולת הנשים: "לא נדבר יותר על המותג, רק על מי שמאחוריו"

פרסומת סקסיסטית לרשת יין עוררה את זעמה של השדולה, והיא החליטה לשבור את ריטואל המחאה סביב פרסומות כאלה - ובמקום לדון במותג, פרסמו את שמו ואת תמונתו של הפרסומאי אסי שביט והזמנה לכתוב לו למייל תגובות לקמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2017
מתוך "אצל הדודה והדוד". עולה בקנה אחד עם ערכי האמנה? / צילום מסך

"בעולם הנוער אין מבוגר אחראי. זו אחריות המפרסם והפרסומאי"

היום הושקה אמנה לפרסום אחראי והוגן לנוער, שנועדה להגדיר ולהסדיר כללי שיווק לצעירים - גם על רקע איום בהסדרה בחקיקה ■ בין הנושאים שהוסדרו: אי-הטעיה ושקיפות, תגמול הולם על השתתפות בפרסומת וייצוג גם לילדים שנמצאים מחוץ למעגל של "ילדים יפים שמקבלים מתנות באינסטגרם"

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2017
קמפיין בזק / צילום: מסך

זעם בפייסבוק על הפרסומת של בזק: "מעודדת נוער לאלימות"

הפרסומת, בה מככבות נועה קירל ואגם בוחבוט בקאבר לשיר "אצל הדודה והדוד", זכתה בפייסבוק לאלפי שיתופים ותגובות - רבות מהן שליליות ■ אחד הגולשים: "תתביישו לכם - לעודד התנהגות מחפירה כזאת אצל בני-הנוער" ■ בזק: "אין סיבה לפרש את הקליפ אחרת ממה שהוא"

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2017
קמפיין צ'ק פוינט / יחצ

קמפיין פרסום ראשון לצ'ק פוינט: תפרסם מוצר נגד תוכנות כופר

מתקפות הכופר האחרונות שכנעו את צ'ק פוינט לפרסם את קו מוצרי האבטחה שלה למשתמשים פרטיים, ובראשם מוצר הנלחם בתוכנת כופר בשם "ZoneAlarm Anti-Ransomware" ■ הקמפיין, באמצעות פרסום אלנבי, יכלול סרטוני רשת ויעלה בכל העולם

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2017
בורגראנץ  / צילום: יחצ

בורגראנץ' בקמפיין ב-2.5 מיליון שקל לארוחת הקומבינה

הקמפיין יעלה למשך 3 שבועות ויכלול פרסום בטלוויזיה, באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות

שירות גלובס 02.08.2017
פרסומת לאתר WOBI עם נלי תגר/ צילום מסך

ייצוג הולם בפרסומות? מס' הפרזנטורים - פי 3 מהפרזנטוריות

לצד מספרן הנמוך של הפרזנטוריות בפרסומות nתקיימת בעיה גדולה לא פחות - הצגת הנשים בצורה סטריאוטיפית וסטיגמטית ■ מחקר שערכה יפעת בקרת פרסום עבור "גלובס" מראה כי בפרסומות בטלוויזיה נשים עדיין ממלאות תפקידים מסורתיים כמו ניקיון ובישול

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2017

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 736 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 46

צרו איתנו קשר *5988