שיווק בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
מארז יינות של devine / צילום: יחצ
רוכשים את הלא נודע: טרנד "השיווק בהפתעה" צובר תאוצה
אנשי השיווק בישראל גילו שהצרכנים אוהבים ריגושים והפתעות, והם מציעים אותם בשלל מיזמים בתחומים שונים ■ כך הרגה הסקרנות את החשש מפני חתול בשק
  
 
שיווק דיגיטלי / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
רגע לפני שיוצאים לקמפיין - אל תשכחו את הלקוח

רגע לפני שאתם יוצאים לקמפיינים יקרים ואגרסיביים חשוב שתעצרו ותבדקו: מי הלקוחות שלכם, מה באמת מעניין אותם וכיצד הם מקבלים החלטות; בעולם השיווק של היום יש שפע של הזדמנויות

  
 
גוגל / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
קמפיין שיווקי - לא על החיפוש בגוגל לבדו

חברות רבות משקיעות את רוב תקציב הפרסום שלהם בגוגל search מתוך הנחת יסוד המתבססת על כך שהלקוח ממילא מחפש את המוצר, לכן נפנה אליו רגע לפני הרכישה ■ האומנם?

  
 
קניות, קניון / צילום: שאטרסטוק
אמנות הפיתוי: שיטות השיווק שגורמות לנו להוציא יותר כסף
יותר משני שלישים מהמוצרים שאנחנו קונים הם רכישות לא מתוכננות, שההחלטה עליהן התקבלה בנקודת המכירה ■ מעגלת קניות ענקית ועד אווירת מסיבה בחנות - אלה הן שיטות השיווק שגורמות לנו לבזבז עוד ועוד
  
 
דאטה / איור: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מהפכת הדאטה מגיעה לענף הפרסום והשיווק המקומי
הבשלה טכנולוגית לצד השקעות ויוזמות של שחקנים מקומיים הופכות את השיווק מבוסס הנתונים ללהיט של ענף השיווק והפרסום בארץ ■ בדרך יצטרכו גופי המדיה, משרדי הפרסום והמפרסמים לעבור שינוי תודעתי וארגוני
  
 
מקדונלדס / צלם: רויטרס
מסע השיווק שהוציא את רשת מקדונלד'ס מהבוץ
בשר אורגני, עופות שלא גודלו על אנטיביוטיקה ופנייה להורים ש"היום מגיע לכם לנוח" ולקחת את הילדים לאכול מזון מהיר ■ כך הצליח מנכ"ל מקדונלד'ס סטיב איסטרברוק לאושש את המכירות ולהקפיץ את המניות
  
 
ירון אחר / צילום: ניר עמוס
"הכנסת רגל בדלת. יופי. מה עכשיו?"
ירון אחר ואתגר שפיבק יצאו השבוע בקמפיין מימון המונים לספרם "שיווק בעידן דיגיטלי" ■ "מוצר בעל ערך קודם לכל הטריקים השיווקיים"
  
 
האתגרים שניצבים בפני יזמים בשיווק פרוייקט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
שלושה תסריטי אימה למנהלי השיווק
אתם רק מדברים הרבה על דיגיטל, אבל לא באמת מבינים בתחום? ייתכן שבקרוב מאוד לא באמת תהיה לכם עבודה
  
 
משחק מיחזור שמעניק פרסים / צילום מסך
כן משחק ילדים: איך משווקים נושאים יבשים באמצעות "מישחוק"?
כיצד מסייע המעבר מתקשורת רציונלית לצרכן אל פנייה המבוססת על הומור ומשחק לארגונים רבים בעולם?
  
 
האתגרים שניצבים בפני יזמים בשיווק פרוייקט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
תמ"א 38: כיצד יכולים היזמים לשווק עצמם לציבור
התאוצה שצובר תחום ההתחדשות העירונית בשנים האחרונות הביאה לתחרות עזה בשוק ■ כיצד יכולים יזמים לשווק את עצמם נכון ולבדל עצמם מהמתחרים
  
 
יובל ארנון/ קרדיט יחצ
גם בעולם הביטוח: שיווק נכון עושה את כל ההבדל
סוכני הביטוח צריכים לשנות את הטרמינולוגיה בה הם משתמשים: במקום לדבר עם הלקוח על עת צרה כלשהי יש לדבר על מניעתה, במקום לשווק שמות של תוכניות חייבים לעסוק בכבוד האדם ואיכות חייו
  
 
כנס עתיד הקמעונאות  / צילום: רויטרס
האתגר של הקמעונאים: להיות צעד אחד לפני הלקוחות
המסקנה מביקור בכנס על עתיד הקמעונאות: ההתפתחות הטכנולוגית המואצת שינתה מקצה אל קצה את המשוואה הקמעונאית הקלאסית
  
 
ארנון הראל / צילום: אמיר
השכר בשיווק: מתחילים ב-12 א' ש' בחודש, מגיעים ל-45 אלף
רמות השכר בתחום השיווק בחברות מוצרי הצריכה נותרו יציבות, ועלייה קלה נצפתה בשכר של אנשי השיווק הדיגיטלי ■ מגמה נוספת: עלייה בחיפוש אחר תפקידי ניהול מותג, לעומת ביקוש מופחת לבכירים כמו סמנכ"לי שיווק או מנכ"לים ■ מדריכים בתחום
  
 
הדקה ה-90/ צילומים: יחצ ,רויטרס, אריאל ירוזולימסקי
כך מדברים ומוכרים לדור שנשאר תקוע בשנות ה-90
הם מסרבים להתבגר, עדיין תלויים בהוריהם, עסוקים בעצמם ומתגעגעים למה שכבר לא יהיו אף פעם ■ זו ילדותם השנייה
  
 
שוקט למבוגרים בלבד / צילומים: הטלוויזיה החינוכית, יחצ
למה מותגים המזוהים עם ילדים מתחילים לקרוץ למבוגרים?
בעבר היה ברור כי רק ילדים שותים שוקו, אוכלים ממתקים ומתפנקים עם מעדני חלב ■ היום, שורה של חברות ואנשי פרסום עובדים קשה מאוד כדי להתאים את העולם המותגי המתבגר, לצרכנים שמסרבים לעשות זאת ■ כך עוברים מותגים את גיל ההתבגרות עם קהלם ומוכרים את עצמם לדור שאוהב את עצמו, לא פחות מאשר את ילדיו
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 281 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988