שיווק

כתבות אחרונות

 
דרור בהט / צילום: איל יצהר

"המהלכים של אמזון וגוגל משפיעים גם על סמנכ"לי השיווק בארץ"

האתגר הגדול ביותר של דרור בהט, סמנכ"ל שיווק פלאפון, yes ובזק בינלאומי, הוא לזהות טרנדים בזמן • בשיחה עמו הוא נזכר בכישלון של אפליקציית מיוזיקס, מעריך את המהלכים של טסלה ומגלה מי מהווה עבורו מודל • מדור חדש: סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 11.08.2021
השירות הדיגיטלי עדיין תקוע מאחור / איור: גיל ג'יבלי

אין עם מי להתכתב: למה השירות הדיגיטלי עדיין תקוע מאחור

במשרד התקשורת דיווחו לאחרונה על עלייה של פי שלושה בכמות הפניות למוקדי שירות דיגיטליים, כמו וואטסאפ וצ'ט; בפועל, היעילות לא השתפרה, והלקוחות עדיין מחכים לחידושים הטכנולוגיים • שירות הוא השיווק החדש, כתבה שנייה בסדרה

מיכל רז-חיימוביץ' 27.07.2021
שירות לקוחות / איור: גיל ג'יבלי

החברות הגדולות בישראל הבינו שצריך להשקיע בתחום הזה

המתנה ארוכה על קו הטלפון או שבירת ראש מול מענה אוטומטי בוואטסאפ הן מנת חלקם של רבים • שלושה סמנכ"לי שירות בחברות הגדולות במשק מנתחים מתי ארגונים הבינו שמדובר בנושא מהותי שמצריך השקעה כספית • שירות הוא השיווק החדש, כתבה ראשונה בסדרה

 

 

מיכל רז-חיימוביץ' 26.07.2021
סמנכ"לי השיווק שהשתתפו בסקר צופים ירידה ממוצעת של 30% בתקציבים המופנים לפרסום מסורתי / צילום: Shutterstock, SFIO CRACHO
בלעדי

כשאפילו המבוגרים עוברים לאונליין, מנהלי השיווק חייבים לעדכן את הארסנל

סקר סמנכ"לי השיווק של דלויט דיגיטל ואיגוד השיווק בחן את האתגרים החדשים בעקבות הקורונה, את דרכי ההתמודדות עם העלייה המשמעותית במכירות האונליין • 2021 מוגדרת ע"י המשתתפים כ"שנת תיקון", שתתאפיין בחלוקה מחדש של תקציבי הפרסום

מיכל רז-חיימוביץ' 01.07.2021
האם אתם מנהלים מבחוץ או מבפנים / צילום: Shutterstock

האם אתם מנהלים מבחוץ או מבפנים?

האם אתם מנהלים מבפנים או מבחוץ? האם הפיתוח אצלכם נשען על צרכי הלקוחות, או שהארגון קודם כל מסתער על חדשנות פורצת דרך? • מחקר חדש עשוי להסביר חלק מכישלונותיהן של כמה חברות הזנק מבטיחות, שלא הצליחו בעולם למרות המצוינות הטכנולוגית

ניל"י גולדפיין 25.06.2021
כרטיס אשראי / צילום: שאטרסטוק
דעה

אנחנו נותנים את המידע, והרשתות מרוויחות. פעמיים

ביג לא לא מוכרת אונליין כמו רוב המתחרות, וטיב טעם לא פותחת סניפים בירושלים כדי לא להתריס • המידע שאנחנו הצרכנים מספקים למרכזי הקניות ולרשתות השיווק הוא כוח, שהופך גורם מכריע ביצירת ההכנסות • הצד הפסיכולוגי של דוחות הרשתות ברבעון הראשון של השנה

ד"ר יניב זייד 17.06.2021
עסקים שנסגרו בבני ברק בשל הקורונה הכלכלית / צילום: כדיה לוי
דעה

הקורונה שינתה את הרגלי הצריכה שלנו, והעסקים חייבים להתאים את עצמם

הקורונה היוותה תזכורת לאי-יציבותה של השגרה כפי שאנחנו מכירים אותה • תקופות דומות לה או כאלה שמזכירות אותה עלולות להגיע בכל רגע, והלחימה שהייתה בשבועות האחרונים מוכיחה זאת • אין סיבה לפחד מזה, אבל יש היגיון רב להתכונן לזה, ללמוד את הלקח ולהכין את הקרקע

אסף פאסי 31.05.2021
רובי ברזני / צילום: רן בירן

הפרסומאי רובי ברזני פותח חברת ייעוץ לניהול הקשר בין מותגים לצרכנים

לגלובס נודע כי ברזני הקים ביחד עם החוקר והפרסומאי מקס בלקסטון חברת ייעוץ המתמחה בניהול מערכות יחסים של מותגים עם צרכנים, תחת השם "Brandship"

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2021
רואי חשבון / צילום: Shutterstock
פרסום | דעה

סוכני הביטוח ורואי החשבון מזניחים את השיווק והפרסום, וזה מעמיד את פרנסתם בסכנה

ענפי הביטוח וראיית החשבון נתפסים כמיושנים וכבדים • על העצמאים בתחום לחשוב יחד ולהציג מהפכה רעננה שתסייע להם להציג בצורה חכמה את יתרונותיהם

לילך הירשפלד 07.05.2021
הישראלים חזרו לכבישים. בחול המועד פסח נרשמה עלייה בנסועה של 35% יותר מחול המועד פסח 2019 / צילום: Shutterstock

המשק חוזר לשגרה ועסקים מחשבים מסלול מחדש

החזרה המהירה לשגרה נתנה את אותותיה לקראת חג הפסח עם שובו של המשק לפעילות מלאה • על פי נתוני חברת Waze, הדבר בא לידי ביטוי בהיקף נסיעות רחב ליעדים מקטגוריות קניות, פנאי ובילוי - ומעיד על שובם של הרגלים צרכניים ישנים • בשל כך, מותגים רבים מרעננים את האסטרטגיה השיווקית בהתאם

נתן סטולרו 06.04.2021
עופר רן, הבעלים של "פריים מי" / צילום: רון הורוביץ

"הקורונה נתנה לי הזדמנות לקחת מוצר אחד שלי שאני מאמין בו, ולעשות אותו 'פיין'"

עופר רן, בן 40 • הבעלים של "פריים מי", עסק שמספק רעיונות שיווקיים סביב תמונות • "החלטתי להחליף מודל עסקי" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז 

שני אשכנזי 24.03.2021
איך להבין סביבה תחרותית / צילום: Shutterstock

איך להציג את כל המתחרים שלך בטבלה פשוטה אחת

מפה תפיסתית עשויה לעזור לכם להבין טוב יותר את המתחרים שלכם: כלי אפקטיבי במחקר שיווקי, שקל יחסית לייצר וכדאי להכיר • טור ייעוץ בנושאי קריירה 

יאנה שכטרמן ואמיר גרינשטיין 13.02.2021
אסף אזולאי, בנק הפועלים / צילום: איל יצהר

סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, אסף אזולאי, מרחיב את סמכויותיו

בנוסף על האסטרטגיה השיווקית של בנק הפועלים ושל אפליקציית התשלומים bit, אזולאי יהיה ממונה גם על תוכנית הנאמנות של הבנק, על ניהול סיכון המוניטין, על פעולות לשמירת ההוגנות כלפי הלקוחות ועל השיווק הדיגיטלי

שירי דובר 08.02.2021
עומר כהן, מנכ״ל וממייסדי Nokku / צילום: Nokku

נתונים אישיים תמורת דוגמית מתנה: מיזם ישראלי יציב מכונות "התנסות" בקניונים ובסופרמרקטים

הסטארט-אפ נוקו יתווך בין הצרכן לבין יצרניות המזון והקוסמטיקה במטרה לחזק את לחזק פעילות המכירה הישירה שלהן לצרכן • בין הלקוחות: שטראוס, תנובה, עזריאלי ולוריאל ישראל

שני מוזס 02.02.2021
קמפיין פדיגרי. אין תחליף לאהבה של כלב / צילום: צילום מסך

שש שניות מספיקות כדי לעודד אימוץ של כלבים

הקורונה גרמה לנו לאמץ בעלי חיים, מה שהיווה פוטנציאל עבור יצרניות המזון הרלוונטי • איך פדיגרי הצליחה להעביר את המסר בצורה מקורית, וגם: כך איקאה מבקשת למחזר •  אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

יפעת דה ליאו 31.12.2020
פרסום מטורגט / אילוסטרציה: Shutterstock

מנהלי שיווק מצייצים: גם השנה ynet וגלובס הם האתרים המועדפים לפרסום

הסקר שנערך זו השנה השלישית ברציפות בקהילת "מנהלי שיווקי מצייצים" ביחד עם חברת Segmanta מלמד על העדפה בקרב מפרסמים לגלובס מקרב האתרים הכלכליים ול-ynet באתרים הכללים • ניכרת העדפה ברורה גם ל-N12 שרק השנה נכנס לזירה • הפרסום בדיגיטל מתחזק

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2020

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 525 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 33