במשך שנים ניסתה שירלי קנטור, מומחית לאחריות תאגידית, לשכנע חברות להתחשב בשיקולים חברתיים במהלכים עסקיים ■ בראיון ל"גלובס" מדברת קנטור על השינוי הנדרש וטוענת: "כשהצרכן יידע למה חולצה עולה 30 שקל - הוא פשוט לא יקנה אותה"
הסטארט-אפ הישראלי Neuro Applied מגשים חלום ליצרנים ולפרסומאים: הוא מגלה מה באמת הצרכנים חושבים על מותג מסוים, על ערכיו, על מתחריו - ואם הקמפיין יצר שינוי ■ הדרך לקבל את הנתונים פשוטה: משחק שבו צריך הגולש להגיד אם דמות מסוימת מייצגת את המותג
מומחי השיווק והפרסום שהשתתפו בוועידת MAD 2017 של "גלובס", הרצו בפני מבקרי הוועידה על נושאים מעוררי השראה בתחומי הטכנולוגיה, התוכן והקריאייטיב ■ בואו לצפות בהרצאות בנושאי טכנולוגיה, תוכן וקריאייטיב
המותגים הוותיקים, עם האגו המנופח והלוגו הצעקני, איבדו את כוחם ■ מותגים מבוססי טכנולוגיה, שמשתלבים בהתאם לאורח החיים שלנו, כבשו את הצמרת
"אין ארגון שאין לו ערכים על הקיר - וככל שהארגון יותר רמאי, יש לו ערכים יותר יפים" ■ נועם מנלה, מרצה וחוקר השפעות הרשת, רוצה שנקלף את השכבות השקריות של העולם הישן
300 מותגים, 40 קטגוריות ומותג־על אחד מנצח: הדירוג החדשני של "גלובס" בשיתוף הגל החדש מקבוצת נילסן, מהדורה מיוחדת. יולי 2017
מיכל חיון וערן שיאון, שותפים בחברת 2Do!, בוועידת MAD: "אם בעבר פאנל הרכישה עליו היה אחראי השיווק הסתכם במודעות והתעניינות - היום השיווק לקוח חלק משמעותי בכל המסע של הצרכן עד לרכישה"
בעלת השליטה ב"גלובס" אמרה את הדברים בוועידת MAD 2017 בת"א ■ הוועידה תארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ודיגיטל, מהעולם ומישראל ■ צפו בשידור החי
מכירים את תעשיית הפרסום? שולטים במתרחש במדיה? זה הזמן לאתגר את עצמכם עם שאלות קשות בדיוק בנושאים האלה בחידון נושא פרסים לקראת ועידת MAD 2017 של "גלובס". בהצלחה!
ככל שנאמין במוצרים שלנו, נפסיק להתנצל וניתן להם את הכבוד המגיע להם - גם הלקוחות ירגישו זאת ויפתחו קשר רגשי, אמון וביטחון במותג הפרטי שלנו ויתייחסו אליו כאל מותג שווה בין שווים
בעולם יש, מתברר, קניונים יצירתיים שנותנים פייט אדיר לקניות באינטרנט - ושורדים
"עיקרון ההכבדה" הוא עיקרון שנוי במחלוקת, כי הוא מניפולטיבי ולא "נקי" כמו שאר תופעות הטבע ■ בעולמות השיווק, המיתוג והפרסום האנושיים הוא יכול להיות גם צבוע וציני לחלוטין
בידול הוא אחד המפתחות הקריטיים של השיווק, והוא תלוי בקיומו של ההבדל שזה עתה הבחנו בו ■ תנו לנו את המדרגה הגדולה של הסיפור, וכנראה נעדיף את המוצרים שלכם
מבט על ארגון המשווק רק שני מוצרים: ח'ליפות אסלאמית וג'יהאד עולמי
כולם מוצרים שביום בהיר אחד הפכו לגימיק, והמכירות שלהם זינקו - ובאותה פתאומיות גם דעכו ■ ההצלחה של המוצרים הללו תלויה בקהל היעד, במלאי זמין, במחיר נמוך - וגם בפלטפורמות המסחר המקוון
האם מותגים יכולים לטפל בנו? לא רק יכולים - כיום הם חייבים, אם ברצונם לשרוד
ישראל במלחמהמדד המותגים 2023מותגיםמשפיעניםפרסוםפרסומותקמעונאותקמפייןרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי