שיווק בזמן אמת פירושו תגובה מיידית לאירועים בלתי צפויים המתרחשים בשוק, שלא נכללו בתכנון לטווח ארוך של החברה ■ איך עושים את זה, ולמה זה חשוב?
יעקב הלפרין או בר רפאלי? נסיעה על מונית אלמונית או ממותגת? אנטריקוט ללא רגשות אשם או שינוי אמיתי בצלחת? ■ אנשי פרסום ישראלים בוחרים מהלכים שיווקיים שממוטטים מודלים ארכאיים ושוברים את השוק ואת התפיסה
ניתוח נתוני השכר של מקצועות השיווק מצביע על גידול בהיצע המשרות בתחום, לצד קיפאון בשכר בתפקידים המסורתיים
ד"ר דינו לוי, שהשתתף באירוע "חדשנות על הבר" של "גלובס" בשיתוף פרטנר: "אתם יודעים שהריח של הקפה בחנויות סטארבקס הוא לא ממכונת הקפה, נכון?"
אתגר דלי הקרח בקמפיין ה-ALS מספק חומר למחשבה גם למותגים מסחריים ■ במקום להמציא את הגלגל, צריך לפעמים לחזור למשהו קליל שנשען על תובנה בסיסית: אנשים רוצים לעזור - אבל הם עושים צעד רק כשמאתגרים אותם אישית
מסקר שערכה בזק בינלאומי עולה כי כ-52% מהעסקים הקטנים מסתמכים בעיקר על שיווק מפה לאוזן
מהבחינה העסקית-שיווקית, הפסדנו בענק את המלחמה הזו
שיווק בזמן אמת הוא אחד ממנועי הצמיחה הגדולים של טוויטר ■ בראיון ל"גלובס" מסביר עלי ג'פארי, סגן נשיא שיווק ומכירות של טוויטר באזור EMEA, כיצד הנשיכה של לואיס סוארס במונדיאל סייעה להגדיל מכירות של מותגים שונים
החברה השיקה שירות שמקנה לעסקים קטנים כלי ניהולי שיסייע להם בניהול העסק בהיבט של שיווק, פרסום, ניהול לקוחות ועוד ■ מוטי אלמליח: הפלטפורמה Bigger מייצרת הזדמנות לעסקים קטנים להגדיל את היקף פעילותם בעלויות נמוכות
ברבנק, מנהל שיווק ערוצי דיסני במרכז ובמזרח אירופה ובשווקים מתפתחים, יגיע ארצה כדי להשתתף בוועידת 2014 MAD, הוועידה המובילה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט של "גלובס" בשיתוף orange, שתיערך ב-16 ביולי
שפירא, שהיה בעבר מנכ"ל חוגלה קימברלי, מנכ"ל אל-על ומנכ"ל סלקום, יקבל את הפרס מאיגוד השיווק הישראלי במסגרת טקס פרסי האפי 2014
ועידת MAD תתקיים ב-16 ביולי ותשמש השנה גם כפלטפורמה להטמעה וליישום רעיונות, כשדוברים בכירים מהארץ ומהעולם יחשפו את החידושים בתחומם
בינה מלאכותיתטיקטוקטכנולוגיה: בינה מלאכותיתישראל במלחמהכנס MAD 2024משפיעניםפרסוםקמעונאותרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי