מסלולי השיווק והניהול במוסדות להשכלה גבוהה מתמקדים בתיאוריה ולא בפרקטיקה
ציטוט זה שייך לגורו הניהול והשיווק פיטר דרוקר, שהשבוע מציינים 100 שנים להולדתו ■ דרוקר, שנחשב לאבי הניהול המודרני, הותיר חותם עמוק לא רק בפירמות שבהן הוא הועסק אלא בכל עולם השיווק - גם אצלנו
מגמה חדשה: עסקים מאותו תחום הקרובים מבחינה גיאוגרפית מאחדים כוחות
מיזוגים ורכישות, פיתוח מוצרים חדשניים, מעבר למדיה החברתית במקום לכנסים ולוועידות, שימוש בתוכן שיווקי במקום בפרסום - אלה הם רק חלק מהכלים שהפכו עבור מספר חברות את המשבר הכלכלי לאפשרות למינוף
הרבה עסקים קטנים בנויים על מוצר אחד בלבד ■ הסיכון: המוצר נכשל, העסק נסגר ■ אבל יש גם יתרונות כמו השקעה כספית פחותה, התמקדות והרבה פחות כאב ראש ■ האם זה כדאי? ■ ויש גם 10 טיפים לשיווק נכון
אחרי שנות נמנום ארוכות, החליטו השנה בבנק הפועלים לשנות את כללי המשחק
מדיה חברתית מאפשרת לפלח קהלי יעד ביעילות ■ המשווקים בדרך לפייסבוק וטוויטר
כל אב שהקים עסק מצליח שואף להעבירו לצאצאיו בבוא היום - אבל לפעמים לדור השני יש תוכניות משלו ■ איך מתמודדים עם הגזירה?
הפילוח השיווקי עולה מדרגה בעזרת המדיה החברתית: מכרטיסי שי ועד מוצרי טיפוח
הבאזז מתמקד ב"נאנו שיווק", המאפשר לצרכן להיחשף רק למסרים שרלוונטיים לו
הפסיכולוגיה בשירות הפיננסים
באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר
אנשי שיווק, מכירות ועסקים: הודפים אתכם בתואנת "אחרי החגים"? אל תיכנעו
למשווקים בישראל יש הרבה מה ללמוד מהאמריקנים בכל הקשור למבצעים מוצלחים
חציית התהום שבין חובבי החדשנות לבין השמרנים היא האתגר האמיתי של המשווקים
מסקר חדש עולה כי טוויטר היא המדיה החברתית הפופולרית ביותר רק 41% עושים שימוש ב-YouTube למטרות שיווקיות
ישראל במלחמהמדד המותגים 2023מותגיםמשפיעניםפרסוםפרסומותקמעונאותקמפייןרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי