שיווק

כתבות אחרונות

 

מה שווה הפתעה בעולם העסקים?

המבט הפנורמי אל ההווה והעתיד, הוא-הוא הבסיס המאפשר להערך אל אתגרים שבדרך

שי הרשקוביץ 10.10.2010

לא רק לגברים: מותג האופנועים הארלי דיווידסון פונה לקהל הנשי

במטרה לשפר את הביצועים של החברה הוגדל תקציב השיווק לנשים, והושק אופנוע חדש שעוצב במיוחד עבורן

שירות גלובס 06.10.2010

בעלי אגאדיר: בר רפאלי באיילון זה בסדר, ולוח שנה של מלצריות לא?

איתן טרבלוס: "מקובל ולגיטימי שנשים יפות יצטלמו לקטלוג או לשער של מגזין. עד היום לא בדיוק ראיתי את פרופ' עדה יונת בשער של 'לאישה'" ■ פרובוקציה שיווקית - איך עושים זאת נכון?

ספיר פרץ 04.10.2010

תכנון חסכוני

חברות הענק משקיעות בהנדסה חסכונית כדי ליצור מוצר שיתמקד בדיוק במה שהלקוח צריך

שמחה סיגן 27.09.2010

מיומנו של איש היי-טק: הצעה לחוזה שיישפר את חיינו מקצה לקצה

בין מחלקת המו"פ למחלקת השיווק והמכירות מתנהל קרב נצחי ■ להלן חוזה אי-לוחמה

טקלוג - איש היי-טק 24.09.2010

לפלח מחדש את קהל היעד

בשל ההתפתחות המרשימה של הטכנולוגיה, פילוח השוק המסורתי כבר לא מתאים יותר

יורם דמבינסקי 23.08.2010

לבחור משקפיים דרך פייסבוק

הבידול בין רשתות האופטיקה הוא מזערי, אך חברת Luxottica מצליחה לייצר חדשנות אמיתית

שמחה סיגן 04.08.2010

החוש השישי של מסטיק Five

WRIGLEY יצרה מותג מסטיקים חדש בעל אישיות שונה לחלוטין משל המותג הקיים אורביט

אבי זיתן 03.08.2010

כמעט מנכ"ל: כך כובשים את משרת הסמנכ"ל הנכספת

רבים נושאים עיניהם למשרת מנכ"ל, בידיעה כשכהונה כסמנכ"ל היא הדרך הבטוחה לכבוש את הצמרת ■ אבל איך מגיעים למשרת סמנכ"ל? ■ 4 מנהלי השמת בכירים משרטטים את מסלולי הקריירה לתפקידים נחשקים ואת גובה השכר

ענת כהן 03.08.2010

שמיים כחולים בהירים

חברת התעופה האמריקנית JetBlue הצליחה, ב-4 שנים בלבד, לייצר לה יתרון יחסי הולך וגדל

שמחה סיגן 28.07.2010

ספר לסבתא, לא לי

איך מותג מספר סיפור במרחב הדיגיטלי? תשכחו מ"תעשיית האשליות", צרכנים רוצים אמת

אלון מוליאן 20.07.2010

מרד המותגים של בני-הנוער

בני-הנוער מחליפים טרנדים בתדירות גבוהה. האם בכלל אפשר לבנות להם נאמנות מותגית?

יניב וייצמן 13.07.2010

מה עובר לצרכנים בראש

לראשונה ניתן היום לעקוב, בקצב של שנייה אחרי שנייה, אחר תגובות המוח לסרטון הפרסומת

אבינועם ברוג 05.07.2010

מחוברים - גירסת השיווק

פיתוח והשקת אפליקציות סלולריות לתאגידים ורשתות קמעונאיות הפכו לטרנד השיווקי הכי חם

שמחה סיגן 17.06.2010

התבנית של התבנית

פרדיגמה שיווקית היא בסך-הכל תפיסה הנוצרת מקיבעון מחשבתי

יובל לב 16.06.2010

שיווק לבני-נוער: מה באמת הם רוצים?

כנס ניו-יורק בנושא שיווק לבני-נוער ניסה לפצח מה רוצים הצעירים הנחשקים ■ מלבד ההשפעה של הרשתות החברתיות וההבנה כי נערות משפיעות יותר מנערים, קבלו מספר מגמות שהולכות לסמן למשווקים את היעד הבא

יניב וייצמן 26.05.2010

   192021222324252627282930313233   

   נמצאו 525 כתבות   |   עמוד 30 מתוך 33