שיווק

כתבות אחרונות

 
כנס עתיד הקמעונאות  / צילום: רויטרס

האתגר של הקמעונאים: להיות צעד אחד לפני הלקוחות

המסקנה מביקור בכנס על עתיד הקמעונאות: ההתפתחות הטכנולוגית המואצת שינתה מקצה אל קצה את המשוואה הקמעונאית הקלאסית

ערן יסעור 29.09.2015
ארנון הראל / צילום: אמיר

השכר בשיווק: מתחילים ב-12 א' ש' בחודש, מגיעים ל-45 אלף

רמות השכר בתחום השיווק בחברות מוצרי הצריכה נותרו יציבות, ועלייה קלה נצפתה בשכר של אנשי השיווק הדיגיטלי ■ מגמה נוספת: עלייה בחיפוש אחר תפקידי ניהול מותג, לעומת ביקוש מופחת לבכירים כמו סמנכ"לי שיווק או מנכ"לים ■ מדריכים בתחום

מיכל רז-חיימוביץ' 27.09.2015

כך מדברים ומוכרים לדור שנשאר תקוע בשנות ה-90

הם מסרבים להתבגר, עדיין תלויים בהוריהם, עסוקים בעצמם ומתגעגעים למה שכבר לא יהיו אף פעם ■ זו ילדותם השנייה

יובל אביבי 27.09.2015

למה מותגים המזוהים עם ילדים מתחילים לקרוץ למבוגרים?

בעבר היה ברור כי רק ילדים שותים שוקו, אוכלים ממתקים ומתפנקים עם מעדני חלב ■ היום, שורה של חברות ואנשי פרסום עובדים קשה מאוד כדי להתאים את העולם המותגי המתבגר, לצרכנים שמסרבים לעשות זאת ■ כך עוברים מותגים את גיל ההתבגרות עם קהלם ומוכרים את עצמם לדור שאוהב את עצמו, לא פחות מאשר את ילדיו

מיכל רז-חיימוביץ' 25.09.2015
נטוורקינג / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"החשיפה וההיכרות האישית בנטוורקינג מביאה אנשים לעסק"

בעלי עסקים קטנים נתקלים פעמים רבות במחסום בבואם לשווק את העסק למטרות קידום ■ ארגוני נטוורקינג, המחברים ביניהם ומעניקים ייעוץ, עשויים לתרום למינוף העסק והרחבתו

מירב דוסטר 09.09.2015
אפליקציית אובר / צילום: בלומברג

מותגים, צאו מאזור הנוחות

תשכחו מתוכנית החומש שלכם. הפתרונות השיווקיים צריכים לשנות את כללי התחרות בתחום כאן ועכשיו

ירון שגיא 31.08.2015
נדל"ן / צילום: שאטרסטוק

המחיר הוא לא חזות הכל: כיצד משווקים פרויקטי תמ"א 38

בניגוד לפרויקטי נדל"ן רגילים המשווקים נמרצות לקהל הרחב באמצעות מבצעים שונים, תחום התמ"א 38 מתאפיין בשיטות מכירה אישיות מפה לאוזן ■ מדוע היזמים מעדיפים לעבוד בדרך זו, מי קהלי היעד שלהם, ומה חשוב להם לקבל בדירות החדשות

אורי שוסטר 18.08.2015
משה-שלום-יתר-04-08

החלפת דיסקט שיווקית: המרחק בין האמת המוצרית לקמפיין

ימי הנאמנות האוטומטית למותגים חלפו, ולכן הפרסום והשיווק צריכים לבטא מהלכים אמיתיים, שהציבור יכול להעריך ולהתחבר אליהם ■ מהן ההתאמות הספציפיות שהתהליך הזה דורש מהבנקים ומחברות הביטוח?

גיל שגיב 03.08.2015

The XXX Factor: מהם 3 הערכים שכדאי למשווקים לאמץ?

ב-2015 היכולת לשלב בין טכנולוגיות שונות לבין מוצרי צריכה כבר קיימת, והאפשרות הזו עוד תתפוס תאוצה ■ מהם 3 הערכים שעל המפרסמים והמשווקים לאמץ כבר ממחר בבוקר?

אלאב הורביץ ואדווה שטרית 31.05.2015

"70% מהצרכנים מוכנים לשלם עבור חוויית לקוח טובה"

סטן פלפס, מומחה בינלאומי לתחום חוויית הלקוח, מסביר ל"גלובס" איך כדאי לחברות לבדל את עצמן, בעולם שבו כל המותגים כבר נראים לצרכן אותו הדבר

מיכל רז-חיימוביץ' 06.04.2015
פסטיבל קאן לפרסום

פרס חדש בפסטיבל הפרסום בקאן: שיווק מגדרי הוגן

הפרס החדש, עבור עבודה פרסומית שמדגישה שוויון בין המינים, ימותג תחת השם "אריה הזכוכית"

אדוורטייזינג אייג' 09.03.2015
שיווק דיגיטלי / צילום: shutterstock

Inbound marketing - טרנד או מתודולוגיה שיווקית?

מותגים חייבים להפנים כי הצרכן בוחן אותם בכל רגע נתון אל מול התחרות באינטרנט ■ לכן, שיווק אינטליגנטי באמצעות תוכן הוא כבר לא אפשרות, כי אם הכרח

עומר זייגרמן 14.01.2015
האפליקציה של אובר / צילום: רויטרס

המודל של Uber: בקרוב בענף הפרסום?

"כלכלת שיתוף", "טכנולוגיה לבישה", "בריאות דיגיטלית" ומהפכת ה-"Ubering" - אלה הבאזז-וורדס ששלטו השנה בכנס אינטרנט בינלאומי בפריז ■ התובנה הבולטת: עולם השיווק והפרסום עומד להשתנות דרמטית

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2014
קניון עזריאלי / צילום: אסף לב

אנשי הגיל השלישי: כנראה הקהל הכי מפוספס בענף השיווק

ממחקרים שבוחנים את הרגלי הצריכה של אוכלוסיית האזרחים הוותיקים האלה עולה, כי מחציתם מסתדרים בקלות יחסית מבחינה כלכלית, הם מבלים את רוב זמנם הפנוי בגלישה באינטרנט, וביתר הזמן הם מעדיפים לבלות מחוץ לבית

אפרת אהרוני 25.11.2014

הגיל השלישי: "האוקינוס הכחול המושלם לפרסום ושיווק"

אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל עדיין אינה קהל מטרה פופולרי: המשווקים אינם רוצים שמותגיהם יהיו מזוהים עם זקנה, וגם משרדי הפרסום מפחדים להיתפס כ"משרד של זקנים" ■ מי שבכל זאת ירים את הכפפה עשוי לגרוף קהל נאמן וכסף רב

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2014
שיווק דיגיטלי / צילום: shutterstock

לגזור ולשמור: מי הזיז את שיטת שיווק הנדל"ן שלי?

רכישת בית היא אחת ההחלטות המורכבות והגורליות שאדם עושה בחייו, ולכן מדובר בתהליך שמייצר מזרקה ענקית של אמוציות ■ איך משווקים נכון את תחום הנדל"ן?

גולן כספי 18.11.2014

   151617181920212223242526272829   

   נמצאו 525 כתבות   |   עמוד 22 מתוך 33