מדד המותגים: מרבצי לייקים דוממים, שגם הפרובוקטיבי שבסטטוסים לא יחזירם לחיים
מדד המותגים: זה לא סקסי או יוקרתי, אבל תראו מה עשו כתמי הפרה למוצרי "טרה"
מה שנשאר זה לכתוב שורה במחשב, לסמן לייק, מושלם. לא צריך לצאת לכיכר א-תחריר
הסמארטפונים ציוו עלינו לקחת את היכולות שלהם ולהתאים אותן לאורח החיים שלנו
השיח הדיגיטלי הוא באנגלית - חשבו על ה-Like ועל המושג שיצר בכל הלשונות בעולם
ברת Activiews, שפיתחה מחט מונחית מצלמה לביופסיה או טיפול בגידולים בריאות, קיבלה אישור FDA לשיווק המוצר שלה בארה"ב ■ אקטיוויוז גייסה עד היום 13 מ' ד' ממספר קרנות
אף אחד מאיתנו לעולם לא יהיה יפה, טרנדי, אופנתי ובטוח בעצמו כמו האנשים בפרסומות
אחת המילים החזקות היום בעולם השיווק היא "Friends", והשפעתה על מהלך בנייתם של מותגים רק תלך ותגבר ■ בכל הנוגע לאמון במותגים, אנשים נוטים לסמוך יותר מכל על חברים
חולמים להיות מפורסמים? ייתכן שהמותג החביב עליכם יגשים לכם את הפנטזיה הזו
קוקה-קולה לא המציאה את סנטה קלאוס ולא את אמריקן איידול, אבל ידעה להשתמש בהם
טור "פירמה": שקיות קטשופ בצורה של כתמים והכדורגלן שנלחם בגזענות עם נעליים
חדירה לכיסו של הצרכן הצעיר היא משאת נפשן של חברות רבות, מבנקים ועד יצרני מזון, המנסות לשווק את מוצריהן ישירות לדור הבא ולרכוש נאמנות בשלב מוקדם ■ איך הן עושות את זה?
אני כל-כך מקנא באלה שלא מהססים לפנות אל מי שמעניין אותם עסקית בכל הכנסים ההם
שנים תוהים אם היא רציונלית או אמוציונלית, ואני אומר: זה לא הראש ולא הלב - זה התחת
בינה מלאכותיתטיקטוקטכנולוגיה: בינה מלאכותיתישראל במלחמהכנס MAD 2024משפיעניםפרסוםקמעונאותרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי