צרכנים מאמינים למה ששמעו מחבריהם. כאן המפתח שלך!
רובנו רואים בעצמנו צרכנים נבונים, שעושים סקר שוק ומתייחסים בספקנות לפרסומות ■ אבל האם אנו מצליחים לזהות את הפעמים שאנחנו קונים קרואסון רק כי הריח שיגע אותנו, או אוכלים מהר-מהר רק כי הרעש במסעדה מפריע לנו?
הצרכנים בארה"ב מקווים למצוא בתוך שקית צ'יפס שגרתית את אותם הטעמים הנמצאים במנה המוגשת במסעדה יוקרתית ■ איך המשווקים יתמודדו עם האתגר?
הרצאה הפתיחה בכנס "שיווק 2013" תהיה של ינון לנדנברג, מנכ"ל פובליסיס אידיאולוג'יק ישראל, תחת הכותרת "האם השיווק הדיגיטלי מת?"
אם חשבתם שבין כותלי הגן מוגנים הילדים משטיפת מוח שיווקית, באות חברות מסחריות ומוכיחות אחרת ■ בין היצירות מהגן מוצאים ההורים גם מעטפה עם עלוני פרסומת ודוגמיות של חיתולים, והכול משום שהחוק לא מגן על ילדי הגנים הפרטיים
היו"ר רונן עפר: "מטרת הפורום היא ליצור שיח ואינטראקציה מפרה. הפורום מציע תכנים עדכניים וכנסים סביב הנושאים המעסיקים את אנשי השיווק בעידן החדש"
כל לקוח הוא סיפור בעצמו ולכן הוא מצפה וצריך גם לקבל תשומת לב ייחודית לו
הצרכן שלכם רוצה זוגיות אחרת, קחו שיטה לפירוק שדה המוקשים הצרכני החדש
מדובר בקבוצת גיל שעומדת בפני ההחלטה לגבי שירותי התקשורת שאותם תצרוך ■ עד היום בזק לא ביצעה פעילות ממוקדת לסגמנט זה
לפחות במובן הזה אנשי המחאה מערערים את יסודות העולם התאגידי
האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי האינטרנט, הדיגיטל, הפרסום והשיווק ייערך ב-11 ביולי ■ במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2012
במסגרת המחקר, כאשר אנשים צפו במותגים חזקים כגון אייפון, הארלי דיווידסון, פרארי ומותגים נוספים, המוח שלהם רשם את אותה תגובה בדיוק כאשר הם צפו בדמויות תנ"כיות
לאחר שהוכיחו את כוחם בהתקוממויות "האביב הערבי", פייסבוק, טוויטר והסלולר לוקחים עתה תפקיד משמעותי בחזרה ל"חיים נורמליים" במדינות ערב
קודקס שיווק היא היחידה בישראל המתמחה באיתור וקידום אנשי שיווק אקדמאיים ובעלי ניסיון, בכל הדרגים ועבור כל סקאלת המשרות בענף השיווק
זאת לעומת פערים של 545 שקל עד 1,995 שקל בלבד במתחרה הגדולה איקאה ■ גבריאל אסולין מנתח את הטעויות השיווקיות והתדמיתיות הקשות של קיקה
בינה מלאכותיתטיקטוקטכנולוגיה: בינה מלאכותיתישראל במלחמהכנס MAD 2024משפיעניםפרסוםקמעונאותרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי