4 יבואניות הרכב הגדולות כמעט לא צמצמו את תקציבי השיווק ב-2008, אך תקציבי הפרסום בשוק הרכב ממשיכים במגמת הירידה ב-2009 מגמת הקיצוץ תימשך, לצד גידול במבצעי מכירות ובפעילויות שיווק ממוקדות
על מקורה של הקזת הדם ההדדית בזירת התחרות בין בתי ההשקעות בישראל
איקאה נדרכת לקראת המיתון המתפשט, ורק הקטלוג המפואר שלה במקומו עומד
שיווק עצמי אינו מכירות, לא פרסום ולא יח"צ. מי שלא יפנים זאת, יבין זאת בדרך הקשה
דווקא בתקופת מיתון חשוב להשקיע בחוויית קנייה חיובית, גם אם באמצעים דלים יחסית
על-פי ההסכם בין הצדדים, המועדון הספרדי היה אמור להעביר לחברה סכום קבוע של הכנסות משיווק בברצלונה טענו כי ההסכם חל רק על ההכנסות של המועדון מזכויות שידור של הצ'מפיונס ליג, ולא מסעיפים אחרים
מאז נכנס חוק הספאם לתוקפו מוצאים בתי העסק דרכים חדשות וחוקיות לפנות ללקוחות ישירות: באמצעות טלפנים
ואולם, גם רשתות המזון שנכוו שם בעבר מבינות כעת שניתן לממש את הפוטנציאל של שוק המזון במגזר, שנאמד בכ-5-6 מיליארד שקל בשנה במגזר הערבי אין כמעט נציגות לרשתות אופנה גדולות ואין כמעט קניונים "רציניים"
ישראל במלחמהמדד המותגים 2023מותגיםמשפיעניםפרסוםפרסומותקמעונאותקמפייןרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי