YOUNG ADULTS, צעירים בגילאי 18-35, הם קהל חשוב ממדרגה ראשונה למשווקים - לא רק משום שהם מוציאים כסף רב על מותגים ובילויים, אלא משום שזהו קהל של מפיצי בשורה שמשפיע גם על קהלים אחרים
מה שמסתמן כוויתור על הכנסת iPad לשוק העסקי והארגוני עשוי להתברר כשגוי
בין התחומים הבולטים שזכו לגידול המשמעותי בהיקף הגיוסים נוכל למצוא את תחום ה-QA עם גידול של 23.66% לעומת דצמבר 2009 ותחום השיווק והמכירות שזוכה לגידול של 13.91% ■ גם תחומי התוכנה והחומרה המשיכו להתאושש החודש עם גידול של 11.47% ו-6.94% בהתאמה
עבודת שיווק נכונה ברשת החברתית חוסכת את הצורך בחלוקת פרסים, קופונים והטבות
אחרי שהיתה במשך שנים סמל של שמרנות, הבינה סירס כי היא חייבת לשנות כיוון
מסלולי השיווק והניהול במוסדות להשכלה גבוהה מתמקדים בתיאוריה ולא בפרקטיקה
ציטוט זה שייך לגורו הניהול והשיווק פיטר דרוקר, שהשבוע מציינים 100 שנים להולדתו ■ דרוקר, שנחשב לאבי הניהול המודרני, הותיר חותם עמוק לא רק בפירמות שבהן הוא הועסק אלא בכל עולם השיווק - גם אצלנו
מגמה חדשה: עסקים מאותו תחום הקרובים מבחינה גיאוגרפית מאחדים כוחות
מיזוגים ורכישות, פיתוח מוצרים חדשניים, מעבר למדיה החברתית במקום לכנסים ולוועידות, שימוש בתוכן שיווקי במקום בפרסום - אלה הם רק חלק מהכלים שהפכו עבור מספר חברות את המשבר הכלכלי לאפשרות למינוף
הרבה עסקים קטנים בנויים על מוצר אחד בלבד ■ הסיכון: המוצר נכשל, העסק נסגר ■ אבל יש גם יתרונות כמו השקעה כספית פחותה, התמקדות והרבה פחות כאב ראש ■ האם זה כדאי? ■ ויש גם 10 טיפים לשיווק נכון
אחרי שנות נמנום ארוכות, החליטו השנה בבנק הפועלים לשנות את כללי המשחק
מדיה חברתית מאפשרת לפלח קהלי יעד ביעילות ■ המשווקים בדרך לפייסבוק וטוויטר
כל אב שהקים עסק מצליח שואף להעבירו לצאצאיו בבוא היום - אבל לפעמים לדור השני יש תוכניות משלו ■ איך מתמודדים עם הגזירה?
הפילוח השיווקי עולה מדרגה בעזרת המדיה החברתית: מכרטיסי שי ועד מוצרי טיפוח
הבאזז מתמקד ב"נאנו שיווק", המאפשר לצרכן להיחשף רק למסרים שרלוונטיים לו
הפסיכולוגיה בשירות הפיננסים
בינה מלאכותיתטיקטוקטכנולוגיה: בינה מלאכותיתישראל במלחמהכנס MAD 2024משפיעניםפרסוםקמעונאותרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי