שיווק

כתבות אחרונות

 

לידיעת המשווקים: מה מניע את קהל היעד של בני 18-35?

YOUNG ADULTS, צעירים בגילאי 18-35, הם קהל חשוב ממדרגה ראשונה למשווקים - לא רק משום שהם מוציאים כסף רב על מותגים ובילויים, אלא משום שזהו קהל של מפיצי בשורה שמשפיע גם על קהלים אחרים

אושיק רושינק 19.02.2010

הטעות האסטרטגית של אפל

מה שמסתמן כוויתור על הכנסת iPad לשוק העסקי והארגוני עשוי להתברר כשגוי

דובי בן גדליהו 03.02.2010

קבוצת נישה: גידול של 12% בביקוש לעובדי היי-טק בינואר

בין התחומים הבולטים שזכו לגידול המשמעותי בהיקף הגיוסים נוכל למצוא את תחום ה-QA עם גידול של 23.66% לעומת דצמבר 2009 ותחום השיווק והמכירות שזוכה לגידול של 13.91% ■ גם תחומי התוכנה והחומרה המשיכו להתאושש החודש עם גידול של 11.47% ו-6.94% בהתאמה

צחי הופמן 01.02.2010

דברו פייסבוקית

עבודת שיווק נכונה ברשת החברתית חוסכת את הצורך בחלוקת פרסים, קופונים והטבות

יוסי לובטון 01.02.2010

הלידה מחדש של רשת סירס

אחרי שהיתה במשך שנים סמל של שמרנות, הבינה סירס כי היא חייבת לשנות כיוון

שמחה סיגן 20.01.2010

שיווק תיאורטי

מסלולי השיווק והניהול במוסדות להשכלה גבוהה מתמקדים בתיאוריה ולא בפרקטיקה

שמחה סיגן 07.01.2010

"לעסק יש שתי פונקציות בלבד: שיווק וחדשנות"

ציטוט זה שייך לגורו הניהול והשיווק פיטר דרוקר, שהשבוע מציינים 100 שנים להולדתו ■ דרוקר, שנחשב לאבי הניהול המודרני, הותיר חותם עמוק לא רק בפירמות שבהן הוא הועסק אלא בכל עולם השיווק - גם אצלנו

שמחה סיגן 24.12.2009

אשכול במקום תחרות

מגמה חדשה: עסקים מאותו תחום הקרובים מבחינה גיאוגרפית מאחדים כוחות

שמחה סיגן 17.12.2009

מהם הכלים השיווקיים החדשים בהם נעשה שימוש בעקבות המיתון?

מיזוגים ורכישות, פיתוח מוצרים חדשניים, מעבר למדיה החברתית במקום לכנסים ולוועידות, שימוש בתוכן שיווקי במקום בפרסום - אלה הם רק חלק מהכלים שהפכו עבור מספר חברות את המשבר הכלכלי לאפשרות למינוף

עינב בן-יהודה 14.12.2009

טיפים לשיווק נכון: "בעסק עם מוצר אחד אין מקום לטעויות"

הרבה עסקים קטנים בנויים על מוצר אחד בלבד ■ הסיכון: המוצר נכשל, העסק נסגר ■ אבל יש גם יתרונות כמו השקעה כספית פחותה, התמקדות והרבה פחות כאב ראש ■ האם זה כדאי? ■ ויש גם 10 טיפים לשיווק נכון

ספיר פרץ 14.12.2009

צו הגיוס של הפועלים

אחרי שנות נמנום ארוכות, החליטו השנה בבנק הפועלים לשנות את כללי המשחק

עירן פאר 01.12.2009

חבר עם אינטרס

מדיה חברתית מאפשרת לפלח קהלי יעד ביעילות ■ המשווקים בדרך לפייסבוק וטוויטר

שמחה סיגן 12.11.2009

"אם היה לי למי להוריש את העסק, הייתי מתרחב"

כל אב שהקים עסק מצליח שואף להעבירו לצאצאיו בבוא היום - אבל לפעמים לדור השני יש תוכניות משלו ■ איך מתמודדים עם הגזירה?

ספיר פרץ 09.11.2009

שיווק אישי

הפילוח השיווקי עולה מדרגה בעזרת המדיה החברתית: מכרטיסי שי ועד מוצרי טיפוח

שמחה סיגן 03.11.2009

רק מה שצריך

הבאזז מתמקד ב"נאנו שיווק", המאפשר לצרכן להיחשף רק למסרים שרלוונטיים לו

אביחי מיכאלי 03.11.2009

בחן את עצמך: איזה סוג של משקיע אתה, וכיצד משווקים לך

הפסיכולוגיה בשירות הפיננסים

רועי ברגמן 21.10.2009

   192021222324252627282930313233   

   נמצאו 525 כתבות   |   עמוד 32 מתוך 33