בשל ההתפתחות המרשימה של הטכנולוגיה, פילוח השוק המסורתי כבר לא מתאים יותר
הבידול בין רשתות האופטיקה הוא מזערי, אך חברת Luxottica מצליחה לייצר חדשנות אמיתית
WRIGLEY יצרה מותג מסטיקים חדש בעל אישיות שונה לחלוטין משל המותג הקיים אורביט
רבים נושאים עיניהם למשרת מנכ"ל, בידיעה כשכהונה כסמנכ"ל היא הדרך הבטוחה לכבוש את הצמרת ■ אבל איך מגיעים למשרת סמנכ"ל? ■ 4 מנהלי השמת בכירים משרטטים את מסלולי הקריירה לתפקידים נחשקים ואת גובה השכר
חברת התעופה האמריקנית JetBlue הצליחה, ב-4 שנים בלבד, לייצר לה יתרון יחסי הולך וגדל
איך מותג מספר סיפור במרחב הדיגיטלי? תשכחו מ"תעשיית האשליות", צרכנים רוצים אמת
בני-הנוער מחליפים טרנדים בתדירות גבוהה. האם בכלל אפשר לבנות להם נאמנות מותגית?
לראשונה ניתן היום לעקוב, בקצב של שנייה אחרי שנייה, אחר תגובות המוח לסרטון הפרסומת
פיתוח והשקת אפליקציות סלולריות לתאגידים ורשתות קמעונאיות הפכו לטרנד השיווקי הכי חם
פרדיגמה שיווקית היא בסך-הכל תפיסה הנוצרת מקיבעון מחשבתי
כנס ניו-יורק בנושא שיווק לבני-נוער ניסה לפצח מה רוצים הצעירים הנחשקים ■ מלבד ההשפעה של הרשתות החברתיות וההבנה כי נערות משפיעות יותר מנערים, קבלו מספר מגמות שהולכות לסמן למשווקים את היעד הבא
המהפכה החדשה בתחום שירות הלקוחות היא צ'ט אינטרנטי חי המבוסס על בינה מלאכותית
דומינו'ס וליוו'ס מגייסות את הלקוחות שלהן לקידום המותג - מה מרוויחים מזה הלקוחות?
מפרסמים חכמים לא ישפכו לשם פסולת פרסום משוכפלת מהקמפיין בטלוויזיה. אז מה כן?
בהוצאות הפרסום והשיווק של הבנקים וחברות האשראי נרשמה ב-2009 ירידה של 15%, המשקפת גם הורדת מחירים במדיה ■ ההוצאה המצרפית בתחום עמדה ב-2009 על 760 מיליון שקל, לעומת 896 מיליון ב-2008
ישראל במלחמהמדד המותגים 2023מותגיםמשפיעניםפרסוםפרסומותקמעונאותקמפייןרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי