תאורה בחנות? יכולה לגרום לצרכנים לפתוח את הארנק. עצים ליד הסניף? גורמים לצמיחה במכירות ■ פאקו אנדרהיל מגיע לישראל כדי להסביר לקמעונאים כאן איך עושים את זה נכון
דרך מוצר חדש, עם עיצוב שונה ומכירה של אריזה ב-eBay, העירה אסם את שוק הבייגלה
המותג "שואה" מגיע לשלב שבו יהיה עליו להתמודד בסביבה שלא מכירה אנשים "משם"
היקף ההוצאות של הבנקים בתחום ב-2010 הסתכם ב-870 מיליון שקל, כמעט כמו שהיה לפני המשבר הכלכלי ■ מדובר בעלייה של 14.4% לעומת 2009
תאבי חשיפה, רעבים לתשומת-לב וצמאים לאהבה. קבלו את אנשי דור ה-EX
לפי הטרנדולוגית עדי יופה, כיום אנחנו קונים ביחד - אבל מקבלים שירות אישי; וגם יוצאים לבלות בחוץ - אבל מחכים לבשורות האופנה החדשות שיופיעו בקרוב על המסכים בבתינו
אלה הם דברי ימינו: מלחמה בלתי פוסקת על הזכות שלא להיות מוטרד על-ידי מפרסמים
עידן "פתרונות כלל אצבע" חלף מן העולם, וזה הזמן לפתור את הדילמות השיווקיות
רוב החברות מקבלות היום מידע גם "מהזווית הדיגיטלית", מתקרב היום שהעיקר יהיה שם
לכל באזז יש תאריך תפוגה. זיהויו מונע פדיחות למותג, וזה רלוונטי גם לראיונות עבודה
ניתוח רגשות הצרכן הופך לכלי חשוב ביותר ביכולת לחזות אם המותג יצליח או לא
נשים יודעות שהן לא יכולות להיות מושלמות, ובפועל הן מורכבות בהרבה מהסטראוטיפים שמנסים להלביש עליהן ■ למשווקים כדאי לפנות אליהן במקום בו הן נמצאות ולתת להן להתנסות
העמוד בפייסבוק או מספר ה"אוהדים" למותג לא יכולים להפוך למטרה שיווקית בפני עצמה
המותג עלית התעורר מתרדמה שיווקית של שנים, בעזרת כינוי בניחוח רטרו וקמפיין חדשני
שיתוף הצרכנים בהחלטות ובעיצוב המוצר נעשה יותר ויותר מקובל ■ רגע אחרי שהרוב קבע "בפלות" במקום ופלים, עכשיו הם בוחרים שם לטעם חדש של ביסלי ומחליטים מי ידגמן חיתולים
מי שרוצה לקלוע לטעם הצרכן, כדאי שיידע להיכן העולם צועד ■ אז תאפשרו לצרכן לשחק, להתנתק מהמירוץ הטכנולוגי, להרגיש מיוחד, לקבל הכול מיד - אבל לא להתחייב לטווח ארוך
בינה מלאכותיתטיקטוקטכנולוגיה: בינה מלאכותיתישראל במלחמהכנס MAD 2024משפיעניםפרסוםקמעונאותרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי