שיווק

כתבות אחרונות

 

חם, מתחמם, לוהט: מהם הטרנדים החדשים בשיווק?

לפי הטרנדולוגית עדי יופה, כיום אנחנו קונים ביחד - אבל מקבלים שירות אישי; וגם יוצאים לבלות בחוץ - אבל מחכים לבשורות האופנה החדשות שיופיעו בקרוב על המסכים בבתינו

עדי יופה 18.04.2011

עד ההטרדה הבאה

אלה הם דברי ימינו: מלחמה בלתי פוסקת על הזכות שלא להיות מוטרד על-ידי מפרסמים

דרור פויר 11.04.2011

7 דילמות בשיווק מודרני

עידן "פתרונות כלל אצבע" חלף מן העולם, וזה הזמן לפתור את הדילמות השיווקיות

יורם דמבינסקי 03.04.2011

סקר כלשהו

רוב החברות מקבלות היום מידע גם "מהזווית הדיגיטלית", מתקרב היום שהעיקר יהיה שם

יואב פרידור 28.03.2011

הבאזז הבא בבקשה

לכל באזז יש תאריך תפוגה. זיהויו מונע פדיחות למותג, וזה רלוונטי גם לראיונות עבודה

שמחה סיגן 16.03.2011

איך אתה מרגיש

ניתוח רגשות הצרכן הופך לכלי חשוב ביותר ביכולת לחזות אם המותג יצליח או לא

שמחה סיגן 09.03.2011

מה נשים מחפשות ברשת - ואיך כדאי לפנות אליהן?

נשים יודעות שהן לא יכולות להיות מושלמות, ובפועל הן מורכבות בהרבה מהסטראוטיפים שמנסים להלביש עליהן ■ למשווקים כדאי לפנות אליהן במקום בו הן נמצאות ולתת להן להתנסות

רמי יולזרי וליאת ורדי בר 08.03.2011

מדיה חברתית היא לא רק קיר

העמוד בפייסבוק או מספר ה"אוהדים" למותג לא יכולים להפוך למטרה שיווקית בפני עצמה

דן חן 28.02.2011

כוחה של נוסטלגיה

המותג עלית התעורר מתרדמה שיווקית של שנים, בעזרת כינוי בניחוח רטרו וקמפיין חדשני

אבי זיתן 22.02.2011

אילו חברות משתפות צרכנים בעיצוב ובחירת שם המוצר?

שיתוף הצרכנים בהחלטות ובעיצוב המוצר נעשה יותר ויותר מקובל ■ רגע אחרי שהרוב קבע "בפלות" במקום ופלים, עכשיו הם בוחרים שם לטעם חדש של ביסלי ומחליטים מי ידגמן חיתולים

אפרת אהרוני 31.01.2011

מחקר של JWT: מה יהיו הטרנדים הצרכניים של 2011?

מי שרוצה לקלוע לטעם הצרכן, כדאי שיידע להיכן העולם צועד ■ אז תאפשרו לצרכן לשחק, להתנתק מהמירוץ הטכנולוגי, להרגיש מיוחד, לקבל הכול מיד - אבל לא להתחייב לטווח ארוך

יורם דמבינסקי 26.01.2011

תחזית ל-2011: מה צופים המשווקים בארה"ב לשנה הקרובה?

בפני התעשייה בארה"ב יעמדו השנה אתגרים גדולים, כמו שיווק בתקופה שבה מוצרים מתייקרים, השפעה גוברת של הטאבלטים על השוק ופיקוח ממשלתי מוגבר על תעשיית המזון המהיר

אדוורטייזינג אייג' 23.01.2011

אותה גברת, עדשה אחרת

מתודת 5 העדשות מציעה דרכים להגדלת המכירות והרווחיות מתוך זוויות חדשניות

שמחה סיגן 19.01.2011

תנו סיבה לבקר אתכם בפייסבוק

המשפט "חפשו אותנו בפייסבוק" מופיע כיום בתחתית של כל מודעה/שלט חוצות/סרטון טלוויזיה ■ האם זה מספיק? נחשו

תמיר יולביץ' 12.01.2011

היכונו לפלישת הסמארטפונים

מה יכולים אנשי השיווק יכולים לעשות כדי לנצל את כניסתם של הטלפונים החכמים לחיינו?

אבי זיתן 28.12.2010

צפו ביומו הגדול של השר אטיאס: משיק בראש העין 8,600 יח"ד

גלובס tv המהלך יביא להכפלת כמות התושבים לכ-80 אלף ■ "אני שמח שראש העיר הלך עם החזון שלנו ללכת על השקה של אלפי יחידות דיור בפעם אחת. ישנם ראשי ערים שלא אוהבים את זה"

שירות גלובס 28.12.2010

   171819202122232425262728293031   

   נמצאו 488 כתבות   |   עמוד 26 מתוך 31