לפי הטרנדולוגית עדי יופה, כיום אנחנו קונים ביחד - אבל מקבלים שירות אישי; וגם יוצאים לבלות בחוץ - אבל מחכים לבשורות האופנה החדשות שיופיעו בקרוב על המסכים בבתינו
אלה הם דברי ימינו: מלחמה בלתי פוסקת על הזכות שלא להיות מוטרד על-ידי מפרסמים
עידן "פתרונות כלל אצבע" חלף מן העולם, וזה הזמן לפתור את הדילמות השיווקיות
רוב החברות מקבלות היום מידע גם "מהזווית הדיגיטלית", מתקרב היום שהעיקר יהיה שם
לכל באזז יש תאריך תפוגה. זיהויו מונע פדיחות למותג, וזה רלוונטי גם לראיונות עבודה
ניתוח רגשות הצרכן הופך לכלי חשוב ביותר ביכולת לחזות אם המותג יצליח או לא
נשים יודעות שהן לא יכולות להיות מושלמות, ובפועל הן מורכבות בהרבה מהסטראוטיפים שמנסים להלביש עליהן ■ למשווקים כדאי לפנות אליהן במקום בו הן נמצאות ולתת להן להתנסות
העמוד בפייסבוק או מספר ה"אוהדים" למותג לא יכולים להפוך למטרה שיווקית בפני עצמה
המותג עלית התעורר מתרדמה שיווקית של שנים, בעזרת כינוי בניחוח רטרו וקמפיין חדשני
שיתוף הצרכנים בהחלטות ובעיצוב המוצר נעשה יותר ויותר מקובל ■ רגע אחרי שהרוב קבע "בפלות" במקום ופלים, עכשיו הם בוחרים שם לטעם חדש של ביסלי ומחליטים מי ידגמן חיתולים
מי שרוצה לקלוע לטעם הצרכן, כדאי שיידע להיכן העולם צועד ■ אז תאפשרו לצרכן לשחק, להתנתק מהמירוץ הטכנולוגי, להרגיש מיוחד, לקבל הכול מיד - אבל לא להתחייב לטווח ארוך
בפני התעשייה בארה"ב יעמדו השנה אתגרים גדולים, כמו שיווק בתקופה שבה מוצרים מתייקרים, השפעה גוברת של הטאבלטים על השוק ופיקוח ממשלתי מוגבר על תעשיית המזון המהיר
מתודת 5 העדשות מציעה דרכים להגדלת המכירות והרווחיות מתוך זוויות חדשניות
המשפט "חפשו אותנו בפייסבוק" מופיע כיום בתחתית של כל מודעה/שלט חוצות/סרטון טלוויזיה ■ האם זה מספיק? נחשו
מה יכולים אנשי השיווק יכולים לעשות כדי לנצל את כניסתם של הטלפונים החכמים לחיינו?
המהלך יביא להכפלת כמות התושבים לכ-80 אלף ■ "אני שמח שראש העיר הלך עם החזון שלנו ללכת על השקה של אלפי יחידות דיור בפעם אחת. ישנם ראשי ערים שלא אוהבים את זה"
ישראל במלחמהמדד המותגים 2023מותגיםמשפיעניםפרסוםפרסומותקמעונאותקמפייןרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי