שיווק

כתבות אחרונות

 
קריירה/ צילום: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מיצוב עצמי: להיות מספר 1 זה לחלשים, אסטרטגיה של פאניקה

אם אתם ראשונים, שמרו את זה לעצמכם. מצאו סוגיה לא פתורה וכנסו בה. זה כבר ישכנע אותנו שאתם באמת ראשוני, באמת מובילים

עטרה ביילר 02.01.2017
מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס

"מקצוע השיווק קפא על שמריו; הדיגיטל הוא ההשכמה הרצינית הראשונה"

כשמאשה דשקוב הבינה שתעשיית הדיגיטל משוועת לעובדים, היא עזבה את תפקידה כסמנכ"לית שיווק במכללה למינהל והקימה את Digitalent, בית ספר לתעשיית הדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" היא חולקת תובנות על שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2016
החגיגית השנתית של APASS / צילום מסך

כך הפכו הלקוחות של עליבאבא למקדמי המכירות שלה

נאמנות כהזדמנות שיווק: "תוכנית הטבות" מיוחדת של עליבאבא - 100 אלף סינים עשירים כבר כותבים על החברה ומדברים עליה בחיוב באינטרנט

שירות בלומברג 22.11.2016

סומוטו סוגרת רבעון חזק עם רווח נקי של 1.6 מיליון דולר

חברת התוכנה סומוטו פרסמה היום תוצאות חזקות לרבעון השלישי של 2016 ■ הרווח התפעולי ברבעון הסתכם ב-2.4 מיליון דולר, עלייה של 207% בהשוואה לרבעון השלישי אשתקד

קובי ישעיהו 21.11.2016
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

השיווק כווועדת קישוט - באיזו מציאות עסקית, איך ומתי?

גיא עמיעד מגיב על מאמרה של אורנה רודי ■ "מ-16 שנות ניסיוני, אגף שיווק חזק ודומיננטי בחברה מצביע כיום באופן חד-משמעי על עוצמתה והצלחתה"

גיא עמיעד 30.10.2016
קריירה/ צילום: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

השיווק הופך לוועדת הקישוט

מה קרה לתחום השיווק בישראל, והאם מעמדו נשחק גם בגלל הרכב העוסקים בתחום?

אורנה רודי 27.10.2016

מי החברות המובילות בתחום הסיטונאות של המזון והמשקאות?

בראש דירוג 100 Dun's בתחום סיטונאות המזון והמשקאות, נמצאת השנה חברה מענף המשחטות ■ בנוסף, סיומה של שנת השמיטה הביא לשינויים משמעותיים בדירוג, בהשוואה לדירוג אשתקד

Dun's 100 03.08.2016
קניות באינטרנט / צלם: thinkstock

מחקר: המשווקים שמים X על הדור שבעמדת הכוח

עפ"י הדוח של Sparks & Honey, המשווקים פונים לבני דור הבייבי בום ובני דור המילניום, ומתעלמים מבני דור ה-X, אף שכוח הקנייה שלהם הוא הגדול ביותר

אדוורטייזינג אייג' 24.07.2016
אמיר שניידר טל ספיבק וירון פורמן / צילום:תמר מצפי

"כיף לדקלם 'סנאפצ'ט' ו'פרוגרמטי', אבל מנהלי שיווק צריכים יותר מזה"

הם פתחו דף פייסבוק כבלון ניסוי והפכו לדבר החם בעולם השיווק המקומי ■ אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן מסבירים איך הפכה קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" שייסדו לגוף משמעותי בן אלפי חברים

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2016
דומינו'ס / צילום: רויטרס

5 דרכים לבנות חוויית קנייה שתחסוך ללקוח זמן ותגרום לו לחזור

בעולם של מוצרים דומים ופנאי שהולך ונכחד, יש ערך אחד שאתם יכולים להעניק ללקוח שלכם: זמן ■ חזית הבידול הבאה

אדוורטייזינג אייג' 27.03.2016

"חברות משקיעות הרבה כסף בפרסום, וזה בזבוז של מיליארדים"

מישל פלקון, בעלי סוכנות הייעוץ טרוגון, משוכנע כי הקרב על הצרכן מתחיל ונגמר בחוויית לקוח ■ לכן, לטענתו, ארגונים צריכים להתמקד פחות במכירות ובפרסום, ולהפנות משאבים לשיפור הטכנולוגיה ולהכשרת עובדים ■ מחיר נמוך, הוא אומר, לא יגרום לקונים מאוכזבים להישאר נאמנים

מיכל רז-חיימוביץ' 21.03.2016

רוכשים את הלא נודע: טרנד "השיווק בהפתעה" צובר תאוצה

אנשי השיווק בישראל גילו שהצרכנים אוהבים ריגושים והפתעות, והם מציעים אותם בשלל מיזמים בתחומים שונים ■ כך הרגה הסקרנות את החשש מפני חתול בשק

מיכל רז-חיימוביץ' 04.02.2016

   111213141516171819202122232425   

   נמצאו 488 כתבות   |   עמוד 18 מתוך 31