שיווק

כתבות אחרונות

 
ג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון / צילום: רויטרס Rex Curry
דעה

דעה: טכנולוגיה ישראלית היא אולי הכרחית אבל לא מספיקה ליצירת הצלחה בינלאומית

מחקר חדש שהתפרסם בכתב עת מדעי בינלאומי מצא שגישה ישראלית טיפוסית המדגישה טכנולוגיה מגבילה את ההצלחה של חברות בשווקים בינלאומיים – הפתרון הוא פיתוח גישה אסטרטגית מן החוץ אל הפנים • דעה

ד"ר יואל אסרף 06.12.2019
שיווק בהתחדשות עירונית. / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מיתוג | דעה

דעה: למה כולם מדברים על מיתוג מעסיק?

בעידן של טאלנטים שבו כולם רודפים אחרי הכישרון הבא, חברות מבינות כי עובדים המחוברים למותג ולארגון שבו הם כוח עוצמתי במיוחד

 

אבי זיתן 06.12.2019
מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס

מיזם חדש: פלטפורמה לשיתוף מידע בנושאי דיגיטל, שיווק ופרסום

מאשה דשקוב, מייסדת ומנכ"ל בית הספר למקצועות הדיגיטל Digitalent, ואסף וענבר דותן, הבעלים של חברת הייעוץ BO Business Online, חברו למיזם טכנולוגי של שיתוף מידע הנקרא Update Club

ענת ביין-לובוביץ' 24.11.2019
השולמנים וביטוח לאומי/ צילום: כדיה לוי, עיבוד תמונה: טלי בוגדנובסקי
דעה

מה הסיפור של קבוצת העצמאים הלוהטת "אני שולמן"?

היכולת של קבוצת העצמאים הלוהטת בפייסבוק לייצר מהלך שיווקי שתוכנן בקפידה ובאופן מקצועי - אך לשוות לו נראות של מהלך ספונטני ואותנטי לחלוטין - היא סיפור הצלחה גדול

אבי זיתן 22.11.2019
עובדי ההייטק / צילום: Shutterstock

בהייטק שיווק זה בעצם פרסום

איפה יותר כדאי לעבוד, בהייטק או בתעשיות המסורתיות?

אורנה רודי 21.11.2019
מונית מעופפת/ צילום: מתוך אתר החברה Lilium

והרי החדשות: אכפתיות יכולה להשתלם כלכלית, ופקק הוא הזדמנות עסקית ומיתוגית

הבשורה הגדולה של כנס הדיגיטל והטכנולוגיה Web Summit Lisbon שנחתם בסוף השבוע היא לא דיגיטלית או טכנולוגית; קוראים לה פשוט Purpose Marketing • על מה בונים ב-P&G ובאיקאה, ולמה נדמה שלאנושות אין בעיות גדולות יותר מתורים?

איתי צמיר 18.11.2019
חממה לגידול קנאביס/ צילום: shutterstock א.ס.פ.קריאייטיב
דעה

צרכן נולד: האתגר השיווקי של חברות הקנאביס הישראליות

מהי הדרך לבנות מערך שיווקי לקטגוריה שלא הייתה קיימת עד כה?

 

 

אבי זיתן 04.11.2019
משחק ווידאו פורטנייט / שאטרסטוק
דעה

פורטנייט - בריאתו מחדש של מותג מצליח

פורטנייט הורידה את השאלטר ללא כל התראה ויצרה אי-ודאות המוני בקרב מיליוני המשתמשים שלה. המהלך הזה מעיד על הבנה מעמיקה של קהל היעד שלה

אבי זיתן 19.10.2019
מתוך אלבום האינסטגרם של מיכל נגרין
דעה

סופו של מותג: על נפילתה של מיכל נגרין

הגורמים שתרמו להצלחה הם גם אלה שהביאו לדעיכה של מפעל חייה

אבי זיתן 12.10.2019
מחקרי שוק יכולים להוות בסיס בתהליכי קבלת החלטות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

תשכחו מתחושת בטן: מדוע חברות רבות נעזרות בתחום המחקר?

יותר ויותר חברות מסחריות חוזרות לעשות שימוש בכלי מחקר מסורתיים לצורך תכנון מהלכים שיווקיים וקידום הפעילות העסקית של הפירמה • כיצד יכולים מחקרי שוק לסייע בהתמודדויות מול האתגרים הרבים העומדים בפני מנהלי הארגון ולהביא תועלת בתהליכי קבלת החלטות?

נתן סטולרו 18.09.2019
Apple vs. PC. לפעמים אתה דוד ולפעמים גוליית / צילום: צילום מסך

אפל כבר גילתה זאת מזמן: מותגים זקוקים לאויבים לפעמים

לפעמים הנכס הכי גדול של מותג הוא דווקא האויב שלו, שיכול לעזור לו ליצור בידול, להיתפס כאידאולוגי וכמוצלח יותר ואפילו ללכד את שורת המאמינים סביבו

ניסים מויאל, שותף במשרד הפרסום AVRAHAM 05.09.2019

מיקרו-קופי: הכירו את המילה האחרונה בדיגיטל

על המיקרו-קופי שמעתם? • מדובר על המילים שבהן משתמשים במוצרים דיגיטליים, הקשורות ישירות להנעה לפעולה, הנחיות למשתמשים כיצד לפעול והתגובות שמקבלים המשתמשים לאחר ביצוע הפעולה • איך הופכים תחום לא מוכר לקהילה תוססת ופעילה? • האזינו לפודקאסט "קומיוניקאסט" - פוטדקאסט על קהילות

טליה תורג'מן 21.08.2019
בודהה. אמונה היא עניין חברתי / צילום: שאטרסטוק

להאמין, להתפלל, לצרוך: דת המותגים עדיין רלוונטית מתמיד

למרות משבר האמונה בעשור האחרון, למותגים עדיין יש כוח שמשיק לסממנים דתיים, והם רלוונטיים יותר מאי־פעם

אבי זיתן 20.08.2019
תומר בקלש / צילום: איליה מלניקוב

חשבתם שאתם יודעים לעשות הרבה דברים במקביל? חוקר המוח מזהיר: "למולטי טאסקינג" יש מחיר

מה עושה למוח שלנו האבסת היתר של גירויים ומידע, ולמה נשים חשופות לפגיעה הרבה יותר מגברים • חוקר המוח ד"ר תומר בקלש ערך במשך שנים מניפולציות על המוח כדי לדחוף לנו יותר פרסום • עכשיו הוא חושף את הדרכים שבהן נוכל להדוף את המתקפה

שני פרידן-גפן 10.08.2019
המנכ"לים בוחרים את מותג השנה

מוונדר וומן עד ביונד מיט: המנכ"לים הבכירים במשק בוחרים את מותגי השנה שלהם

41 מנכ"לים ומנכ"ליות מהחברות המובילות במשק הישראלי כותבים על מותגים בינלאומיים שעשו שינוי משמעותי השנה, לפעמים כנגד כל הסיכויים • מי בחר בנטע ברזילי, מי בליווי'ס - ומי מתרשם במיוחד מהמהלכים של וולמארט ובסט ביי

גלובס 29.07.2019
פאנל "רב, כומר, קאדי ונזיר נפגשים לדבר על שיווק ומיתוג" / צילום: תמר מצפי, גלובס

"יהודים טובים בשיווק אבל לא בשיווק היהדות, כי עובדה שנותרנו מעטים"

כך אמר הרב נפתלי רוטנברג בפאנל "רב, כומר, קאדי ונזיר נפגשים לדבר על שיווק ומיתוג" בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • הקאדי ד"ר איאד זחאלקה: "היום כל העולם נעשה דתי יותר, בכל הדתות"

אביב לוי 23.07.2019

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 525 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 33