מנכ"ל קבוצת סלקום, אבי גבאי, הגדיר מחדש את חלוקת התחומים בחברה והעביר לסיגל את האחריות על קביעת התוכניות והתעריפים
רגולציה על חברות מסחריות שמשתמשות בדאטה עלולה להשיג דווקא את המטרה ההפוכה, אומרת סמנכ"לית השיווק של ניופאן, מורן דאי • איך נראית אסטרטגיית המבצעים שלה לנובמבר, וממי למדה שחייבים לקחת סיכונים • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק
ההימור של חברת היד2 האמריקאית על אלגוריתם שינהל עבורה רכישת ומכירת בתים, התברר ככישלון נחרץ • הביטחון המוגזם בכוחה של הטכנולוגיה הוביל ככל הנראה למדיניות ניהול סיכונים בלתי אחראית, ושוב הוכח שכאשר מדובר בקניות רגשיות גדולות - אין תחליף לקשר פרסונלי
האתגר הגדול של סמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של איקאה, אפרת צור, הוא לייצר סינרגיה בין האופליין לאונליין - שבו היא עדיין אינה שחקנית • איזה מהלך נכשל, מה הקולגות מחו"ל באו ללמוד, ומי הצליחה להפוך חנויות למקדשים • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק
לישראלים יש חיבה גדולה למותגים אבל גם חיבה למחיר, אומר ירון עמיר, סמנכ"ל השיווק של אופטיקנה • מה עשתה תרבות האינסטגרם לענף האופטיקה, איך השפיעה שנת הקורונה על מכירות האונליין, ואיזו פרסומאית מהווה עבורו מודל השראה? • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק
הגדלת היצע המותגים הבלעדיים היא האתגר הגדול היום של מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של רשת אפריל • למה שירות חשוב יותר משיווק, לאיזה תחום חדש תיכנס הרשת ב-2022, ומה גרם לה להיפטר משיטת ההנחות הגדולות • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק
מאז פרוץ הקורונה, האתגר הגדול של גיל גורביץ', סמנכ"ל השיווק של אזורים, הוא לשווק דירות לתושבי חוץ שכבר לא מגיעים לארץ • מה הטעות שעשה כשניסה לשווק לירושלמים, ואיזו חברת נדל"ן אחרת ביצעה מהלך מעורר קנאה? • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק
שולי כרמל, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של חברת תוספי המזון אלטמן, מתארת בראיון לגלובס מדוע תהליכי השקה הם כבר מזמן לא לינאריים, כיצד חיזקה את מערך הייעוץ והשירות בחברה, ומי ההשראה שלה • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק
הקורונה האיצה את השימוש של סמנכ"לי השיווק בכלים חדשניים, כולל בינה מלאכותית - כך עולה מסקר עולמי חדש שערכה סיילספורס • מה הכי מטריד אותם בעידן הנוכחי, באיזה ערוץ שיווקי הם מתמקדים, ולמה הם משקיעים הכי הרבה אנרגיה במידע ובנתונים על הלקוחות?
כל אחד מחודשי השנה העבריים יכול לשמש הזדמנות מצוינת לקמפיין שיווקי ופרסומי עבור החברה החרדית, אם רק משתמשים בשפה המתאימה • למה משתלם לקדם מוצרי חלב באוגוסט, מתי מומלץ לפרסם לימודים אקדמיים, ומתי כדאי למכור מקפיאים • מבוסס על פרק מהספר "איך למכור ארטיק לחרדים"
רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג, חושב ששירות צריך להיות חלק מובנה באסטרטגיה של חברות • בשיחה עם גלובס הוא מסביר למה הפכנו לפחות סבלניים כצרכנים וכמה חשובה אותנטיות למותגים • מדור חדש: הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק
השינויים בהרכב האוכלוסייה וגודל משקי הבית בישראל ישפיעו בעשורים הקרובים על ענפי השיווק והקמעונאות • בחברה הערבית קיים פוטנציאל להגדלת שטחי המסחר ולכניסת שחקן נוסף לשוק, ואילו בחברה החרדית צפויים להיפתח מרכזי מסחר חדשים בנוסף לרחובות החזקים
רחלי חן, סמנכ"לית השיווק של אופיס דיפו, מאמינה שבמקום להשקיע בפרסום, עדיף להתרכז בטירגוט הלקוחות • בשיחה עמה היא מסבירה מה עושים עם מוצרים ממותגים שלא נמכרים, ומי חשוב לא פחות מהצרכנים • מדור חדש: הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק
גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של AIG, מודה שפוסט חיובי בפייסבוק שווה יותר מכל קמפיין שיווקי חזק • למה המוצר שנקרא "סייף דרייב" נכשל, מה הוא למד מעמוס שפירא, ואיזו טעות נפוצה אצל החדשים בענף? • מדור חדש: הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק
בשורה התחתונה, הרעיון הוא פשוט: כדי לקבל את התשובות הטובות ביותר, צריך לשאול את השאלות החשובות והנכונות ביותר, כמו תיעדוף זירות הדיגיטל ואפיון קהל היעד • וגם: מה זה "רימרקטינג" – מילת הקסם הדיגיטלית שרבים נוטים לשכוח?
במציאות המבולבלת והלא יציבה של ענף התעופה, הציבור מצפה ש"יעשו לו סדר" • חברה שתדע לספר את הסיפור נכון ולהראות את המאמץ שהיא עושה עבור הלקוח מאחורי הקלעים, תזכה להערכה - ויותר מזה, הוא ייקשר אליה רגשית ויירד עוד שלב במשפך השיווקי
בינה מלאכותיתטיקטוקטכנולוגיה: בינה מלאכותיתישראל במלחמהכנס MAD 2024משפיעניםפרסוםקמעונאותרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי