שיווק

כתבות אחרונות

 
מרגוט רובי וריאן גוסלינג בסצנה מתוך הסרט / צילום: Associated Press, Warner Bros. Pictures

אחוזה ב־Airbnb וקולקציות בגדים: מה עומד מאחורי קמפיין השיווק האגרסיבי של הסרט ברבי

יותר משנה לפני שהסרט החדש על הבובה המפורסמת יצא לאקרנים, החל אחד הקמפיינים הנוצצים שהוליווד ראתה: מעשרות שיתופי־פעולה עם מותגי אופנה וקוסמטיקה, דרך קולקציית בגדים וירטואלית ועד לאחוזה להשכרה בדמות "בית החלומות" הוורוד מהסרט • ולטירוף השיווקי הזה יש סיבה טובה, בחברה של ברבי, מטאל, מקווים שהסרט החדש יציל את המותג הדועך

עדי טננבאום 22.07.2023
הפקולטה לניהול. מחקר בדק אילו פרסומות הן המשפיעות ביותר על קהל הצרכנים / צילום: Shutterstock

סקס, הומור, פחד או היגיון: מחקר בדק אילו פרסומות הן המשפיעות ביותר על קהל הצרכנים

ניתוח השוואתי מקיף בדק את אסטרטגיות השכנוע הנפוצות בפרסום ואת ההשפעה שלהן על הצרכנים • התוצאה אולי לא תפתיע אותכם, אבל כן, סקס מוכר • הפקולטה - מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

פרופ' יעקב הורניק 19.07.2023
יהונתן בגס, סמנכ''ל שיווק, יפעת בקרת פרסום / צילום: שלומי יוסף

יהונתן בגס, סמנכ"ל השיווק ביפעת: "המשפיענים הם מעצמה"

בחברת יפעת פיתחו את מדד ה-MIV למדידת האפקטיביות של משפיענים, אשר מסייע למותגים לדייק את האסטרטגיה השיווקית שלהם • בכנס MAD של גלובס שיתף יהונתן בגס, סמנכ"ל השיווק והמוצרים בחברת יפעת, שגם בנקים, חברות תעופה ומשרדי ממשלה כבר עמוק בזירה הזו, ולא רחוק היום שגם הפוליטיקאים יצטרפו

גלית חתן 19.07.2023
נדב חנין, סמנכ''ל שיווק ודיגיטל, אל על / צילום: תמר מצפי

נדב חנין, סמנכ"ל השיווק באל על: "חוויית השירות בטרמינל תשתנה"

בחברת התעופה הישראלית אל על בחרו לספר סיפור חדש של המותג, באמצעות שפה דיגיטלית חדשנית, אבל איך מתחילים בכלל דבר כזה? ? וגם, איך תיראה חוויית הטיסה בשילוב טכנולוגיות AI?

שירה ספיר 19.07.2023
במבה שזורה בחיי הישראלים / צילום: Shutterstock, defotoberg

הבמבה של אסם עקפה את המותג הבינלאומי וכבשה את המקום הראשון במדד המותגים

דווקא בשנה שאופיינה בגל התייקרויות, במהלכה נכתבו מילים רבות על ירידה בנאמנות הצרכנית, במבה של אסם היא המותג הישראלי הראשון שכובש את פסגת המדד • כיצד הצליחה הבמבה לעקוף מותגי ענק כמו קוקה־קולה וגוגל, ומה הופך אותה לכה מיוחדת?

שירה ספיר 19.07.2023
ההצלחות הבולטות של המתחרים / צילומים: מתוך ערוץ היוטיוב, shutterstock, יח''צ, איל יצהר

מאל על ועד המחאה: מנהלי השיווק מפרגנים לקמפיינים ישראלים

הסמנכ"לים שמאחורי מהלכי השיווק הגדולים במשק בוחרים את ההצלחות הבולטות של המתחרים • חלק שני בפרויקט מיוחד מתוך מדד המותגים של גלובס, שיופץ השבוע

גלובס 18.07.2023
ההצלחות הבולטות של המתחרים / צילומים: מתוך ערוץ היוטיוב, shutterstock, יח''צ, איל יצהר

מנהלי השיווק מפרגנים לקמפיינים ישראלים

הסמנכ"לים שמאחורי מהלכי השיווק הגדולים במשק בוחרים את ההצלחות הבולטות של המתחרים • חלק ראשון בפרויקט מיוחד מתוך מדד המותגים של גלובס, שיופץ השבוע

גלובס 17.07.2023
טל גוילי לקנר, מנכ''לית חברת Designit TLV, / צילום: רוני כנעני

המנהלת שעוזרת לגופים הגדולים במשק להתחבר ללקוחות שלהם

טל גוילי לקנר, מנכ"לית חברת המיתוג והייעוץ האסטרטגי Designit TLV, משכללת את הצעות הערך של ארגונים כמו שופרסל, yes ואל על - וגם של מתחרים כמו בנק לאומי • "אנחנו מתעסקים עם תחרות מאוד צפופה, אבל שומרים על חומות סיניות", היא מסבירה בראיון לגלובס. "הרעיון הוא להפוך מוצר או שירות קיים ליותר חכם, חד ונכון"

שירה ספיר 13.07.2023
שיתוף הפעולה בין איקאה ללגו הפך למכפיל כוח / צילום: Shutterstock

7 טעויות נפוצות בשיתופי-פעולה בין חברות, והדרכים לתקן אותן

בתקופות של האטה, כאשר תקציבי השיווק נחתכים, עוד ועוד חברות מנסות לייצר מהלכים משותפים במטרה להפחית עלויות או להגיע לתוצאות ביתר קלות • מתי דווקא לשותפה הקטנה יש יתרון, למה לא חייבים להשקיע באותה מידה, ואיך נמנעים מקמפיין מבולבל

שרון ישראל 10.07.2023
רכב משלוחים שופרסל אונליין / צילום: בר לביא

שוק האונליין צפוי לגדול ב־25% תוך חמש שנים. האם הקמעונאים ערוכים לכך?

האיקומרס רשם גידול של 46% בחמש השנים האחרונות, שבחלקו בא על חשבון רכישות בחנויות הקמעונאיות המסורתיות • בעוד שבתחום ההסעדה ובמוצרים שאינם מזון מדובר כבר בשליש מנתח השוק, הסופרמרקטים "תקועים" על כ־10% בלבד

תמיר בן שחר 05.07.2023
גינה פרטית בפרויקט של חברת קרסו בתל אביב / הדמיה: סטודיו ברנד

נינג'ה בחצר, חדר טיפולים בפנים: כך משתנות אסטרטגיות השיווק למבני מגורים

מתחמים ושירותים ייחודיים בבניינים היו מקובלים בעבר בשוק היוקרה בלבד, אולם התחרות והקיפאון היחסי בשוק המגורים מחייבים יזמים להגדיל את היצירתיות גם בפרויקטים "סטנדרטיים" • עבורם מדובר בעלות שולית לא גבוהה, בעוד דמי הניהול של הדיירים רושמים קפיצה חדה

תמיר בן שחר 20.06.2023
הפרסומת של קוקה קולה. שימוש ב־AI / צילום: צילום מסך מיוטיוב

תגבירו את הקצב: כך ישתנה עולם הפרסום בעידן הבינה המלאכותית היוצרת

קוקה־קולה כבר הציגה פרסומת מרהיבה ראשונה, ב־BMW ישראל ערכו "מבחן דרכים", וגם גוגל, פייסבוק ולינקדאין מכניסות כלי AI ליצירת פרסומות • כשהענף כולו מאמץ סטנדרטים חדשים של מהירות, הצרכנים עומדים לפגוש כמות קמפיינים גדולה מאי־פעם

אייל מרקוס 18.06.2023
גיל סתיו / צילום: איל יצהר

הוא התחיל כטכנאי כבלים. היום הוא עומד בראש חברת פינטק

"טיסת השוקולד נפלה בקדנציה שלי כסמנכ"ל שיווק בישראייר, זו הפעם הראשונה שבה נתקלתי בתקשורת במלוא עוזה. אבל הבנתי שיש שני צדדים לסיפור, וכל העם הוא לקוחות שלנו" • שיחה קצרה עם גיל סתיו, מנכ"ל בלנדר ישראל

דורון אביגד 17.06.2023
מבצע חיסול המלאי של קסטרו בינואר האחרון / צילום: איל יצהר
קמעונאות | ניתוח

הנפגעים הגדולים מהמצב הכלכלי: ענף האופנה ומוצרי הספורט

ההתרחשויות בכלכלה העולמית והמקומית משפיעות על הצריכה בישראל במגמה מעורבת • בבחינה ענפית שערכו צ'מנסקי בן שחר ומערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי  שבא עבור גלובס לחודשים מרץ עד מאי 2023, עולה כי השחקנים בשוק יידרשו לייצר אסטרטגיות שיווקיות חדשות

תמיר בן שחר 13.06.2023
מחאת אוהדי הפועל ת''א על הסרת הפטיש והמגל מסמל הקבוצה / צילום: צילום מסך מאתר ספורט1

הגיע הזמן להפנים: מותגים שייכים לצרכנים, לא לחברות ולמנהלי שיווק

הרעיון שהלקוח צריך לעמוד במרכז, ולא המוצר או השירות, ידוע לכל איש שיווק - אבל מבט על הפסקת הפרסומות מגלה כי לרוב התובנה הזו לא מיושמת • במקום להתרכז ברשימת תכונות וסופרלטיבים, עדיף לייצר מסרים שרלוונטיים לחיים של כולם, בכל רגע נתון

אלון וינפרס 12.06.2023
ליאור פוזין, מנכ''ל Auto-DS / צילום: שלומי יוסף

המערכת שמלמדת סוחרי אינטרנט מה כדאי למכור ואיך, בלי להחזיק בסחורה

חברת התוכנה AutoDS פועלת בתחום הצומח של הדרופ שיפינג, בזירות מסחר כמו איביי, שופיפיי ופייסבוק • עם מכירות של 150 מיליון דולר בשנה, לאחרונה רכשו המייסדים את המתחרים

שירה ספיר 01.06.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 525 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 33