שיווק

כתבות אחרונות

 
סופרמרקט בישראל. חשוב לקבל פרספקטיבה מאירופה / צילום: Shutterstock

העלאת מחירים היא כלי בידי המנכ"ל. בעת הזו, עדיף לצמצם אותה למינימום

הרגישות הצרכנית הגבוהה בזמן מלחמה, יחד עם העמדה האגרסיבית של הרגולטור שדורש מהיצרנים "להיכנס מתחת לאלונקה", דורשות פעולה ממותנת יותר מצד חברות במשק

טל רבן 15.02.2024
גיל רוזן, נשיא חטיבת השיווק באמדוקס / צילום: צילום מסך מלינקדאין

התחזית: שיווק בשידור חי, קמפיינים מותאמים אישית וסיפור מותג שניסח AI

הגדלת המעורבות הרגשית של הצרכנים היא אחד האתגרים הגדולים בשיווק • בשנה הקרובה צפוי חיבור הדוק יותר בין הטכנולוגיות החדשות למאמצים האסטרטגיים, אך חשוב לא לפגוע באנושיות ובאותנטיות של המסר

שרון ישראל 17.01.2024
יוצר התוכן משה כורסיה. ''אותה שפה, רק במילואים'' / צילום: צילום מסך מטיקטוק

התחזית ל־2024: טיקטוק יהפוך לזירת מסחר, ומעסיקים יהפכו עובדים למשפיענים

מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל מתמודדים מותגים עם שאלות על התנהלות נכונה ברשתות החברתיות, עבודה עם יוצרי תוכן ובניית התקציב השיווקי • לי מלאך, בעלת סוכנות הסושיאל לימה, מציעה להם כללי עשה ואל תעשה, ומשרטטת את המגמות שיובילו בשנה הקרובה

גלית חתן 28.12.2023
מנהלי השיווק נערכים ל–2024 עם קמפיינים צנועים ותקציבים מאתגרים / אילוסטרציה: Shutterstock

מנהלי השיווק נערכים ל-2024 עם קמפיינים צנועים ותקציבים מאתגרים

המחיר הכלכלי של המלחמה, שעדיין לא ידוע מתי תסתיים, מחייב את מחלקות השיווק בארגונים לפעול בשני כיוונים: מהלכי נתינה תדמיתיים לצד מהלכי מכירות • המומחים ממליצים לתת הטבות עם ערך כדי להרוויח נאמנות בהמשך, וגם ללמוד מהמקרה של אוקראינה • לקראת 2024, פרויקט מיוחד

שירה ספיר 13.12.2023
פרינגלס של פרוקטר אנד גמבל / צילום: Shutterstock

בכיר בפרוקטר אנד גמבל חושף: כך אנחנו נלחמים במותגים הפרטיים

אנדרה שולטן, מנהל הכספים של פרוקטר אנד גמבל, פרש את משנתו לגבי ההתמודדות מול המותגים הפרטיים בוועידת השיווק של מורגן סטנלי: "אנחנו רואים שהמותג הפרטי באירופה צומח, אבל בכל קטגוריה שהוא צומח, גם אנחנו צומחים"

גלית חתן 10.12.2023
איך לגבש תוכנית פרסום בזמן מלחמה / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

איך לגבש תוכנית פרסום בזמן מלחמה

המומחים ממליצים לחברות להחליף את הקלישאות כמו "ביחד ננצח" בשיווק יוזמות ותרומות למען המאמץ המלחמתי • וגם: מתי הפרסומות יחזרו למתכונת שגרה? • שאלת היום, מדור חדש

שירה ספיר 06.12.2023
עד כמה מהלכי התגייסות של חברות מועילים להן שיווקית? / איור: גיל ג'יבלי

האם התגייסות חברות למאמץ המלחמתי מועילה להן שיווקית?

סקר שבחן את הלך־הרוח הצרכני במלחמה מעלה כי מהלכים שמובילות החברות זוכים לאהדה בינונית־גבוהה • כ־50% מוכנים לשלם על כך פרמיית מחיר

שירה ספיר 29.11.2023
מערך השיווק של הישראליות בחו''ל בזמן מלחמה / איור: גיל ג'יבלי

חברות לא יכולות לבקש חמלה מצרכנים בחו"ל בזמן המלחמה

החברות הישראליות שפועלות בשוק הגלובלי נדרשות לבחון מחדש את מערך השיווק שלהן ולעדכן מסרים • חשוב לשדר יציבות ואיתנות למרות הקושי, אך כדאי להימנע ממיצוב פוליטי

שרון ישראל 27.11.2023
מסך עם תמונות חטופים בסניף מקדונלד'ס / צילום: טלי בוגדנובסקי

יותר מ־200 מותגים הביעו תמיכה בישראל. מדוע אחרים לא מצטרפים?

חברות רבות מביעות עמדה בנוגע למלחמת חרבות ברזל ומגנות את מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר • קריאות תמיכה בישראל הובילו לחרם צרכנים על חברות שהביעו עמדות פרו-ישראליות • האם זהו רק טריק שיווקי וכיצד החברות מושפעות מדור ה-Z?

גלית חתן 21.11.2023
בחזית ה-AI. על בינה מלאכותית ורגולציה / צילום: Shutterstock

מקופסאות שימורים ועד מסאז': מה אנחנו קונים בזמן מלחמה, ולמה היא גורמת לנו לצרוך יותר

בעת איום קיומי צרכנים פונים לרכישות המעניקות תחושות שליטה, שגרה, נורמליות ושייכות • הבנת הצרכים הללו יכולה לסייע לנו להתמודד עם האתגרים, אך גם לא להיסחף בהוצאות • הפקולטה - מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

פרופ׳ דנית עין-גר 18.11.2023
הקוטג' עם קריאה להחזרת חטופים / צילום: תנובה

המותגים הגדולים בישראל מתגייסים למען החטופים בעזה

שופרסל, ויקטורי, תנובה, אל על, מקדונלד'ס וחברות נוספות יצאו במהלכים שמעלים את נושא החטופים למודעות הישראלית והבינלאומית • מה שבימים רגילים היה יכול להיתפס כניצול ציני, מתקבל כקידום ערך חשוב ומעורר הזדהות, במטרה להשפיע על הנהגת המדינה

שירה ספיר 16.11.2023
הוריקן הארווי / צילום: יוטיוב

השיעור שמותגים יכולים ללמוד מאפל, גוגל ופורד על התנהלות בזמן אסון

מציאות מעורערת, הנחות יסוד מאיימות ומשאבים מידלדלים הם מנת חלקם של מותגים רבים בזמן מלחמה • הפתרון מתחיל בחיבור יצירתי בין הצעות הערך הקיימות למצב המנטלי של הצרכנים, וממשיך בתרגום מיידי לשטח

אלון ויינפרס ועטרה בילר 13.11.2023
סחורה על המדפים בהול פודס. קשה לקנות שטח מדף / צילום: Shutterstock

כשישראל צועדת למיתון חריף, המכירות בחו"ל יכולות להיות גלגל הצלה

התקררות הכלכלה העולמית ועליות הריבית הן רק קולות רקע למחיר שהמלחמה תגבה מהמשק כולו. בשלב זה בלבד מעריך האוצר שהיא תעלה לקופת המדינה 200 מיליארד שקל • כדי להתגבר על הירידה בהכנסות, יצרנים מקומיים יכולים לפנות לחו"ל

חנן שטיינהרט 12.11.2023
ימי הקניות של השנה / איור: גיל ג'יבלי

נובמבר הגיע: כך מתכננות החברות הגדולות במשק לקיים את ימי הקניות

להפוך את בלאק פריידיי לבלו נובמבר, לתת דגש על סחורה כחול־לבן ולהעמיק את ההנחות: אחרי חודש של ירידה חזקה במכירות בעקבות המלחמה, סמנכ"לי השיווק מחפשים דרכים לקיים את ימי הקניות של השנה - אבל קצת אחרת • כתבה שלישית בסדרה

שירה ספיר 08.11.2023
רגע אמת שיווקי: מה לעשות ומה לא לעשות בזמן מלחמה / איור: גיל ג'יבלי

לסובב את גלגלי המשק: הפתרונות של מנהלי השיווק לפעילות בזמן מלחמה

אחרי השבועות הראשונים של ההלם והכאב בעקבות התקפת הטרור הרצחנית, הכלכלה חוזרת לעצמה לאט־לאט, אך בחברות הגדולות עדיין לא בטוחים כיצד נכון להתנהל • סמנכ"לי השיווק מדברים על תחושת התגייסות, רגע אמת וחיבור לצרכים העולים מהשטח • כתבה שנייה בסדרה

שירה ספיר 01.11.2023
הדילמה של מנהלי השיווק / איור: גיל ג'יבלי

הדילמה של מנהלי השיווק: איך נכון לקדם מותגים בזמן מלחמה

המציאות הנוכחית מייצרת סדרי עדיפויות חדשים במשק, וגם בענף השיווק נדרשים לערוך התאמות ולהציב במרכז ערכים שונים • מהם המהלכים שכדאי לקדם כעת, איך לשמור על רגישות לרצונות הצרכנים, ואיך להגדיל מכירות בלי להיתפס בציניות • כתבה ראשונה בסדרה

שירה ספיר 31.10.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 525 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 33