שיווק

כתבות אחרונות

 
להיכנס לראש של הצרכן / איור: גיל ג'יבלי

מנהלי השיווק של החברות הגדולות מנסים להיכנס לראש של הצרכן

מנהלי השיווק של החברות הגדולות במשק מסמנים מגמות לשנה הקרובה: מה יהיו החידושים המובילים ביחסים עם הלקוח, ואיך לבלוט בין המדפים ובתוך שטף המידע • פרויקט מיוחד, חלק ראשון

גלובס 10.10.2022
שימור לקוחות. סמנכ''לי השיווק כבר לא רודפים אחרי לקוחות חדשים, ומתמקדים בקיימים / צילום: Shutterstock

סמנכ"לי השיווק כבר לא רודפים אחרי לקוחות חדשים ומתמקדים בקיימים

סקר סמנכ"לי השיווק של דלויט דיגיטל ואיגוד השיווק בחן את האתגרים העכשוויים בענף • שליש מהמשיבים מצהירים כי יקטינו את תקציב הפרסום המסורתי, מחצית ישקיעו במערכות טכנולוגיות • בניגוד לעבר, היום הגדרת התפקיד כוללת גם תחומים כמו ניהול אנליזה ודאטה

שירה ספיר 22.09.2022
אילן סיגל, מנכ''ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי / צילום: רמי זרנגר

החלטה ראשונה של מנכ"ל פלאפון אילן סיגל: סוגר את תתי-המותגים

אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון הנכנס, החליט להפסיק מסלולי לקוחות המבוססים על שיתופי־פעולה עם חברות אחרות • במהלך השנים היו לפלאפון שיתופי־פעולה רבים עם רשתות גדולות, בהן PMOBILE עם באג, EMOBILE עם אלקטרה, קרביץ מובייל ועוד

גד פרץ 18.09.2022
אליזבת השנייה, מלכת בריטניה המנוחה. מכובדות בעידן ההתלהמות / צילום: Associated Press

4 דברים שמנהלי שיווק יכולים ללמוד מהמלכה אליזבת השנייה

לנהל שיח מכובד ולא מתלהם, לשמור על עקביות במסרים, להיות מחויבים לאג'נדות המוצהרות ולעודד חדשנות אמיתית • ערכי המותג של מלכת בריטניה, שהלכה בשבוע שעבר לעולמה, יכולים לספק השראה לחברות ולארגונים גם בישראל

משה רדמן 11.09.2022
אם ובת בסרטון Toxic influence של דאב / צילום: מתוך קמפיין דאב
מדד המותגים 2022 | מדד המותגים

סקר מדכדך אחד ששינה את כל התפיסה השיווקית של חברת דאב

מותג הטיפוח החליט להעמיד את ההערכה העצמית הנמוכה של נשים בכל רחבי העולם במרכז המאמץ השיווקי של המותג • מותגים אחרים כבר הלכו בעקבותיו • מדד המותגים 2022

מיכל ברוורמן-בלומנשטיק 30.08.2022
אורי קילשטיין, מנכ''ל קרפור ישראל / צילום: סיון פרג'
קרפור | בלעדי

נערכת לכניסה לארץ: קרפור ישראל יוצאת במכרז לניהול המדיה בסניפים

לגלובס נודע כי קרפור החליטה להחליף את TMI, שסיפקה שירותי שיווק קמעונאי לסניפי יינות ביתן ומגה • החברה יוצאת במכרז כדי לבחור את החברה שתהיה אחראית על עיצוב המדיה והפרסום של המוצרים והמותגים בסניפים

שירה ספיר 28.08.2022
תום אורבך, מפתח כלי הפוסטים הוויראליים בלינקדאין

היזם הישראלי שהבין איך להפוך פוסטים בלינקדאין לוויראליים. ואז מינף את זה לאקזיט

תום אורבך יצר מחולל פוסטים ויראליים ללינקדאין לאחר שהבין מה הופך טקסטים בפלטפורמה החברתית לבולטים, וכעת הוא מוכר את הכלי בעל ה-1.6 מיליון משתמשים לסטארט-אפ אמריקאי • סכום הרכישה לא פורסם, אך אורבך מתגאה מאוד ב"אקזיט קטן"

נבו טרבלסי 28.08.2022
הפקולטה לניהול.  4 שאלות שמנהלים חייבים לענות עליהן לפני שבונים אסטרטגיית פיתוח עסקי / צילום: Shutterstock

4 שאלות שחייבים לענות עליהן לפני שבונים אסטרטגיית פיתוח עסקי

אחת ולתמיד: מה ההבדל בין פיתוח עסקי, שיווק ומכירות, ולמה פיתוח עסקי חשוב כל כך בעולם של היום • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

ד"ר אייל בנימין 18.08.2022
אורי לייזרוביץ' ונועה קולר בקמפיין דנונה של שטראוס / צילום: צילום מסך

דווקא השופטת הקשוחה אסטלה הופכת את הפרסומת של דנונה לאהובה ביותר

תוכניות הריאליטי בייק אוף ורוקדים עם כוכבים כבר מזמן לא באוויר, אך הצופים עדיין אוהבים את הקונדיטורית הרצינית - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בלי כוכבי קופה ראשית אבל עם השקעה כספית גבוהה, בזק מתמקמת במרכז הטבלה

גלית חתן 18.08.2022
דברים שלמדתי מהמותג שהקימה קים קרדשיאן / צילום: Associated Press
מדד המותגים 2022 | מדד המותגים

דברים שלמדתי מהמותג שהקימה קים קרדשיאן

לפני שני עשורים נכנסה קים קרדשיאן לתודעה כשהופיעה בסדרת הריאליטי המפורסמת • מאז היא מיצבה עצמה כאשת עסקים בעלת מותגים יוקרתיים, ויכולה לספק לכולנו שיעור מאלף בשיווק • מדד המותגים 2022

ניצן לביא 31.07.2022
גלי בראון. צולם במוזיאון האשליות, נמל ת''א / צילום: איל יצהר

"משפיענים מובילים מרוויחים מעל 200 אלף שקל בחודש": סוכנת כוכבי האינסטגרם חושפת הכל

גלי בראון, העורכת המיתולוגית של "ערב טוב עם גיא פינס", המציאה את עצמה בקורונה מחדש כסוכנת של משפיעני רשת כמו קורין גדעון, אורטל עמר ונדיר אליהו • אם זה נשמע לכם כמו שינמוך בקריירה, אתם כנראה לא מבינים במה מדובר: "משפיענים הם אנשי מכירות לכל דבר. זה ערוץ הקניות החדש" • מדד המותגים 2022

דורון אביגד 30.07.2022
יגאל ברקת, סמנכ''ל השיווק בבנק הפועלים, בוועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר

סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים: "מי שסופר לידים והקלקות, חי בעולם הישן"

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, אמר בוועידת MAD של גלובס כי "הטכנולוגיה השיווקית צומחת בקצב אדיר; מספר החברות קפץ ב־5,233% בין 2011 ל־2020" • כמו כן חשף ברקת באירוע ארבעה סטארט-אפים שבהם משקיעים בפועלים הייטק

יובל ניסני 20.07.2022
ארטיק קראנץ' פיסטוק / צילום: שירה ספיר

אלף שקל לקרטון קראנץ' פיסטוק: השיעור שנסטלה נותנת למתחרים

השלגון שיצא לשוק במהדורה מוגבלת הפך קשה להשגה, מה שהוליד "שוק אפור" חוצה גילאים ומדיות - ומיצב אותו כאחד המותגים הנחשקים בקיץ הנוכחי • כיצד פועלת הפסיכולוגיה הצרכנית, עד כמה אחראיות הרשתות החברתיות ליצירת הביקושים, ואיך נוצר החיבור עם וולט

 

שירה ספיר 06.07.2022
אבי זינגר, מנכ''ל ובעלים בן & ג'ריס ישראל / צילום: אלי דסה

כולל יהודה ושומרון: בן אנד ג'ריס תמשיך למכור גלידה בכל רחבי ישראל

בהסדר שנחתם עם חברת יוניליוור העולמית הוסכם כי בן אנד ג'ריס הישראלית תמשיך לייצר ולמכור גלידה בכל רחבי ישראל כולל ביהודה ושומרון • בכך מסתיימת הסערה שהחלה לפני שנה סביב חברת הגלידות

שירה ספיר 29.06.2022
חנות word בקניון G, כפר סבא / צילום: ערן לם

מה עומד מאחורי רשת האופנה החדשה WORD, ולמה היא תפעל רק מחוץ לתל אביב?

רשת האופנה החדשה WORD, שהקימה קבוצת 911 אופנה של אורי רייז, פתחה עד כה ארבעה סניפים: באילת, כפר סבא, נתניה ובבאקה אל-גרבייה • לדברי רייז, שמשמש גם כמנכ"ל, "בהמשך השנה נפתח חמישה סניפים נוספים - בחיפה, יהוד, פתח תקווה, הקריות ואזור חדרה, ואנחנו במו"מ למקומות נוספים" • אירועים ומינויים

שירה ספיר, רועי ויינברגר וגלית חתן 27.06.2022
רן רסקה / צילום: רזידנט

מקרן הון סיכון לחברת מזרנים שמגלגלת מאות מיליוני דולרים: המסע של רן רסקה

משבר הקורונה הקפיץ את המכירות של חברת רזידנט, והפך אותה לאחת החברות הצומחות ביותר באיקומרס • בראיון ראשון מסביר המייסד והמנכ"ל המשותף איך הופכים תחום משעמם לאטרקטיבי, מדוע החליט להיכנס גם ל-4,000 חנויות פיזיות, ולמה הוא לא מתעניין בשוק הישראלי

שירה ספיר 14.06.2022

   2345678910111213141516   

   נמצאו 531 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 34