תלמה בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
אושר דיון בייצוגית נגד אסם ויונילוור בגין משקל דגני הבוקר
התובעים הלינו על כך שדגני תלמה של יוניליוור ודגני נסטלה של אסם אינם ארוזים במשקלים אחידים ■ ביהמ"ש: מתקיימים תנאי הסף לאישור התובענה
  
 
ארגוני המחאה למנכ"ל יוניליוור: "בטלו את עליית המחירים"
ארגוני מחאת הצרכנים במכתב לפאול פאולמן: "למשוך את איום העלאת המחירים מעל ראשו של הצרכן הישראלי. איננו מסוגלים לספוג את עליית המחירים הזו" ■ דוחים את הקשר בין עליית מחירי הסחורות לעליית מחירי המזון
  
 
צפו ברשימה: יוניליוור מייקרת מאות מוצרים
בין המוצרים: דגני בוקר תלמה וכריות, מרגרינה בלובנד, מחמאה ומזולה, אבקות מרק של קנור, מיונז תלמה, מרכך כביסה בדין, סבוני דאב - וזו רק ההתחלה ■ קמעונאי בכיר: "ראיתי את המחירון, ונהיה לי חושך בעיניים. הם הלכו רחוק מדי"
  
 
כשמחיר הסחורות ירד - יוניליוור לא הוזילה מוצרים
יוניליוור הזדרזה להכריז שלשום על העלאת מחירי מוצרים של עד 6% בטענה כי מחירי הסחורות עלו, אך כשמחירי הסחורות ירדו - היא לא הורידה מחירים ■ וגם: בישראל משלמים 33%-283% יותר על מוצרי יוניליוור מאשר באנגליה
  
 
יוניליוור: נייקר מוצרים עד 6% אחרי החגים "מתוך התחשבות"
עליית המחירים תחול אחרי חגי תשרי ■ "ישראל יקרה לנו": "חברה שתעלה מחירים – לא נקנה ממוצריה" ■ רמי לוי: "יתר הספקיות ילכו בעקבות יוניליוור"
  
 
רשת אושר עד הורידה מהמדפים מוצרים של יוניליוור
בסניף אושר עד נתלתה כרזה בה נכתב כי מוצרי יוניליוור הורדו מהמדפים בסניפי הרשת בשל התייקרות במחירי הקנייה הקמעונאיים של החברה
  
 
תלמה קיצרה פרסומת ל"קוקומן קוקיס" עקב תלונות לרשות השנייה
לרשות השנייה הגיעו עשרות פניות של משפחות מאמצות נגד הפרסומת ■ לבקשת הרשות השנייה קיצרה תלמה את הפרסומת והשמיטה את הקטע העוסק באימוץ
  
 
בדיקת "גלובס" בשוק דגני הבוקר: המחיר עלה, המכירות ירדו
אחרי 7 שנים של פריחה ועלייה במכירות, שוק דגני הבוקר ספג ב-2011 מכה, ורוב המותגים ירדו ריאלית במכירות ■ "שוגי" צנח ב-27% ■ "פיטנס", המותג היקר בשוק, הצטמק ב-19% ■ גם המותג "כריות" של תלמה, הנמכר ביותר בשוק, נפגע
  
 
יוניליוור מפטרת עשרות עובדים במפעלי ורד הגליל ותלמה
יוניליוור: לכל העובדים המפוטרים הוצע לפרוש בפרישה מוקדמת בתנאים מועדפים
  
 
התרגיל המסריח של יוניליוור: הקפיצה מחירי מוצרים בעד 51% - וכעת מוזילה אותם באחוזים בודדים
יוניליוור הודיעה אתמול על הוזלת מוצרים ■ בדיקת "גלובס" מגלה: להוזלה קדמו העלאות מחירים אגרסיביות למדי ■ כך, למשל, זינק מחיר מיונז ב-17.6% השנה - וכעת מוזל רק ב-7.5% ■ החברה "עיוותה" גם את המחירים בהודעה לתקשורת
  
 
האיום עובד: יוניליוור תוזיל 22 מוצרים ב-5%-10%
המוצרים שיוזלו הם בלו-בנד, חרדל ומיונז תלמה, מרק דגש קנור וקונפיטורה 778 ■ עם זאת, יוניליוור לא הוזילה את דגני הבוקר של תלמה, למרות שאלה מהווים חלק נכבד ממכירותיה
  
 
יוזמי חרם הקוטג' לשטראוס, אסם ויוניליוור: "הוזילו מוצרים ב-30% - או שנפתח בחרם"
אחרי שהכריע את תנובה - הצרכן הישראלי קיבל תיאבון ■ איציק אלרוב: "אנו דורשים שהמטרנה של אסם תימכר ב-45 שקל בכל הארץ, ולא - נחרים את כל מוצרי אסם"
  
 
אפרת אהרוני
לוגו-לנד
משרד החינוך מעודד הרגלים של תזונה בריאה בבית-הספר. באדיבות תלמה, כמובן
לשלל הדאגות של משה (שם בדוי) עם כניסת בתו לכיתה א' מתלווה דאגה נוספת: החשש מעירוב מסרים שיווקיים בעולמה החינוכי של התלמידה הטרייה....המשך
  
 
בטוחות שהצרכן הישראלי פראייר מוחלט: בואו להציץ ברשימה השחורה של החברות שהקטינו תכולת מוצרים, לא הוזילו מחיר בהתאם - וקיוו שלא נשים לב
בימים שבהם ההמונים דורשים לצדק חברתי, מצאו כמה חברות מסחריות פתרון יצירתי ■ רוב הצרכנים לא מבחינים בשינוי הגודל - ומשלמים תוספת של עשרות אחוזים ■ בדיקת "גלובס"
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2 מיליון שקל
אירועי ה-BEAUTY CITY הקפיצו את סופר-פארם אל ראש טבלת המותגים המושקעים
  
 
יוניליוור מצטרפת לחגיגת העלאות המחירים
אחרי שאתמול הודיעה אסם על העלאת מחירים בשיעור של 4%-10%, היום הצטרפה לגל גם חברת יוניליוור - שהודיעה לרשתות השיווק על העלאת מחירים בשיעור של 5%-15%
  
 

<    123456    >

   נמצאו 84 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988