את החדירה לשוק הקמעונאי תעשה חברת המזון באמצעות חברת דורו איטליאן פרודקט, שהיא רכשה את השליטה בה לפני שנה • באופן חריג, החדירה לשוק תחל דווקא בחנויות הפרטיות
ל"גלובס" נודע כי קבוצת תנובה תצא בקרוב למכרז על תקציב הפרסום של תנובה מזון בהיקף של כ-8-10 מיליון שקל • בנוסף יוצא לדרך מחדש המכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית, שנעצר בשלביו הראשונים בגלל משבר הקורונה
החברה תחל בשבוע הבא לשווק מהדורה מוגבלת של מארז סדרת הגבינות המיוחדות שלה ומארז איטלקי הכולל פסטות טריות • משבר הקורונה גרם ליצרניות מזון רבות בימים האחרונים לפנות ישירות לצרכנים
הפגיעה במכירות שוק ההסעדה ובתי המלון, שמהווה חלק מהותי מהמכירות של תנובה, גרמה לירידה של 50% במכירות החברה לשוק זה • המנכ"ל אייל מליס: "מדובר על 5-10 מיליון שקל שלא ישולמו"
וגם: חברת תנובה תרמה מאות אלפי מוצרי מזון לכ-5,000 משפחות נזקקות שנמצאות בהסגר ביישובים אלעד, בעאנה ודיר אל אסד • השיחה
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של משרד הבריאות "מפגשים הם סכנת חיים", באמצעות לפ"מ • בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת תנובה עם קמפיין "חפשו בגוגל זמן משפחה"
הקמפיין "להתאסף ביחד עם תנובה", הפונה למגזר הערבי לקראת חג הרמדאן, מלווה את תנובה מספר שנים, ובחברה לא שינו אותו גם השנה, זאת למרות משבר הקורונה וההנחיות לריחוק חברתי • תנובה בתגובה: "אנו בוחנים מחדש את הסיסמה"
לפי נתוני סטורנקסט, בגלל משבר הקורונה ועיתוי חג הפסח הציבור רכש במרץ 2020 מזון ומשקאות ב-1.2 מיליארד שקל יותר מאשר במרץ אשתקד
הרשות הפלסטינית הפסיקה לרכוש מוצרים ממחלבת אלון תבור של תנובה, לאחר שהתגלה כי אחד העובדים במחלבה נדבק בקורונה • מנכ"ל משרד הבריאות לשר הכלכלה הפלסטיני: "אני מאשר כי כל מוצרי תנובה בטוחים לצריכה ומותרים לשיווק בישראל וברשות הפלסטינית"
מה הוביל את הרשות הפלסטינית לעצור זמנית רכישת מוצרי חלב ממפעל תנובה שבו התגלה חולה קורונה?
חברת המזון השנייה בגודלה בישראל לא מסתפקת ברשתות השיווק, ותחל למכור מוצרים ישירות דרך האתר של רשת ירקניות הבוטיק "נוי השדה" • משבר הקורונה גורם לעומסים על מערכי המשלוחים של רשתות השיווק ומביא למבול יוזמות שמנסות לעקוף אותן
בחברה ניסו להרגיע: "תנובה חיטאה באופן מלא את האזור הרלוונטי; לא קיימת סכנה של מעבר נגיף דרך מזון" • בשל צעדי זהירות שתנובה נקטה בשבועות האחרונים נחשפו לעובד זה רק 15 עובדים, והם נכנסו מיידית לבידוד
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת בכיכובו של עומר אדם • בראש האהודות: AIG
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח ישיר • הפרסומת לקוטג' תנובה היא האהובה ביותר • ואיזו פרסומת היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית בשבוע החולף?
לילך כהן-שולומון תעבור לשמש כסמנכ"לית השיווק של הנציגות הישראלית של קימברלי קלארק • תוחלף בתפקיד ע"י מיכל בצר, כיום מנהלת תחום תזונה יומיומית בתנובה
שיר זכאי-חורש עוברת לתפקיד מנכ"לית הפעילות בישראל של חברת שילוט החוצות JCDecaux • זכאי-חורש הייתה הראשונה בתפקיד CDO בתנובה, וככל הידוע טרם מונה לה מחליף
גיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות מזוןיוקר המחיהישראל במלחמהישראל מתגייסתמחירי המזוןפרסומותשטראוס