מה הוביל את הרשות הפלסטינית לעצור זמנית רכישת מוצרי חלב ממפעל תנובה שבו התגלה חולה קורונה?
חברת המזון השנייה בגודלה בישראל לא מסתפקת ברשתות השיווק, ותחל למכור מוצרים ישירות דרך האתר של רשת ירקניות הבוטיק "נוי השדה" • משבר הקורונה גורם לעומסים על מערכי המשלוחים של רשתות השיווק ומביא למבול יוזמות שמנסות לעקוף אותן
בחברה ניסו להרגיע: "תנובה חיטאה באופן מלא את האזור הרלוונטי; לא קיימת סכנה של מעבר נגיף דרך מזון" • בשל צעדי זהירות שתנובה נקטה בשבועות האחרונים נחשפו לעובד זה רק 15 עובדים, והם נכנסו מיידית לבידוד
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת בכיכובו של עומר אדם • בראש האהודות: AIG
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח ישיר • הפרסומת לקוטג' תנובה היא האהובה ביותר • ואיזו פרסומת היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית בשבוע החולף?
לילך כהן-שולומון תעבור לשמש כסמנכ"לית השיווק של הנציגות הישראלית של קימברלי קלארק • תוחלף בתפקיד ע"י מיכל בצר, כיום מנהלת תחום תזונה יומיומית בתנובה
שיר זכאי-חורש עוברת לתפקיד מנכ"לית הפעילות בישראל של חברת שילוט החוצות JCDecaux • זכאי-חורש הייתה הראשונה בתפקיד CDO בתנובה, וככל הידוע טרם מונה לה מחליף
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של תפוזינה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם השקעה של כ-1.04 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון, "מדברים עם שוקה" • הפרסומת של קוטג' תנובה - הכי אהובה • קמפיין לפ"מ על ההתגוננות מנגיף קורונה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
חברת המזון הגדולה בישראל במגעים לכניסה למיזם המכירה המקוונת לסופרמרקטים שכונתיים שהקימה יוניליוור • המיזם מציע לסופרמרקטים ומכולות תשתית להקמת אתר מכירות ברשת • שיתוף-פעולה שכזה עשוי להיות כפוף לאישור הרשות לתחרות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לקוטג' תנובה היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל
מתן אפשרות לתאגידים הגדולים לקבוע רמת מחירים גבוהה עד חזירית, תוך ניצול כוחם והיותם משפיעים, לא תסייע להורדת יוקר המחיה • דעה
אריאלה דניאלי נחשבת למוערכת בתחומה בתעשייה • היא תהיה כפופה לאסף אביב, סמנכ"ל חדשנות ופיתוח עסקי של הקבוצה
אף שרשתות המזון הצטרפו למבצעים של חודש נובמבר, ענף מוצרי הצריכה רשם ירידה של 2.7% ביחס לחודש המקביל בשנה שעברה
חברת המזון הגדולה בישראל בוחנת הקמת מערך ייצור למזון מוכן בוואקום המיועד לשוק המקצועי • ההשקעה בקווי הייצור מוערכת בעשרות מיליוני שקלים וצפויה להביא לתנובה תוספת מכירות של 150 מיליון שקל בשנה
המלאי נחטף מהמדפים, שר האוצר הורה להגדיל את המכסות, והפלונטר הפוליטי מונע יבוא • כבר למעלה משנה שהמחסור בחמאה מטריף את הצרכנים • איך פותרים את המשבר? • האזינו
העלאת מחיריםיוקר המחיהמוצרי חלבמחיר מופרזמחירי המזוןקמעונאותרשתות שיווקשופרסלשטראוסתביעה ייצוגית