תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
מפעל טבעול. מחפשים תחליף / צילום: תמר מצפי
בלעדי

מארבעה יוצאים שניים: אלה המתמודדים הסופיים על תקציב טבעול

תקציב הפרסום של טבעול טופל עד לאחרונה ע"י גיתם BBDO • משרד הפרסום אדלר-חומסקי והפרסומאי יורם דמבינסקי לא עלו לשלב הבא במכרז על התקציב

ענת ביין-לובוביץ' 11/02/2021
בלעדי

חברת הדיגיטל אושן מקבוצת TMF תטפל בתקציב האיקומרס של הוט

החברה קיבלה לטיפולה את תקציב האיקומרס של הוט מובייל בהיקף של כמה מיליוני שקלים

ענת ביין-לובוביץ' 10/02/2021
יוסי ואסה מככב בקמפיין החדש של רכבת ישראל ומשרד התחבורה / צילום: מתוך הפרסומת של רכבת ישראל
בלעדי

שישה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב הפרסום של רכבת ישראל

בין המשרדים: יהושע TBWA שמטפל כיום בתקציב, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, גליקמן-שמיר-סמסונוב ובאומן-בר-ריבנאי • היקף התקציב: 10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 10/02/2021
מפעל טבעול / צילום: תמר מצפי
בלעדי

אדלר-חומסקי וראובני-פרידן מצטרפים להתמודדות על תקציב טבעול

עוד מתמודדים הם משרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב והפרסומאי יורם דמבינסקי, לשעבר הבעלים של משרד הפרסום JWT ישראל • עד כה טיפל בתקציב גיתם BBDO, שוויתר עליו לטובת התמודדות על תקציב "תנובה מזון"

ענת ביין-לובוביץ' 01/02/2021
חרדי תושב בני ברק עם מסכת פנים סוחב עגלת קניות  / צילום: Oded Balilty, AP

עתירה לבג"ץ: "הפרסום הממשלתי למגזר החרדי חסר, מוגבל ובלתי מונגש"

יו"ר פורום הערים החרדיות מבקש כי המדינה תנמק מדוע תקציבי הפרסום הממשלתיים אינם מוקצים באופן שוויוני בהתאם לחלקו היחסי של כל אחד מהמגזרים תוך בחירת המדיה האפקטיבית והרלוונטית למגזר • "הפרסום הממשלתי למגזר החרדי מביא לפערים קשים של מידע לציבור זה אשר מובילים אף לסיכון חייו"

ענת ביין-לובוביץ' 31/01/2021
יוסי ואסה מככב בקמפיין החדש של רכבת ישראל ומשרד התחבורה / צילום: מתוך הפרסומת של רכבת ישראל
בלעדי

עולים על הפסים: תקציב פרסום רכבת ישראל, בהיקף של 3-5 מיליון שקל, ייצא בקרוב למכרז

בשונה משנים קודמות, הליך המכרז צפוי להתמקד בפרזנטציות משרד ובהצעות מסחריות, מבלי לכלול מצגות קריאטיב ואסטרטגיה

ענת ביין-לובוביץ' 13/01/2021
רונית שגב, Bsc, MA מפתחת פתרונות לעור/ צילום: באדיבות מנכלית ביופור קוסמטיקה

תקציב הפרסום של מותג הקוסמטיקה ביופור יטופל ביהושע TBWA

היקף התקציב עומד על כ-5 מיליון שקל, שיופנו גם לפרסום מסורתי וגם לפרסום דיגיטל ופרפורמנס

ענת ביין-לובוביץ' 12/01/2021

המכרז שאינו נגמר: גיתם ופרסום אברהם יגישו הצעות מסחריות לתנובה מזון

זאת כחצי שנה לאחר שהמכרז יצא לדרך • למשרדי הפרסום אדלר-חומסקי ויהושע TBWA נמסר כי הם לא ימשיכו בתהליך • התקציב, בהיקף מוערך של כ-8-10 מיליון שקל, כולל את המותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום

ענת ביין-לובוביץ' 04/01/2021
טבעול / צילום: תמר מצפי
בלעדי

תקציב הפרסום של טבעול יוצא למכרז

טבעול מנהלת כיום את תקציב הפרסום שלה באמצעות משרד הפרסום גיתם • אך גיתם, שמשתתף במכרז על תקציב תנובה מזון, השהה את הטיפול במותג של אסם

ענת ביין-לובוביץ' 22/12/2020
אילון זרמון / צילום: איל יצהר

זרמון יטפל בתקציב הפרסום של מאווררי ווסטינגהאוס

היקף תקציב ההשקה עומד על כ-4 מיליון שקל • הבחירה בזרמון נעשתה לאחר מכרז בו השתתפו חמישה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 16/11/2020
מפעלים של קליל ונירלט, מותג של אינרום / צילום: איל יצהר
בלעדי

אהבה חדשה? תקציב הפרסום של קליל צפוי לעבור למקאן ת"א

זאת אחרי למעלה מעשור של פעילות משותפת עם משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • היקף התקציב עומד על כ-2 מיליון דולר בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 15/11/2020
סניף של סופר פארם / צילום: בר אל, גלובס
בלעדי

תקציב הפרפורמנס של סופר-פארם בהיקף 15 מיליון שקל עובר לפובליסיס

משבר הקורונה אילץ שחקנים רבים בשוק לחזק נכסים דיגיטליים, מה שהחריף את המאבק בין קבוצות הפרסום הגדולות • ניתן לראות זאת בתחרות בין קבוצת פובליסיס לקבוצת אדלר-חומסקי על תקציב ההפרפורמנס של סופר-פארם

ענת ביין-לובוביץ' 15/11/2020
סופרמרקט- סדרן חברת תנובה - במקרר של מוצרי חלב / צילום: תמר מצפי

האם פרסום אברהם יזכה בתקציב הפרסום של תנובה מזון?

עפ"י מקורבים, בתנובה מזון מעדיפים להיות "תקציב גדול של משרד בינוני" ולא "עוד תקציב" במשרד גדול • תקציב תנובה מוערך בכ-8-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 15/11/2020
ניב חורש וזיו קורן  / צילום: איל יצהר, גלובס

אחרי 8 שנים: תקציב הפרסום של רב -בריח עובר לראובני-פרידן

התקציב התנהל ב-8 השנים האחרונות באמצעות צמד הפרסומאים אלון הוכדורף וצור גולן • ברב-בריח מדגישים כי ההחלטה להיפרד מהפרסומאים שליוו אותם דרך ארוכה איננה החלטה קלה, שכן עם השנים נרקם קשר אישי חזק

ענת ביין-לובוביץ' 08/11/2020
נסטלה משתמשת במוצריה בתמציות הטעמים והריחות של IFF / צילום: רויטרס

כצפוי: יוניברסל מקאן זכו מחדש בתקציב המדיה של אסם-נסטלה

ל"גלובס" נודע כי חברת המדיה יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן ת"א זכתה מחדש בתקציב המדיה של הקבוצה, העומד על כ-50 מיליון שקל • מערך הפרסום של קבוצת נסטלה-אסם מחולק בין ארבעה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 26/10/2020
לבנת פורן /  צילום: אייל לנדסמן
בלעדי

תקציב הפרסום של לבנת פורן עובר לגיתם BBDO

היקף הפרסום של החברה עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים • התקציב טופל עד כה במשרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 14/10/2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 1059 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 67