תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
קופת חולים לאומית / צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית ייצא למכרז

היקף התקציב מוערך בכ-7 מיליון שקל לשנה ■ משרד הפרסום המטפל כיום בתקציב הוא ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2018
רונית רפאל / צילום:   אבי  הראל
גלית גוטמן | לפני כולם

M&C סאצ'י יטפל בתקציב הפרסום של רונית רפאל

התקציב טופל עד לאחרונה באמצעות משרד הפרסום דחף, דרך החיבור עם הפרסומאי דני אליקים ■ היקף התקציב עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2018
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

פרפל אינטראקטיב זכתה בתקציב הרשתות של התעשייה האווירית

פרפל אינטראקטיב תקבל ריטיינר של כמה אלפי שקלים מדי חודש כדי לקדם את פרסומי התעשייה האווירית ברשתות החברתיות בישראל ובחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2018
סניף ניו-פארם ניו פארם / צילום: סיון פרג'

שופרסל: תקציב הפרסום של ניו-פארם עובר ממקאן לגיתם

כפי שנחשף ב"גלובס", בחודשים שחלפו מאז רכישת הרשת התלבטו בשופרסל כיצד להתנהל עם המותג ניו-פארם - האם להשאיר את המותג הוותיק או למחוק אותו ולהפעיל את הרשת בשם חדש המייצר קשר למותג שופרסל ■ בגיתם עובדים כבר מספר שבועות על אופציות לשמות

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2018
מארק צוקרברג / צילום: רויטרס

האינטרסים העסקיים מאחורי ההפחדות מפני גוגל ופייסבוק

אנשי תקשורת, אויבים מרים בשגרה, התאחדו במכתב משותף נגד הפניה של תקציבי פרסום מלפ"מ לגוגל ופייסבוק. מה עומד מאחורי זה? ■ פרשנות

אלי ציפורי 16.02.2018
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
גוגל | לפני כולם

לפ"מ תפרסם מכרז דיגיטל נוסף בהיקף 30-40 מיליון ש'

פורום אתרי האינטרנט הישראליים יוצא נגד הקצבת כ-70 מיליון שקל ע"י לשכת הפרסום הממשלתית לפרסום בגוגל ובפייסבוק: "אפליה בוטה של אתרי התוכן המקומיים"

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2018
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
לפ"ם | לפני כולם

הפתעה דרמטית במכרז מרכז הדיגיטל של לפ"מ

בסופו של מכרז שנוי במחלוקת, בתקציב בהיקף של 70 מיליון שקל זכו שתי סוכנויות קטנות יחסית שלא נחשבו למועמדות מובילות לזכייה - מייפל ופודיום

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2018
הדגמה של מערכת למניעת התנגשות / צילום: התעשיה האוירית

Dentsu תטפל בתקציב הפרסום של התעשייה האווירית

עפ"י ההערכות, היקף התקציב עומד על כ-6-7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2018
הדגמה של מערכת למניעת התנגשות / צילום: התעשיה האוירית
גיתם | לפני כולם

תע"א בוחרת משרד פרסום לתקציב של כ-6-7 מיליון ש'

שני המתמודדים הסופיים הם גיתם BBDO ו-iProspect ■ לראשונה הפוקוס של התקציב עובר לדיגיטל, לאור הכוונה להסיט לכיוונו בהדרגה את רוב התקציב ■ קהל היעד של התעשייה האווירית הוא אלפי לקוחות ברחבי העולם מתחומי הצבא, הרגולציה, הממשל והביטחון

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2018
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
לפ"ם | לפני כולם

מכרז הדיגיטל של לפמ: 3 משרדים עלו לשלב הסופי

זהות המשרדים שנבחרו לעלות רחוקה מלהפתיע: Go Interactive ,iProspect ואושן מקבוצת TMF ■ תקציב הדיגיטל של לשכת הפרסום הממשלתית הוא מהגדולים בארץ, והיקפו כ-70 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2018
קמפיין בזק/ צילום מסך

מה יעלה בגורל תקציב הפרסום של בזק אחרי החלפת הבעלות?

תקציבי פרסום של כ-100 מיליון שקל עשויים להיות על המדף עם שינוי הבעלות בבזק, המפרסמת השלישית בגודלה בארץ ■ המהלך מסכן בעיקר את אדלר-חומסקי, המחזיק בתקציבי בזק ופלאפון, אך גם את מקאן, המטפל ב-yes ■ האם הם יכולים להתנחם בכך שהרוכש המסתמן לא מחובר לענף?

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2017
מפעל קוקה קולה בבני ברק / צילום: איל יצהר

תקציבי קוקה-קולה עוברים לגליקמן-שמיר-סמסונוב

מדובר במותגים קוקה-קולה,  דיאט קולה וקולה זירו, שטופלו במשך שנים במשרד הפרסום דחף ■ בנוסף יקבל גליקמן את כל תקציב הדיגיטל והחדשנות שהיה בגפן טים

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2017
עדו הר-טוב / צילום: יח"צ
גיתם | לפני כולם

תקציב הפרסום של buyme עובר לגיתם BBDO

התקציב של הפלטפורמה הדיגיטלית, בהיקף 4 מיליון שקל, טופל בשנה האחרונה בידי פרסום אברהם ■ זהו התקציב השני שגיתם "לוקח" מפרסום אברהם בתקופה האחרונה

ענת ביין-לובוביץ' 12.12.2017
עדו הר-טוב / צילום: יח"צ
גיתם | לפני כולם

תקציב הפרסום של סונול עובר מפרסום אברהם לגיתם

היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2017
נייר טואלט לילי / צילום: יחצ
גיתם | לפני כולם

קימברלי מאחדת את תקציבי הפרסום במקאן ת"א

קימברלי מסיימת את השותפות ארוכת-השנים עם גיתם ■ המותגים העיקריים שעוברים למקאן: ניקול, לילי וקלינקס

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2017
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
TMF | לפני כולם

5 משרדים במכרז הדיגיטל של לפמ בהיקף 70 מיליון שקל

התקציב של לשכת הפרסום הממשלתית לפעילות בחו"ל בגוגל ובפייסבוק זכה לביקורות קשות בענף בגלל העמלה הנמוכה הדורשת השקעה גבוהה ■ בין המתמודדות: TMF ו-GO אינטראקטיב, שעובדת עם לפמ כיום ונחשבת למועדפת

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2017

   123456789101112131415   

   נמצאו 948 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 60

צרו איתנו קשר *5988