תקציב פרסום בחדשות - עמוד 7

סוכן חדשות
 
רנו מגאן 2017 / צילום : יחצ
תקציב הפרסום של מותג הרכב רנו יוצא למכרז
על התקציב, בהיקף של כ-10 מיליון שקל, יתמודד בין היתר פרסום זרמון
  
 
מחסני תאורה / צילום: איל יצהר
תקציב הפרסום של מחסני תאורה עובר לפרסום אברהם
אדלר-חומסקי, שטיפל בתקציב במשך כ-7 שנים, ייפרד מהמותג ■ בשונה מהמקובל, העברת התקציב נעשתה ללא מכרז ■ היקף התקציב:  כ-10 מיליון שקל
  
 
פרוייקט של אזורים / צילום: תמר מצפי
תקציב הפרסום של חברת הבנייה אזורים עובר לפרסום בלאנקו
החברה מדווחת על תקציב פרסום הצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל
  
 
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
4 משרדים מתמודדים במכרז הפרסום של מפעל הפיס
המשרדים הם אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי וראובני-פרידן ■ תקציב הפרסום הכולל של מפעל הפיס עמד עפ"י מסמכי המכרז על כ-75 מיליון שקל בשנה
  
 
 נוקיה - לומיה 735 / צילום: יחצ
באומן-בר-ריבנאי יטפל בהשקה המחודשת של נוקיה
יוסי לובטון: "אין ספק שהתגובות הנלהבות בהן התקבל המותג בהשקה המחודשת בכנס המובייל בברצלונה הן התחלה של חזרת המותג לקדמת הבמה בעולם ובשוק הסמארטפונים הישראלי"
  
 
יגואר / צילום: יחצ
משרד הפרסום M&C SAATCHI יטפל בתקציב מותג הרכב יגואר
המשרד מטפל בתקציב הפרסום של חברת המזרח, ששיווקה עד עתה בישראל רק את המותג לנדרובר
  
 
פיג'ו/ צילום: יחצ
גליקמן-שמיר-סמסונוב יטפל בתקציב מותג הרכב פיג'ו
זאת חודשים ספורים לאחר שאיבד את תקציב כלמוביל לטובת משרד הפרסום של גדעון עמיחי
  
 
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
תקציב מפעל הפיס בהיקף 75 מיליון שקל בשנה יוצא למכרז
התקציב יתחלק בין שני משרדים, וכל משרד יקבל 125 אלף שקל בחודש ואף יוכל לגזור בנוסף 10% עמלה ■ צפויים להתמודד: גיתם BBDO, אדלר-חומסקי וראובני-פרידן ■ בבאומן-בר-ריבנאי עדיין לא התקבלה החלטה
  
 
פולקסווגן Touran/ צילום: יחצ
משרד הפרסום אברהם יטפל בתקציב מותג הרכב פולקסווגן
זאת לאחר שהפרסומאי גדעון עמיחי החליט לוותר על תקציב הפרסום של המותג מקבוצת צ'מפיון מוטורס
  
 
חברת טבע / צילום: רויטרס
משרד הפרסום מקאן ת"א יטפל בתקציב טבע ישראל
התקציב, בהיקף של כ-10 מיליון שקל בשנה, טופל ב-4 השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי
  
 
עיריית תל אביב / צילום: שלומי יוסף
אדלר-חומסקי זכה בתקציב הפרסום של עיריית תל-אביב
התקציב, בהיקף של כ-6 מיליון שקל, טופל ב-6 השנים האחרונות בידי משרד הפרסום מקאן 
  
 
אמיר גיא ואורי עיני  / צלם: איל יצהר
אדלר-חומסקי זכה בתקציב הפרסום של נת"ע ב-10 מיליון שקל
על התקציב התמודדו גם גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, ענבר-מרחב G ואשכנזי-זלצמן ■ המהלך המשמעותי הגדול ביותר של נת"ע הוא בניית הרכבת הקלה בת"א
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
דירוג המפרסמים לשנת 2016: סופר-פארם המפרסמת המובילה
שטראוס - המפרסמת הגדולה בתחום המזון ■ היקפי הפרסום בקטגוריית הסלולר עלו משמעותית
  
 
פרסומת לגולן טלקום / צילום מסך
אחרי מכירת גולן טלקום: מי יזכה בתקציב הפרסום?
משפחת זלקינד, מבעלי אלקטרה, נוטה להעביר את תקציב הפרסום של גולן טלקום ל-JWT ישראל ■ זאב קלימי, מנכ"ל החברה, מעדיף כי התקציב יטופל ביהושע TBWA
  
 
אברהם פרחי / צלם: דן לם
שפ"מ: לפסול את תוצאות מכרז הפרסום של תאגיד השידור
חברת הפרסום, שהחזיקה 20 שנה בזיכיון לשיווק זמן הפרסום של רשות השידור, עתרה לבית המשפט בטענה כי הזוכה - טרגט ספיריט - נמצאת בבעלות של פרסומאי, בניגוד לכללי המכרז
  
 
מוצרי רקיט בנקיזר / צילום: יחצ
TMF זכתה במכרז על תקציב הדיגיטל של רקיט בנקיזר
התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, התנהל עד עתה בענבר-מרחב ובמקאן דיגיטל ■ לעומק התודעה יטפל בתקציב הקריאייטיב
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 923 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 58

צרו איתנו קשר *5988