גודלו של הסניף החדש יעמוד על כ-2,000 מ"ר והוא צפוי להפתח לקראת סוף השנה
פותחת בטבריה את הסניף ה-14 בישראל ■ המנכ"ל גלעד קרונר: "קסטרו היא המתחרה הכי חזקה שלנו. זארה מתחרה במובן מסוים, למרות שהיא יותר יקרה"
עוד ועוד רשתות, שמיצבו עצמן כרשתות אופנה לנשים (ולעתים גם לגברים), פונות גם לילדים ■ רגע אחרי שמנגו מצטרפת לזירה הצפופה שרק לאחרונה הצטרפה אליה קסטרו, יצא "גלובס" לבדוק את הקולקציות ואת המחירים
תשיק ממשק מיוחד במהלך הפרסומת בסופרבול עבור הקולקציה של דיוויד בקהאם
שיתופי-פעולה הם טרנד אופנתי-עולמי מבעבע. גם אצלנו מפנימים את זה - צפו בקולקציות
קולקציית הסתיו לגברים של H&M, "הארכיון של מוריץ", היא הזדמנות מצוינת להכיר את המקורות של הרשת ■ פיטר קלוסל, המעצב של מחלקת הגברים ב-H&M בראיון בלעדי ל"גלובס"
המרדף האגרסיבי אחרי הפלח של בני 18 עד 22 הוא יוזמה של מנכ"ל אברקרומבי אנד פיץ', מייק ג'פריס, שמודה כי הוא "פוסל חלק מהקהל" ■ מנגד, H&M השיקה קמפיין בגדי ים בכיכובה של דוגמנית למידות גדולות ועוררה תגובות סוערות
תעשיית האופנה מספקת הקיץ שיתופי פעולה מרתקים ■ נעלי אולסטאר מעוצבות בהשראת עטיפות האלבומים של להקת GreenDay הן רק דוגמה אחת
תצוגות מקומיות ובינלאומיות, השקות אורגניות חגיגיות וספר אחד שעשה עלייה - מקבץ חדשות אופנתי במיוחד
קרדיט סוויס מעריך שההאטה בצמיחה של H&M לא מתומחרת בשוק באופן מלא
רשת האופנה פתחה חנות חדשה בקניון בת-ים על שטח של 2,000 מ"ר
פדיונות חנויות האופנה בירידה, רשתות קטנות ובינוניות נמצאות על המדף, והשוק בסטגנציה ■ בשוק טוענים כי המצב ממחיש את השפעת הרשתות הבינלאומיות החזקות, שגוררות את השוק לירידת מחירים - אך לא מביאות לגידול בשוק
הנתונים אינם כוללים מע"מ ■ רשת האופנה H&M, שמחזיקה ב-9 סניפים בישראל, מתרחבת לפריפריה ולמגזר הערבי
חוזה השכירות עם קניון בת-ים נחתם ל-5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות
גם מותגי האופנה יקרים כאן יותר מאשר בחו"ל ■ ג'ינס מנגו עולה 290 שקל בישראל - ו-200 שקל באירופה ■ מכנסיים בזארה עולים כאן 200 שקל - ובאירופה 150 שקל
לארי מאייר, מנכ"ל FOREVER 21, רשת האופנה הבינלאומית שחנכה השבוע סניף ראשון בישראל, נותר המום מההתנפלות ההמונית ■ "בריטייל אתה לא מנצח, אתה שורד"
אדידסאופנהאירועים ומינוייםחנויותילדיםמאץ' ריטיילנייקיקמעונאותקסטרורשתות אופנה