באתר brandtoys.com ניתן למצוא וליצור יותר מ-3,000 דמויות של מתוגים ב-23 מדינות ■ מדוע דמות הטוויטר מזכירה ציפור, ולמה קולה זירו דומה לקוף?
יתחלקו בתקציב פרטנר, שעמד ב-2010 כ-65 מיליון שקל, לאחר שגברו במכרז על יהושע, גליקמן וגלר ■ המשרדים החדשים יחליפו את שלמור וראובני שעזבו לאחר טלטלה מתוקשרת
מי שרוצה לקלוע לטעם הצרכן, כדאי שיידע להיכן העולם צועד ■ אז תאפשרו לצרכן לשחק, להתנתק מהמירוץ הטכנולוגי, להרגיש מיוחד, לקבל הכול מיד - אבל לא להתחייב לטווח ארוך
עפ"י הערכות, היקף התקציב עומד על 6 מיליון שקל בשנה ■ החברה לא פעלה עד עתה באמצעות משרד פרסום כלשהו
לכאורה עברו הנשים דרך ארוכה מהאופן בו הוצגו בפרסומות משנות ה-50, אבל מחקר חדש של JWT ו"אד אייג'" מראה כי גם היום תפיסת הפרסומאים את האישה היא פשטנית מדי
היקף התקציב יעמוד על כ-2 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד לאחרונה בידי שטרית מדיה גרופ
בקופה טוענים כי לא היה מכרז על תקציב הפרסום אלא בדיקה קריאייטיבית בלבד, אך מודים כי בעקבות הבדיקה יהיו שינויים במערך הפרסום ■ JWT הוא משרד הפרסום של הקופה
היקף התקציב צפוי לעמוד על כמה מיליוני שקלים ■ אדלר-חומסקי, המחזיק ברוב תקציב הפרסום של אלקטרה, ימשיך לטפל בתקציב החברה המתחרה תמי 4
■ מדובר בתקציב המוערך בכ-15 מיליון שקל ■ בנוסף, תקציב הפרסום של סובארו יעבור בתחילת השנה ל-LEAD ■ עפ"י ההערכות, גם סמל"ת, יבואנית פיאט, צפויה לצאת למכרז
שתי דוגמאות לקריאייטיב מעולה בפסטיבל קאן, שבו מילת המפתח השנה היא Engagement
יטפל בתקציב הפרסום של גרדסיל, חיסון למניעת סרטן צוואר הרחם, בהיקף של כ-4 מיליון שקל במחירי מחירון
מקאן גרף 38 פרסים, מתוכם 5 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס ■ שלמור חוזר להשתתף בתחרות, וההימור שלקח - להגיש מספר קטן של עבודות איכותיות - הביא אותו למקום השני עם 8 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס
ועדת טקס קקטוס הזהב 2010, שייערך השנה בשיתוף "גלובס", החליטה להעניק פרס מפעל חיים לאחת מהדמויות המשפיעות ביותר בענף הפרסום - דוד טמיר, שנפטר השנה לאחר התמודדות קשה עם מחלת הסרטן
בכך למעשה מרכזת החברה המרכזית למשקאות קלים את כל תקציב המחלבות שלה במשרד פרסום אחד ■ תקציב הפרסום של טרה עמד ב-2009 על כ-16.6 מיליון דולר במחירי מחירון
למרות ההתאוששות הכלכלית אנשים עדיין חוששים להושיט יד לארנק, ומצב הכלכלה ממשיך להוות פקטור מרכזי בהחלטות הצריכה ■ מחקר שערכה חברת הפרסום JWT מנסה לנבא את הטרנדים המובילים בשנה הקרובה
שביט לא יצטרף למשרד מסיבות אישיות ■ את מקומו בניהול מחלקת הקריאייטיב יתפוס ניר פרח