JWT

כתבות אחרונות

 

מגזין "Adweek" בחר ב-JWT לסוכנות הפרסום הגלובלית של 2009

התואר הוענק ל-JWT על רקע גידול בהכנסותיה, בין היתר בזכות 3 תקציבי מיקרוסופט גדולים שהצטרפו לשורותיה

שירות גלובס‏ 28.01.2010

התשובה לסימילאק אדוואנס: מטרנה משיקה תרכובת מזון חדשה לתינוקות

הסדרה החדשה, תחת השם EXTRA CARE, תהיה יקרה ב-30% מהסדרה הרגילה ■ הסדרה תושק בהשקעה של 5 מיליון שקל, כאשר עיקר הסכום, 3.5 מיליון שקל, יושקעו בקמפיין באמצעות משרד הפרסום JWT

אילנית חיות 27.01.2010

בעקבות ההסכם הגלובלי: תקציב הפרסום של נוקיה עובר ל-JWT

היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ בנוסף נבחנת העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום לקראט מדיה וואן ■ השינויים - בעקבות ההסכם הגלובלי של נוקיה עם JWT וקארט

ענת ביין-לובוביץ 04.01.2010

תקציב סובארו על המדף? יפנאוטו נפגשה עם משרדי פרסום

כיום מטופל תקציב הפרסום של סובארו ב-JWT ישראל ■ בין המשרדים עימם נערכה פגישת היכרות: ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2009

תקציב מזגני אלקטרה בהיקף 22 מיליון שקל עובר לאדלר-חומסקי

עם כניסת אדלר-חומסקי לתקציבי אלקטרה, היה זה רק עניין של זמן עד שגם תקציב המזגנים - שטופל עד כה ב-JWT - יעבור למשרד ■ בכך "מפצה" אדלר-חומסקי על איבוד תקציב הפרסום של מזגני טורנדו

ענת ביין-לובוביץ'‏ 09.12.2009

אסי שביט מונה לסמנכ"ל קריאייטיב ומשנה למנכ"ל ב-JWT ישראל

שביט, אחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בענף, שימש בעבר כסמנכ"ל הקריאייטיב בגיתם BBDO

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2009

תקציב הפרסום של נוקיה עשוי לעבור מגלר-נסיס ל-JWT ישראל

בנוסף נבחנת גם העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום של גלר-נסיס ואדלר-חומסקי לקראט מדיה 1 ■ השינויים נבחנים בעקבות השינוי בתקציב הפרסום העולמי של נוקיה ■ היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2009

אדלר-חומסקי ו-JWT מתמודדים על תקציב הפרסום של מזגני אלקטרה

התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2009

רשת To Go מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של רשת הנעליים יטופל באופן עצמאי ע"י החברה, ואילו המדיה תירכש באמצעות JWT ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 12.11.2009

תקציב הפרסום של מיקרוסופט עובר ממקאן לאדלר-חומסקי

הטיפול בתקציב העולמי של מיקרוסופט עבר לסוכנות וונדרמן שאין לה ייצוג בישראל, וזו התקשרה לצורך הטיפול בתקציב עם LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ היקף תקציב הפרסום של מיקרוסופט בישראל: כמיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2009

9. JWT ישראל

אחרי כמה שנים קשות הצליח JWT ישראל (לשעבר טמיר-כהן) לחזור לעשירייה המובילה

23.09.2009

יורם דמבינסקי: "אני ראוי להיות בחמישייה הראשונה של משרדי הפרסום"

אחרי שנותר בעל המניות הישראלי היחיד במשרד הפרסום JWT, מדבר דמבינסקי על הרצון להביא למשרד את אחד מ-5 המפרסמים הגדולים ■ "כמה האחוזים שלי שווים נדע כשאמכור את החלק שלי, ואני לא יודע מתי זה יקרה"

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2009

JWT עולה לאחזקות של 80% במשרד הפרסום JWT ישראל

קבוצת הפרסום WPP, באמצעות זרוע הפרסום JWT, רוכשת את מלוא מניותיהם של דוד טמיר ורוני כהן במשרד ■ השותף הישראלי היחיד שנותר במשרד הוא המנכ"ל יורם דמבינסקי

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2009

תקציבי שקם אלקטריק וסוני אריקסון עוברים לאדלר-חומסקי

קבוצת אלקטרה תרכז את תקציביה בשני משרדים: JWT ישראל - שימשיך לטפל בתקציב המזגנים, ואדלר-חומסקי&ורשבסקי - שיטפל בכל השאר ■ ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן נפלטים ממערך הפרסום של הקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 26.07.2009

מנכ"ל JWT יורם דמבינסקי: "אצלנו הדיגיטל הוא לא כוח מסייע אלא חוד החנית"

היקף הפרסום של JWT במדיה הדיגיטלית הסתכם ב-5 החודשים הראשונים של 2009 ב-6 מיליון דולר - והקפיץ את המשרד לחמישייה הראשונה בדירוג האינטראקטיב ■ לדברי דמבינסקי, "הדיגיטל הוא המנוף של המשרד"

נועה פרג 15.06.2009

עדי מוג'ה מונתה למנהלת מחלקת לקוחות במשרד הפרסום JWT Israel

מוג'ה הצטרפה למשרד לאחר שבמשך 5 שנים ניהלה קבוצת לקוחות בחברת פרומרקט

שירות גלובס‏ 01.06.2009

   1234   

   נמצאו 64 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4