דוח אמון
2019

LVMH בחדשות

סוכן חדשות
 
חברת הקוסמטיקה בנפיט / שאטרסטוק
מותג הקומסטיקה בנפיט מסן פרנסיסקו מגיע לישראל
המוצרים יחלו להימכר בחנויות הדיוטי פרי החל מחודש יוני, ומחיריהם עתידים להיות זהים למחירי הדיוטי פרי באירופה • בנפיט חברה-בת של תאגיד מוצרי היוקרה LVMH, שנוצר לאחר מיזוג בין היתר האופנה לואי ויטון וחברת האלכוהול Moet Hennessy
  
 
חנות הדגל של לואי ויטון בכיכר ונדום / צילום:בלומברג ,Balint Porneczi
שני עשירי עולם האופנה מתחרים על שינוי פניה של פריז
סאגת היריבות בין ברנאר ארנו, בעלי לואי ויטון, לפרנסואה פינו, בעלי גוצ'י ואיב סן לורן, עולה מדרגה: השניים מתאמצים להטביע את חותמם על בירת צרפת באמצעות מבול של פרויקטי בנייה ושיפוץ של מבנים חדשים, ויש להם שפע של משאבים לשם כך
  
 
תיק של לואי ויטון / צלם: רויטרס
בור הכספים המשתלם של בגדי היוקרה: הדוגמה של לואי ויטון
בעסקי המותרות, בגדים אופנתיים הם מוצר שנמכר במחיר הפסד כדי לפתות קונים לרכוש מוצרים אחרים, רווחיים יותר ■ במקרה של לואי ויטון, פריטים רווחיים אלה הם התיקים
  
 
אורן הולצמן  / אבי ולדמן
תאגיד LVMH רכש 36% מחברת האיפור איל מקיאג' ב-34 מ' ד'
החברה נמצאת בבעלות היזם אורן הולצמן מאז 2013 ■ מטרת ההשקעה היא להתרחב לארה"ב, ולכן מצד הרשת נעשתה פנייה רק לקרנות אמריקאיות ■ כעת מתוכנן להחדיר את המותג בעשרות חנויות, וחנות ראשונה צפויה להיפתח בניו-יורק כבר בתחילת 2018