מובילאיי (Mobileye)

כתבות אחרונות

 
מימין: יניב גרטי, בוב סוואן, אבנר גורן וצחי וייספלד / צילום: עזרא לוי

אינטל העולמית השיקה מרכז סטארט-אפים חדש בתל-אביב

לפי אינטל, המרכז החדש, ששמו Ignite, יפעל "להאצת חברות סטארט-אפ ישראליות בשלבים מוקדמים. היא תתחיל בישראל ולאחר מכן תתרחב למדינות נוספות" • צחי וייספלד, שינהל את המרכז, היה מנהל תוכנית הסטארט-אפים הגלובלית של מיקרוסופט

אורי ברקוביץ' 16/06/2019
ביל פורד/  צילום: איתן נדב

יו"ר פורד בביקור בישראל: "קורקינטים מחמירים את מצב התחבורה ויוצרים כאוס"

יו"ר חברת הרכב האמריקאית הגיע לישראל לרגל הקמת מרכז המחקר של החברה • במפגש עם עיתונאים הוא דיבר על אי הוודאות שיוצרת מלחמת הסחר לתעשיית הרכב, מסביר למה עדיין אין רכב אוטונומי על הכביש, ואומר: "אם נתאהב בטכנולוגיה ונשאיר את האדם בחוץ, נחיה בחברה דיסטופית"

אורי ברקוביץ' 12/06/2019
ניסוי רכב אוטונומי שמובילאיי ערכה בירושלים/  צילום: רויטרס Ronen Zvulun

האיחוד האירופי העניק פטור מהסדר כובל לחברת שירותי ההסעות האוטונומיים של פולקסווגן, מובילאיי וצ'מפיון מוטורס

מדובר בחברה משותפת של פולקסווגן, מובילאיי וצ'מפיון מוטורס • השירות אושר באירופה וצפוי להתחיל לפעול בישראל בעוד כשלוש שנים • במקביל, מובילאיי נכנסת לשת"פ אסטרטגי בתחום המשאיות

דובי בן גדליהו 04/06/2019
ביל פורד, יו"ר חברת פורד / צילום: רויטרס Regis Duvignau

הפנים הנוספות של תעשיית האוטו-טק הישראלית

רכבת אווירית של בכירים מתעשיית הרכב העולמית תגיע ביוני לתערוכת "אקומושן" השנתית • הם יגלו ענף חדשני שמפתח טכנולוגיות גם לתחום הביטחוני, הפיננסי והרפואי, את מובילאיי שרוצה לשנות את עולם ההסעות האוטונומיות ואת החברה שעשויה להיות המובילאיי הבאה

דובי בן גדליהו 29/05/2019
מנכ"ל אינטל בוב סוואן\ צילום: ליאת מנדל

אינטל נכנסת לתחום התחבורה-בתור-שירות (MAAS) כפעילות אסטרטגית

את המהלך תוביל בקבוצה מובילאיי, שתפתח חבילת מקיפה של פתרונות תחבורה שיתופיים ואוטונומיים בנוסח WAYMO

דובי בן גדליהו 10/05/2019
אינטל | לפני כולם

מובילאיי הקימה חטיבה לטכנולוגיות חיישני לייזר

החטיבה, שבסיסה בקליפורניה, הוקמה על בסיס סטארט-אפ אמריקני אותו רכשה מובילאיי, במימון אינטל, באוקטובר אשתקד תמורת סכום המוערך בכמה עשרות מיליוני דולר

דובי בן גדליהו 06/05/2019
אמנון שעשוע/ צילום: Walden Kirsch/Intel Corporation

המכשולים שעומדים בדרך של מובילאיי לרכב ללא נהג

עתידה של מובילאיי תלוי במידה רבה בעלייתו לכביש של הרכב האוטונומי • מה המכשולים שניצבים בדרכם, מדוע הציפיות לשירות מסחרי של מוניות ללא נהג בישראל ב-2022 נראות כרגע אופטימיות מדי, ומה הסיכונים הכרוכים בהרחבת הנוכחות בסין • שנתיים לעסקת אינטל-מובילאיי: כתבה שלישית בסדרה

דובי בן גדליהו 03/05/2019
ההנפקה של ליפט./Shutterstock  צילום:א.ס.א.פ קריאייטיב

מהאוויר, מהים ומהיבשה: הסטארט-אפים מנסים לחדור לשוק הרכב מכל כיוון אפשרי

לצד חברות האוטו–טק המבוססות, מופיעות מתחת לרדאר עוד ועוד חברות צעירות שמפתחות טכנולוגיות מרתקות • מה הקשר בין פסיכולוגיה וריחות לרכב, איך ממציאים מחדש את הרכב החשמלי, וכיצד יתרוממו לאוויר מכוניות הדור הבא • שנתיים לעסקת מובילאיי: כתבה שנייה בסדרה

דובי בן גדליהו 17/04/2019

האנטומיה של האוטונומיה: שנתיים לרכישת מובילאיי ע"י אינטל

במלאת שנתיים לרכישת מובילאיי ע"י אינטל, יצאנו לבדוק לאן התקדם ענף האוטו-טק הישראלי מאז • מצאנו חברות ותיקות שנושקות להערכת שווי של מיליארד שקל, זירת גיוסים היפר-אקטיבית ויבואני רכב מקומיים שהפכו למשקיעי הון-סיכון משגשגים • כתבה ראשונה בסדרה

דובי בן גדליהו 11/04/2019

שעשוע: אנבידיה העתיקה ממובילאיי את מודל הבטיחות של הרכב האוטונומי

מייסד מובילאיי כתב בפוסט באתר אינטל: בחנו את מודל הבטיחות של אנבידיה והרגשנו שאנחנו מסתכלים במראה. מצער שאנבידיה מייצרת בלבול בתעשייה

עמרי זרחוביץ' 25/03/2019

מובילאיי בוחנת השתתפות בניסויי רכב אוטונומי בטיוואן

הנושא נדון בביקור של ראש עיריית טאייפה ובכירים מהמדינה השבוע במטה מובילאיי

דובי בן גדליהו 25/02/2019

האם טכנולוגיה ישראלית תיקח את חברת טויוטה אל הרכב האוטונומי?

שיתוף הפעולה בין חברת הבינה המלאכותית הישראלית קורטיקה לבין הספקית היפנית הגדולה Renesas יציב ככל הנראה טכנולוגיית אוטו-טק ישראלית במרכז "המוח" של הרכב האוטונומי העתידי של טויוטה • בעזרתה של קורטיקה, טויוטה יכולה גם לאתגר את השליטה של אינטל ומובילאיי בשוק הרווחי של מערכות סיוע לנהג

דובי בן גדליהו 12/02/2019
בניין אינטל / צילום : צילום: Reuters, Ronen Zvulun

האם המדינה עשתה עסקה טובה עם אינטל? התשובה היא לא

אינטל תשקיע כאן 40 מיליארד שקל, אבל תקלוט רק אלף עובדים נוספים ותשלם מס מגוחך של 5% • האם זה נכון לתת לאינטל הטבות כה משמעותיות ולקבל כל-כך מעט?

אבישי עובדיה 03/02/2019
אמנון שעשוע/ צילום: Walden Kirsch/Intel Corporation

מובילאיי: פחות רכב אוטונומי, יותר מערכות בטיחות חכמות

המצגת השנתית של פרופ' אמנון שעשוע בתערוכת CES היא המקבילה האוטו-טקית של "נאום מצב האומה" הנשיאותי • השנה כמעט לא הוזכר במצגת "רכב ללא נהג", ובמקומו סומנו כיוונים עסקיים חדשים ורווחיים • וגם: למה במובילאיי לא אוהבים לפרגן לחברות ישראליות אחרות בתחום?

דובי בן גדליהו 23/01/2019
פרופ' נפתלי תשבי/ צילום: יוסי זמיר

"במובילאיי לא מעריכים נכונה את הקושי מאחורי רכב אוטונומי"

פרופסור נפתלי תשבי, שמחקריו עוסקים בבינה מלאכותית ובלמידה עמוקה, מספר ל"גלובס" על האופן שבו מחשבים ומכונות מנסים לחקות את המוח האנושי באמצעות רשתות נוירונים, על עתיד התחום ("כל מה שיצירתי - מוזיקה, סרטים, אמנות פלסטית - יעבור להיעשות באמצעות בינה מלאכותית) ועל הקושי של טכנולוגיה לחזות התנהגות אנושית

אורי ברקוביץ' 18/01/2019
אינטל / צילום: שאטרסטוק

אינטל ופייסבוק עובדות על שבב בינה מלאכותית

השבב צפוי לצאת לשוק במחצית השנייה של השנה הנוכחית • השבבים אמורים לספק לאינטל אחיזה בשוק הבינה המלאכותית, וספציפית בתחום המחשוב הגדל במהירות

יסמין יבלונקו 08/01/2019

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 406 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 26